kreditkortet fra credit forum

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #174596
    MichaelForfatter

    Tja, nu er det så ikke mere end lidt over 1 år siden at touring2 var på spil med endnu et kreditkortproblem

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=4558#indlaeg48273

    Indlægget er blevet slettet af Mybanker, men af svarene kan man jo tydeligt se hvad det drejer sig om. Hvorfor mon både touring2 og hans kone har søgt om en kredit på hver 25.000?? Så meget koster nye dæk trods alt heller ikke.

    Så vi har jo bare endnu engang at gøre med en elendig privatøkonomi der forsøges reddet med endnu flere lån – desværre. Altså endnu en RKI-rytter.

    #174598
    AnonymForfatter

    hej touring2 jeg har selv prøvet det og ved at det er noget der gør ondt det var det mastercard der var i tv2 for ca 2 år siden der mistede jeg og rigtig mange mennesker penge på dette svindel nummer så jeg håber at du vil være lige så mistænksom som mig i fremtiden overfor disse firmaer ja man lære sku af at fejle men ikke af at kritsere dette var en lille opsang til de af jer andre der endnu ikke har mærket nederlag hej fra mig

    #174602
    AnonymForfatter

    hej det er muligt at der er rki rytter i danmark men er der noget at sige til det for danmark er jo ikke ligefrem det billigste land at leve i ja jeg er selv i rki men det er seas el selskabets skyld og jeg skammer mig ikke for det er snart det halve af danmarks befolkning rige som fattige der havner der og det kan være for små beløb eller store beløb så venner op med humøret man kan godt klare sig selvom man står i RKI mvh panter

    #174604
    MichaelForfatter

    Seas er skyld i din RKI-registrering?? Har de da sendt regninger ud for el du ikke har forbrugt?

    #174606
    MichaelForfatter

    Iøvrigt er halvdelen af Danmarks befolkning ikke registreret i RKI, men “kun" hver 20. Så der er rimelig langt til hver 2.

    #174612
    KrisserForfatter

    Sikke en ond person jeg dog er.

    Jeg fandt en kopi af creditforum.dk/plus.html, hvor der står:

    “Lån penge
    Lån op til 25.000 kr. (trods RKI) når du har aktiveret dit kort, samt fået foretaget økonomicheck"

    Det fremgår derfor ret tydeligt af websiden, at kreditvurdering sker separat fra bevillingen af kortet. Teksten på siden er tydeligvis vildledende. Omvendt er siden så uprofessionel, at det i sig selv bør være et stort advarselstegn.

    #174614
    AnonymForfatter

    hej panter
    Du kan tro at jeg passer på i fremtiden og det er skønt at træffe
    en så saglig person,som dig!!Gid der var flere af din slags!!
    Men lad nu Michael og kisser og de andre paragraf rytter,pudse den
    gorie de mener at de er i besidelse af!Det er den slags,der mener at de er bedre end os andre og som gang på gang,kommer med deres sure opstød!Det eneste de syntes godt om,er dem selv!!Tænk sig at være så forskruet at man ikke kan komme med en saglig besked,men
    udelukkende syntes at de er bedre,end alle os andre!!Du kan jo bare se,at de kommer med noget,som skete for et år siden!!Det gemmer de krampagtigt for det kunne jo være,at os formastelige,ku finde på at komme med et indlæg i det de mener er deres verden!
    Bare fordi konen eller manden har lukket for det varme vand,så skal det straks gå ud over andre!!Det må sgu være surt at leve et liv,som kun består af at kritisere andre!
    !!!glad for at der trods alt er nogle mennesker,som dig panter.Jeg salutere dig!!

