-
Indlæg
-
26. august 2011 kl. 11:30 #174110pppedeForfatter26-08-2011 11:30
Det lyder underligt. Du kan forsøge dig på kundehenvendelser@danskebank.dk. Danske Bank tager øjensynligt alle kundehenvendelser særdeles alvorligt.
26. august 2011 kl. 15:23 #174112HalliHalloForfatter26-08-2011 15:23X_T, du er godtnok en vred mand.
Hvad vil du egentlig tale med Allan43 om?
Hvis dit hændelsesforløb er sket i samme måned i 2009, bedes du evt. oplyse os om hvad der er sket siden.
Det normale er for øvrigt at man blot skifter bank eller klager til ankenævnet, hvis man mener banken har gjort sig ansvarpådragende og dermed er utilfreds.29. august 2011 kl. 21:14 #174256AnonymForfatter29-08-2011 21:14Hej Igen,
Jeg beklager den lidt hårde tone i mit tidligere indlæg, som til dels også bundede i et øjebliks frustration, og som jeg ikke synes hører hjemme her. Umiddelbart efter mit indlæg (samme aften), kontaktede jeg derfor mybankers webmaster, for at få det slettet, men er endnu uvis på om det kan lade sig gøre.
-Betragt derfor venligst og under alle omstændigheder mit indlæg som slettet/trukket tilbage.Men tak for det gode råd om at tage kontakt til kundeservice. – Det vil jeg gøre.
Mvh29. august 2011 kl. 22:14 #174258AnonymForfatter29-08-2011 22:14Hvis der er foregået svindel i banken eller nogen af dens filialer, så går du naturligvis til politiet med det, og ikke deres kundeservice.
1. september 2011 kl. 20:11 #174396AnonymForfatter01-09-2011 20:11Ja, så bliver man jo nysgerrig… Kan du uddybe hvilken form for svindel du har været udsat for..
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.