Danske Bank snyd?

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #174110
    pppedeForfatter

    Det lyder underligt. Du kan forsøge dig på kundehenvendelser@danskebank.dk. Danske Bank tager øjensynligt alle kundehenvendelser særdeles alvorligt.

    #174112
    HalliHalloForfatter

    X_T, du er godtnok en vred mand.
    Hvad vil du egentlig tale med Allan43 om?
    Hvis dit hændelsesforløb er sket i samme måned i 2009, bedes du evt. oplyse os om hvad der er sket siden.
    Det normale er for øvrigt at man blot skifter bank eller klager til ankenævnet, hvis man mener banken har gjort sig ansvarpådragende og dermed er utilfreds.

    #174256
    AnonymForfatter

    Hej Igen,
    Jeg beklager den lidt hårde tone i mit tidligere indlæg, som til dels også bundede i et øjebliks frustration, og som jeg ikke synes hører hjemme her. Umiddelbart efter mit indlæg (samme aften), kontaktede jeg derfor mybankers webmaster, for at få det slettet, men er endnu uvis på om det kan lade sig gøre.
    -Betragt derfor venligst og under alle omstændigheder mit indlæg som slettet/trukket tilbage.

    Men tak for det gode råd om at tage kontakt til kundeservice. – Det vil jeg gøre.
    Mvh

    #174258
    AnonymForfatter

    Hvis der er foregået svindel i banken eller nogen af dens filialer, så går du naturligvis til politiet med det, og ikke deres kundeservice.

    #174396
    AnonymForfatter

    Ja, så bliver man jo nysgerrig… Kan du uddybe hvilken form for svindel du har været udsat for..

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.