    #174616
    AnonymForfatter

    Kart at du ved det for ellers ku du jo ikke hakke på folk,vel?
    Husk at pudse din glorie,inden du går i seng!!!!
    Syntes at du ska lade panter være i fred,for du aner jo ikke hvad der er
    sket,for ham/hende!!Har intet til overs for folk som dig,michael

    #174618
    AnonymForfatter

    svar på tiltale ja jeg skylder seas for et beløb af 42000 kr som de mener jeg har brugt i en periode på 4 mdr og jeg har gjort indsigelser imod dette hvis det har interesse for nogle og jeg går vider med sagen da jeg mener der forelægger en fejl hos seas bla. har de ikke været ude og måle igennem om der var det man kalder slip strøm hvis i da ved hvad dette er men nu håber jeg at både michael og andre får sig en god natte søvn når i nu bliver ved at bore rundt i andres ulykke og måske uvidenhed men i er jo så kloge og det er jeg også har kun en iq på 166 så der er da lidt at sove på godnat

    #174622
    MichaelForfatter

    “Slip strøm" ????

    Hvis du mener “slipstrøm" er det eksempelvis det man som cykelrytter udnytter ved at køre bag andre ryttere. Det har vist ikke meget med el at gøre.

    Derudover kan personer med en IQ på 166 nok finde ud af at bruge punktum og komma lidt bedre end dig. Der er jo ikke brugt ét punktum eller komma i dit indlæg.

    #174628
    AnonymForfatter

    LOL LOL LOL.

    #174632
    AnonymForfatter

    Hejsa panter!
    Det er virkelig en grim ting,som du har været udsat for!Har du tænkt på at
    trække dem i retten?Lad dig ikke gå på af de useriøse angreb,fra især Michael!
    Han lever og åner KUN for at finde nogen på mybanker,som han kan hakke på og
    og savle over at han er ÅH så fejlfri!Han er så bedre vidende,at det gør helt
    ondt!du kan jo se,at først gik han efter mig og derefter dig,panter!!Det er
    netop sådan nogen som,Michael,kisser og andre af samme skuffe,der gør mybanker
    til et useriøst forum!!Det startede med at jeg ville advare andre mod credit-
    forum og er så nu,igen,igen,løbet helt af sporet og istedet for saglige ting,
    er blevet til personlige hetz,mod enkelt personer!!Jeg ville ønske at jeg havde
    din mail adresse,panter,for så kunne vi få få en saglig debat,dig og mig imellem!
    Igen panter,lad dig ikke gå på(nemmere sagt end gjort) det ved jeg!
    Mvh.Erik.

    #174634
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #174636
    AnonymForfatter

    hej erik jeg lader det gå ind af det ene øre og ud af det andet de kan åbenbart ikke finde på andet end at svine andre folk til det må være en kedelig tilværelse de har men jo jeg hiver seas i retten for jeg har ikke tænkt mig at de skal slippe godt fra deres fejltagelser jeg har hørt om rigtig mange familier der har måtte gå rettens vej og sågår et par familier med børn under 3 år har fået lukket for strømmen i vinter alle disse sager er kommet i forbindelse med nye el-målere og seas gider ikke at tage kundernes klager alvorligt og sende en teknikker ud nej du hvis du vil have noget set efter i sømmene skal du selv betale det var svaret til mig mvh j.d.h ups michael jeg brugte punktum det må du undskylde ha ha og smut så med dig jeg syntes ikke du skal kommentere flere af mine indlæg du er kun ude på ballade

    #174642
    KrisserForfatter

    Jeg må advare mod at lægge sag an for 42 000 kroner. Advokatomkostningerne blive langt større, selv hvis du vinder, da sagsomkostninger ikke dækker de faktiske omkostninger. Desuden er dine chancer på forhånd dårlige, da du – i kraft af at stå i RKI for beløbet – enten er blevet dømt til at betale pengene, eller har erkendt at du skylder dem.

    Tillykke med din høje IQ, i øvrigt. 166. Med SD=15 gør det dig til et af de 30 mest intelligente mennesker i Danmark. Jeg er dog nysgerrig efter hvor du er blevet testet henne.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.