kreditkortet fra credit forum

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92116
    AnonymForfatter

    hej jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender til dette nye kort og hvad er jeres erfaring med dette nye kort hej

    #171228
    HalliHalloForfatter

    Hvad er det for et kort?

    Hvor har set det, måske du kunne oplyse lidt mere?

    #171240
    AnonymForfatter

    hej jeg har set det på pointshop hvor jeg tjerner point til mange ting og der er det og man kan ovenikøbet optjene point på at få det men er usikker på om dette er et fup nummer for firmaet bag har hjemmehørende i england

    #171242
    MichaelForfatter

    Hvis nu lige trådstarter rent faktisk gad læse betingelserne ville han se følgende:

    “GF Capital er udelukkende formidler af prepaid kreditkort/debit kort (herefter kort) samt lån"

    Prepaid kreditkort = betal penge for at låne dine egne penge

    God fornøjelse…

    #171262
    AnonymForfatter

    Svjh. koster det 180 kr om måneden at være medlem, eller er det noget helt andet ?

    Tjekkede lige på trustpilot og der får pointshop kun grønne stjerner og ros 🙂

    #171270
    AnonymForfatter

    hej det er gratis at være med på pointshop hej

    #174540
    AnonymForfatter

    Hej til alle på mybanker.
    Vedr.creditforum!
    Jeg vil skynde mig at skrive,med det samme!!Det er det rene svindel og i betaler
    for et debit kort(eks.visa elektron.)som alle i Danmark,kan få gratis i deres bank!
    Lige pt.er creditforums side,forsvundet!!Man behøver ikke at betale,noget som helst,
    for at få kortet!Det kan fås,GRATIS,på neteller.com!Jeg betalte,som så mange andre,
    for kortet,som jeg søgte første gang i juni md.Men der gik lang tid,inden jeg endelig
    fik det!!Min kone søgte på samme tid og blev som jeg godkendt,til hvad vi trode var et credit kort,så da jeg var godkendt,til korte og 25.000 kr i kredit,købte jeg nye dæk og fælge,kr.6800 kr,som jeg fik love til at betale,når jeg havde fået kortet!!Så nu har jeg
    en gæld,til min mekaniker,som jeg ikke kan betale,pga.creditforums svindel!De skrev at ALLE der fik deres kort,var sikret et lån,men intet af det,firmaet har lovet,er en lodret
    løgn!!Så jeg kan kun opfordre alle,til IKKE at betale,da det er fup og svindel!Pga.at jeg nu står med en gæld,til min mekaniker,pga.at det kun er et debitkort og ikke credit
    mastercard,så jeg overvejer KRAFTIGT at melde dem til Politiet,da jeg jo som andre,handlede i god tro!!Jeg har dårlig samvittighed,over for min mekaniker.
    Mvh.Erik.

    #174542
    AnonymForfatter

    hej ja jeg kan kun opfordre dig til at melde firmaet til politiet da det er svindel og jeg kan godt forstå at du er ked af det jeg gjorde opmærksom på kortet lige da det kom frem da jeg var 1000% sikker på at det var svindel hvad jeg fik ret i håber du klare det med din mekanikker hej

    #174544
    KrisserForfatter

    Touring2: Hvordan havde du tænkt dig at betale for dit træk på kortet, når du ikke kan betale din mekaniker?

    Det er muligt at markedsføringsmaterialet er vildledende, men det fritager dig ikke for at betale den gæld du har stiftet, og i Danmark er der ikke noget der hedder erstatning for bristede forudsætninger.

    #174556
    AnonymForfatter

    til kisser.Det er sådan nogen som dig(kværolanter)der gør at folk ikke vil
    skrive,her på mybanker!Du må jo ha en glorie,så perfekt du er!Jeg gider ikke engang at forklare,det jeg har skrevet,men har man et mastercard,så behøver man altså IKKI at
    betale det fulde beløb,som man har brugt,men kan nøjes med at betale 10% af det brugte
    beløb,tilbage!!Der er igen der er tjent med en,jeg ved best tybe,som dig,så spar mig
    for dine dumme kommentare,tak!

    #174558
    AnonymForfatter

    Hej panter.
    Jeg takker for de pæne ord!Det luner!
    Det er sg da svindel og plat,når credit forum,LOVER at
    når man har fået sit kort,kan man få en kredit,på 25.000 kr.
    Du behøver altså ikke at søge igennem creditforum,for at få
    kortet!Man kan bare søge,direkte hos neteller,som udsteder
    kortene!Neteller påstår at de intet samarbejde har,med credit
    forum,så de score kassen,ved at henvise til neteller.com.
    Høre gerne fra andre,der har prøvet det samme!!
    Mvh.Erik.

    #174570
    Bangee32Forfatter

    Ja ja, du skal betale 10% trækket på kreditten hver måned. Men du er vel enig i at du selvfølgelig skal betale din mekaniker det fulde beløb du skylder ham?

    #174582
    AnonymForfatter

    hej alle ja jeg tror godt at manden er klar over han skal betale sin mekanikker og jeg føler med ham at han er blevet snydt han har handlet i god tro så hvorfor kaste mere ved på hans i forvejen dårlige oplevelse han er jo klar over den prøv dog at være lidt med menneskelig i stedet for

    #174586
    AnonymForfatter

    Hejsa.
    Så klart at jeg skal betale min mekaniker og det har jeg da heller
    aldrig benægtet!!Men når man får at vide,at man er gokendt til et
    lån,så går man da ud fra at det passer og det at jeg stod til at
    låne de penge,trikkede mig til at få ny dæk på bilen,for ellers ville
    jeg have vente,til jeg selv havde pengene til dem!!Så ingen tvivl!!
    Mekanikeren skal da ha sine penge,uaset hvad!!Det er sådan nogle inlæg,
    som fra hende kisser,som kommer med sine kloge ord,mens hun pudser sin
    glorie,jeg ikke kan snuppe!!Det gør mange gange at man ikke orker at
    skrive et indlæg,fordi nogen kommer med usaglige argumenter!!Håber det
    er svar nok??

    #174594
    AnonymForfatter

    hej panter.
    Jeg er meget glad for at der er nogen,der forstår min indlæg!!
    Tak for hjælpen og de rette ord!Du har ret,jeg har faktisk fatte
    det nu og ja,det er sg en grim oplevelse!Men til dem der ikke
    har fattet det indnu,så er mekanikeren BETALT!!Fik du den,kisser!!
    Igen tak til dig,panter!!
    Mvh.Erik.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.