Vores Rådgiver har skiftet afdelingen for 1,5 år siden

Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
  • Indlæg
  • #175870
    AnonymForfatter

    tomadeira

    Hej ?… Du undre dig???… Overtræk mere end en gang… ja som skrevet tidligere er der 2 regninger af 1500 kr der ikke er betalt…. andet er der ikke..
    At du tror noget andet er så din mening :)….Men har ikke noget at gøre her i indlægget…
    Vi har sendt mails til rådgiveren… 1 gang fik vi svaret at vi skulle aflevere parpirene nede i vores afdelingen.. og intet er sket..
    VI HAR PÅ SKRIFT AT VORES RÅDGIVER SIGER VI SKAL HENVENDE OS NEDE I AFDELINGEN

    Men fuck it 🙂 Opgiver det herinde.. sjovt som nogen folk under sig over os , og skriver vi lyver om det ene og det andet :-s….

    Helt fair …..

    Hvertfald tak til dem der havde forslag til de forskellige punkter… og til de forskellige troll herinde… Get a life 🙂

    #175872
    AnonymForfatter

    HALLIHALLO…

    ENDELIGT kom du med noget man kan bruge , jeg vil da helt klar kontakte borgerservice imorgen 🙂 Og vil prøve at kontakte kommunen igen hvis ikke det kan være rigtigt der er så langtid mht boligstøtte…. Takker for det…
    og at du mener en personer i vores tilfælle ikke har overskud til at svare hver enkelt person herine er noget vås, og noget meget sært at skrive?? Du tror du er menneskerkender??… DU tror du er bedre end mange mennesker herinde…. tror du nyder at se det ikke køre på skinner for folk…
    Når det kommer til familie, jo vi har familie… men at vi kan smide vores ting over på deres pbs har vi ikke tænkt på … kunne også være en mulighed, men nu har jeg en jobsamtale på torsdag , så lad os se om der ikke kommer lidt held i sprøjten :P….

    #175874
    AnonymForfatter

    Hej

    Mit råd til Jer: Find en anden bank, hurtigst muligt. Det I skylder er jo et meget lille beløb, også % vis , i forhold til hvad mange andre mennesker skylder væk.

    I skal nok komme ovenpå igen. Held og lykke

    Du skal ikke tag dig af, at der sidder nogle mennesker som elsker at nedværdige andre her på siden, det er åbenbart normen herinde.

    #175878
    HalliHalloForfatter

    Korrekt, dem skal du bestemt ikke tage dig af, der optræder nemlig mange komiske trolde (Generalens og tests yndlingsudtryk) på dette website.

    På den anden side må man forvente sådan noget, især også når nogle spørgere ikke stiller klare og præcise spørgsmål, som i dette tilfælde.

    Det er desværre endnu ikke gået op for mig hvad denne spørgers ærinde er, men jeg har heller ikke en IQ på 166, som mange eller nogle praler af herinde.

    #175884
    AnonymForfatter

    Nej, det må du ikke have da, hvis du ikke kan læse den sidste linie af trådstarters post.
    Han ønsker hjælp fra sin bank. Han ønsker åbenbart ikke at gøre det selv.
    Rådgiver kaster ham tilbage til banken, banken sender ham til rådgiveren. Hvad gør man i den situation?
    Det er et simpelt spørgsmål.

    Så kan det være en fin idé at foreslå at droppe det der, og så selv styre sine konti indtil man kan skifte til en ordentlig bank. Men det er stadig ikke et svar på hans spørgsmål, det er et alternativ.

    #175892
    HalliHalloForfatter

    Min IQ liggger desværre kun på ca. 60, men klarer mig trods dette fint.

    IQen behøver altså ikke at være større for at vide, at et kundeforhold i en bank ikke følger den ansatte i banken, men derimod den afdeling med det reg.nr. man nu engang er blevet kunde i i tidernes morgen.

    En mand der har deltaget så aktivt i sin egen tråd, har skrevet 44% af indlæggene og ovenikøbet ret velformuleret, burde måske også, efter min opfattelse, kunne finde den rette hjælp ved at maile med sin afdeling for at få sin økonomi på fode igen.

    Det er bare min uforbeholdne mening.

Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.