RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #109532
    AnonymForfatter

    jeg vil gerne hører fra jer om hvordan jeg kan blive slettet i rki og om der er et eller andet sted jeg kan låne penge til at komme på højkant igen på forhånd tak pesen_81@hotmail.com

    #109534
    MichaelForfatter

    Kort svar til dig fesen og alle andre lånejunkier: Nej, du har ikke kinamands chance for at låne så meget som 25 øre.

    #109540
    AnonymForfatter

    Forholde sig til personers indlæg? Det er meget svært at forholde sig til det som Palle skriver, specielt når han synker så lavt som han gør. Desuden gentager han sig jo bare, og mit gæt er, at uanset hvad man kommer med af argumenter så bliver man bare svinet til. Så jeg vælger at gemme mine argumenter til en lidt mere intelligent diskussion.

    #109542
    AnonymForfatter

    Kære Anonym

    Humlen i mit indlæg er 1. at det er forkasteligt at slå plat på personer som i forvejen er nede 2. at det er de RKI registreredes eget ansvar at komme ud igen (man ender der jo først når man ikke betaler sin gæld). Som sagt er nogle uheldige og må f.eks. sælge en ejendom med tab. Andre har bare et kæmpe overforbrug og her stopper min medlidenhed (og så vil jeg skåne læserne for flere historier fra det virkelige liv).

    Men tilbage til sagens kerne – http://www.rki-sletning.dk. Han tilbyder sletninger af RKI. Dette kan som udgangspunkt ske på 2 måder. 1. registreringen er over 5 år gammel og slettes 2. skyldner har betalt sin gæld.
    De sletninger der foretages er altså 1. sket automatisk på grnd af forældelse eller kan 2. slettes gratis af debitor såfremt kreditor ikke har slettet registreringen ved sidste afdrag.
    Der betales altså for noget der er gratis (den lader vi lige stå)

    Så er der hele låneformidlingsdelen, hvor der henvises til forskellige finansieringsfirmaer. Hos ingen af disse firmaer finder du henvisninger til eller oplysninger om samarbejde med http://www.rki-sletning.dk. Igen ganske mærkværdigt.

    Så skulle RKI have godkendt rki-sletning. Ligeledes forkert.

    Så er der hele korrespondancedelen. Hvordan i alverden skal en skyldner kunne varetage sine interesser, hvis post fra kreditorerne ikke læses af skyldner selv.

    Til sidst er der hjemmesiden. Den ligner noget lille Birger på 8 har lavet i et frikvarter. I disse dage, hvor selv den mest simple browser kommer med stavekontrol, kan man undre sig over den ganske store mængde stavefejl, fejl i egennavne og fejl i tegnsætning.

    Alt i alt lugter det af fusk.

    Jeg kan se at man nu har valgt at lukke servicen pr. 1. januar.

    #109700
    AnonymForfatter

    Pesen, det dummeste du kan gøre når du i forevejen skylder penge er at låne flere, det gør det ikke nemmere.
    Og at få PøllePalle til at slette dig fra RKI hjælper heller ikke! Det forsvinder gælden ikke af. palle har haft et svært liv, derfor synes han også du skal have det, så han ikke er alene om det! Tag det hele i stiv arm og få en afdragsordning i stedet og lad være med og lade dig friste af palles firma (rki-sletning) det hjælper intet. der er ingen andre som kan hjælpe dig, udover dig selv.
    Lad dig endelig ikke komme i klørene på Palle, men grin i stedet af hans latterlige indlæg…
    Pas på dig selv og dine penge, og undgå de grådige sjæle(Palle)!

    #109724
    AnonymForfatter

    Hej Alle sammen,

    Hvordan er løsning skal være økonomisk kan jo ikke være general ( d.v.s. samme løsning for alle ), er det ikke gældens størrelse der afgør om det kan betale sig at lave en ompriotering af ens gældsposter, jeg mener nogle kan jo være i meget dyb gæld, hvor eneste løsning er aftale med samtlige kreditorer / gældssanering, hvorimod andre kan være nede på et plan hvor man kan ompriotere gælden således at man får en nemmere hverdag, bortset fra det vil jeg anbefale at man benytter en Advokat til at finde en evt. løsning på ens økonomiske problemer…

    #110958
    AnonymForfatter

    hej det vil så sige at når du så skriver til rki og får at vide at din skyl er så og så stor passer det ik helt hvis den har stået der mere en 5 år

    #110960
    AnonymForfatter

    Er det muligt at læse de næste sider i denne tråd?
    Takker på forhånd.

    #110974
    AnonymForfatter

    Til ham der med RKI-Sletnings firma’et : Man bliver ikke registreret i RKI med mindre der er faldet dom i en sag, altså – enten er det korrekt at personen skylder pengene eller også er man udeblevet fra retsagen hvor man næsten med 100 % sikkerhed ikke får medhold, udeblivelse er jo ligmed foragt for retten.

    #110994
    AnonymForfatter

    mebanker?
    ejendomsmaler?
    aligeveld?

    Håber seriøst ikke der er nogen der tager dig og dit foretagende seriøst…

    Det eneste fede ved dig, er at du gir et billigt grin! 🙂

    #111100
    AnonymForfatter

    hej,

    hvad må man eje og ik eje vis man er i RKI? Hvor længe er man i RKI?
    Hvad må man endeligt?

    Med venlig hilsen

    Tvilsom

    #111678
    AnonymForfatter

    hej jeg vil gerne sletning rki . jeg håbber i kan hjelper mig ..mhv adem berk

    #111822
    AnonymForfatter

    Syntes da at det går rigtig heftigt for sig herinde.
    Rki kan jo ikke selv registrere en som dårlig betaler det er advokater/firmaer der er medlem af experian som gør dette og ikke rki.
    Og desuden kan man sagten komme i retten for en gæld på under 10.000kr (har selv prøvet det)
    Og hvor fedt er det at rådgive andre om at yderligere stifte gæld “hos jer" der er jo ligesom en grund til at man er der.
    Desuden kan man kun bliver registreret 1 gang for den samme regning og om det forløber sig på 5-10 år kommer helt an på hvilken aftale firmaet har.
    Så i stedet for at presse folk til at komme længere ud i skidtet skulle du måske opfodre dem til at tage et extra job.
    Som sagt hvis man vil kan man sagtens arbejde 40-50 timer i ugen og baetale sin gæld i stedet for at skeje ud som vild.
    Sådan kom jeg ihvertfald ud af…

    #114964
    AnonymForfatter

    jeg vil da gerne høre. De der har så meget i mod.Rki-sletning ved i hele taget om.Palle som i kalte ham har fået nogle slette fra rki

    #114974
    AnonymForfatter

    kan man kun blive slettet af rki, hvis man ikke har underskrevet frivilligt forlig???? dvs så snyder og tager de jo faktisk endnu engang røven på en de der klamme storindtjenende udlåns firmaer! havde jeg dog bare vist mere dengang, der havde jeg bare ikke internet…:)

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.