Danske Bank snyd?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #142088
    AnonymForfatter

    Hov, “faste huslejeoveførsel"

    #142090
    AnonymForfatter

    Hvad jeg slet ikke forstår, er at du har boet der i 5 år, velvidende om at lejligheden er fugtig.

    Godt det ikke er mine lunger…

    #142092
    AnonymForfatter

    Fire år. Da jeg er gangbesværet, kan jeg ikke bare flytte ind i en hvilken som helst lejlighed. Jeg får smerter når jeg går op og ned af trapper, og lejligheder i stueetagen hænger ikke ligefrem på træerne. Slet ikke til en fornuftig husleje. I hvert fald ikke i min by.

    #142094
    AnonymForfatter

    Sorry, 2005, ikke 2004.

    #142100
    testForfatter

    du siger det er en fugt skade i loftet og der er en overbo? så de har en fugtskade på deres gulv?

    har du haft en syns og skønsmand på? billeder er tidt ikke nok

    #142104
    AnonymForfatter

    Hele ejendommen er meget utæt. Det kan man også se på vindueskarmen i mit soveværelse. Hvordan det ser ud ovenpå ved jeg ikke, der har ikke været nogen hjemme i mere end en måned. Den unge mand som bor deroppe, arbejder i vejen, og bor det meste af tiden hos hans forældre. Der kommer vel en syns og skønsmand fra LLO, men jeg ville lige have nogle gode billeder før jeg meldte mig ind, og det gør jeg så i morgen. Billederne taler et meget tydeligt sprog, så dét er jeg ikke nervøs for, men når det drejer sig om mine penge, er jeg meget utålmodig og ret forsigtig, da jeg er blevet taget ved røven før, så der skal ikke så meget til at gøre mig vred, havd sådan noget angår. Jeg har ingen gæld overhovedet, så jeg hører ikke til de kunder som Danske Bank har tabt en masse penge på, at låne penge ud til.

    Men, sagens kerne er, at Danske Bank jo godt ved, at de lavede en fejl den 31/7, men holder mig hen med snak. (Sådan føler jeg det). De har jo talt med damen som jeg talte med i telefonen den 31/7. Det kunne jeg høre da jeg blev ringet op af “Dorte" i går. Der er jo ikke mere at “undersøge". Pengene får jeg jo ikke tilbage af udlejeren. (Det er dog muligt, at jeg i retten får tilkendt en del af huslejen for de fire år tilbage). Havde jeg været velhavende, havde jeg sikkert forlængst fået mine penge tilbage på min konto. Uden diskution. Det er jeg ikke i tvivl om. Min rådgiver har sagt til mig, at jeg får mine penge tilbage, hvis banken har lavet en fejl, og det ved hun jo godt at banken har, så jeg synes, at det er for dårligt, at pengene endnu ikke er ført tilbage til min konto. Men, jeg stoler skam på, at jeg snart får mine penge tilbage.

    #142106
    testForfatter

    tja nu tror jeg ikke Møller har problemer med sine betalinger af husleje men jeg ved naturligvis ikke hvorrig du mener man skal være.

    ikke for noget er fugt i vunduerne ikke noget med kondens og udlufting? Fugtskader midt på et loft hvor du har en overbo lyder mig også lidt mærkeligt men det er nok bare mig. nej desvære viser et billede jo hverken hvordan en skade er opstået eller hvad det er.

    men held og lykke med forehavnet. Men som sagt skriv en kalge til banken skriftligt og gå der efter i ankenævnet. Det koser så ikke 15o men 250 har jeg lige læst et sted.

    #142110
    AnonymForfatter

    Det kunne have været en hvilken som helst fast overførsel der skulle stoppes, så hvad er din pointe? Ja, det er sgu dig der lidt mærkelig. Fugtskaderne er ikke midt på loftet, men langs væggen, og over vinduet. Altså ved ydermuren. Fra væg til væg. Ligesom langs en væg forneden. Bare i loftet. Jeg lufter skam ud hver dag. Også i min stue, hvor der ingen fugtskader er i loftet lang væggen over vinduet.

    #142112
    AnonymForfatter

    Hov,langs.

    #142114
    AnonymForfatter

    Man kan desuden se masser ef revner i fugerne på murene udenfor. Det er en gammel ejendom som heller ikke er isoleret. Desuden er vindueskarmen i soveværelset også meget utæt, for dén kan man også se fugtskader på. Vindueskarmen er af træ. Jeg havde godt nok ikke troet, at jeg skulle til at forklare, hvorfor jeg ville have den faste huslejeoverførsel stoppet.

    #142116
    AnonymForfatter

    Mange tak for de gode råd.

    #142124
    testForfatter

    Det vælger du jo også selv om du vel men tak for forklaring.

    det med overførsel er der jo sådan set svaret på. Hvis danske Bank ikke giver sig efter en skriftlig klage fra din side er næste trin ankenævnet. Det er hverken kortere eller længere.

    #142126
    testForfatter

    ps måske et generelt råd til fremtiden at bruge homebanking til selv at stoppe en aftale eller at gøre sådan noget skriftligt.

    #143146
    AnonymForfatter

    Jeg fik mine penge tilbage af Danske Bank i går. Det tog sin tid, men bedre sent end aldrig, så nu er den sag ovre. Jeg takker igen for de gode råd.

    #174092
    AnonymForfatter

    Hej Jeg vil gerne i kontakt med dig. Har en lignende oplevelse med en Danske Bank i Esbjerg, præcis samme måned i 2009. Fik som svar på en forespørgsel på mail, slettet alle aftaler og Nem registrering, hvilket kostede mig nogle 1000 kr. i rykkere (og intet svar på mail). Det var ikke en fejl, men regulær chikane, for da jeg konfronterede banken med det, blev jeg løjet for i stive 20 min,hvor man kategorisk nægtede alt, alt mens jeg lidt for lidt konfronterede dem med hvad jeg vidste. Havde selvfølgelig gjort forarbejdet, og undersøgt hvad der var sket via en anden afdeling forinden. På trods af det, nægtede man at refundere mig de pågældende udgifter. Pågældende du omtaler (hvis det er den samme) var også involveret, og har tidligere løbet fra en anden aftale. Erfarede sideløbende at jeg også var blevet bagtalt internt i afdelingen, om ting der ikke havde noget på sig.
    Hvert gang i den pågældende afdeling, er jeg blevet mødt med en voldsom arrogance og uvilje, samt en rimelig ringe økonomisk indsigt. Jeg har tidligere for år tilbage, også oplevet forsøg på svindel i en anden afdeling af Danske Bank, hvilket her ganske åbent blev indrømmet.
    Hvad F…. er det for en bankmoral?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.