Nordea – Gebyrfri hverdag

Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt)
  • Indlæg
  • #160344
    AnonymForfatter

    Kan oplyse, at jeg har været i Nordea i dag sammen med min veninde for at få lavet konto om til Fordel+. Det skulle hun bare have gjort for længst, da hun derved kan spare temmlig mange penge. Alene rentesaten på hendes banklån blev næsten halveret.

    Desværre har jeg ikke pensionsordning i Nordea, så jeg kan ikke komme op på 250.000 kr., der kræves for at blive pluskunde.

    Jeg er stadig i Danske Bank, men har ikke brugt mit hævekort (MasterCard direkt) i fremmede automater siden jeg så hvor meget de plukkede mig (10 kr. pr. gang).

    Min veninde fik oven i købet et MasterCard Gold med rejseforsikring og købsforsikring, men det gælder jo også for Danske Banks 24/7 kunder. Men de har vel ikke gratis hævning ved anvendelse i fremmede automater, som Nordea har? (en god frihed at have, for jeg ved godt at nogen nu vil sige, at man bare kan “hæve over" i Fakta.

    #160500
    AnonymForfatter

    Det sidste i skal bekymre jer om ved et skift til Nordea, er mængden af produkter. Man vil ALTID kunne få de 5 der behøves for at bliver fordel+ kunde. Bare spørg rådgiveren.

    #161354
    HalliHalloForfatter

    Denne sag har jeg i dag undersøgt, og Nordea beklager meget at der er en kæmpefejl i deres foredelsberegner.

    Jeg gik ud fra at man kunne stole på deres beregningsmaskine uden at skulle ind og læse deres bestemmelser.

    Men som sidstnævnte skrev, så er det vist meget simpelt at nå op på 5 produkter.

    Videre bemækes, at Danske Bank ikke tilbyder noget GuldMasterCard med forsikringsdækning i deres 24/7-pakke, så vidt jeg har fået oplyst, med mindre det er lavet om i fobindelse med at banken er blevet lavprisbank med gule farver overalt.

    #161358
    ForbrugerenForfatter

    Det er rigtigt, men de tilbyder et American Express Gold mod gebyr på ca. 600 årligt.

Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.