kreditkortet fra credit forum

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #174654
    AnonymForfatter

    hej kisser jeg har lagt sag imod dem og håber at vinde da der lå mange sager imod dem for uberettigt store og urimligt høje regninger og din interesse for min iQ er modtaget men hvad vil du bruge det til hvor jeg er testet og nej der er mange der har højere IQ end mig mange flere end vi regner med dansker ligger højt hav en god dag

    #174660
    MichaelForfatter

    Morsomt indlæg af et påstået geni. Faktum er, at en IQ på mere end 120 placerer én i top 10% af befolkningen. En IQ på 166 må nødvendigvis placere vores geni i en meget lille eksklusiv gruppe. Og nej: Der er absolut ingen basis for at udnævne danskere til en særlig udvalgt gruppe af højintellektuelle hvilket du utvivlsomt ville vide hvis du have en IQ på 166.

    #174662
    AnonymForfatter

    Det kan være han personen har været for hurtig på tasterne og skrevet 166 istede for 66.
    Med en standard avigelse på 15 passer det nok bedre.

    #174666
    KrisserForfatter

    panter
    Så er der bare mange der spilder deres penge, i stedet for bare dig. Som nævnt vil der være en underskudsforretning, uanset om du vinder eller ej.

    Mht. IQ, så er denne relativ i forhold til befolkningen. 166 i sig selv er dog et ligegyldigt tal, uden en middelværdi og en standardafvigelse. Middelværdien er traditionelt 100. Standardafgivelsen er i dag 15, men 24 er også tidligere blevet brugt i Danmark. 16 er også tidligere blevet brugt, dog mig bekendt primært i USA. En standardafgivelse på 15 placerer dig i 99,9995-percentilen, hvilket vil sige blandt de 30 mest intelligente i landet. Og det er da relevant at vide hvor du er blevet testet, for det giver en indikation om standardafvigelse. Jeg vil jo gerne vide hvor stort et geni det er jeg skriver med.

    #174670
    AnonymForfatter

    hej alle ja så siger jeg godmorgen jeg må sige at min lille test af jeres moral og sans for at opfange ting er lykkes jeg ville se om i bed på men ha ha det gjorde i sku nej min IQ er ikke 166 det er helt korrekt den er på kun 131 men det er jeg godt tilfreds med så ligger jeg i middel klassen for intelligens men nu syntes jeg at sagen er ved at udvikle sig og løbe lidt af sporet for det oprindelige emne er helt forsvundet så jeg vil bare sige at jeg ikke svare på jeres indlæg mere med mindre de er relateret til emnet nemlig kreditkort fra credit forum tak fra mig

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.