Ribers/RKI registrerede: Hold op med at bede om hjælp!

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Indlæg
  • #125312
    AnonymForfatter

    JA så derfor: længe leve RKI

    #125318
    AnonymForfatter

    RKI er vores venner

    #131094
    AnonymForfatter

    Indlægget lever ikke op til Mybanker.dk’s retningslinier. Det er et 2 år gammelt indlæg, som nogen “pludseligt" kommenterer på. Der skrives meget nedladende i indlægget, og selvom det er 2 år gammelt, så er det slettet 19.08.2010 af Mybanker.dk.

    #159040
    AnonymForfatter

    Ja de Bonniers -selvom man skriver man ikke ønsker at modtage bliver de ved og ved –

    #159048
    AnonymForfatter

    Til Fisselette (underligt brugernavn, men det må du jo selv om):

    Spørgsmåler er hvem der er gak gak. Trådstarter rammer fuldstændig plet me sit indlæg. Hvorfor skal vi belemres med alle disse uendelige, jamrende indlæg fra folk der gerne vil låne flere penge, selv om de bevisligt allerede har lånt mere end de kan klare at betale?
    Find jer dog et andet sted at skrive med jeres ligesindede, og lad være med at ødelægge dette forum.

    #159236
    AnonymForfatter

    Jeg prøvede det med Cybercity, som meldte mig til RKI for en regning, som de havde sent til mig 3 gange. Hver gang kontaktede jeg Cybercity som indrømmende det var en fejl. Tredie gang de sendte mig regningen, meldte de mig også til RKI. Jeg skrev til Cybercity som ‘desværre’ ikke kunne hjælpe mig denne gang. Det var jo min egen skyld at jeg ikke havde betalt regningen. Jeg kunne blot kontakte deres advokat. Det hjalp heller ikke.

    Så skrev jeg til RKI og fortalte dem at der en tvist i sagen. Ikke blot mente jeg selv at jeg ikke betale regningen, men det mente Cybercitys kundeservice afdelingen heller ikke, men Cybercity bogholderi mente jeg skulle. Så på den ene side var det mig og Cybercity mod Cybercity, og da det må betyde at Cybercity vidste der var en tvist i sagen (nemmelige den mellem cybercity kundeservice og cybercity bogholderi) må de ikke melde mig til RKI.

    En eller to dage senere modtog jeg et brev fra RKI med en svarkuvert. I brevet fra RKI stod der, hvis jeg skriver under accepterer jeg at Cybercity aldrig nogensinde mere måtte melde mig for denne regningen igen – med mindre jeg gav skriftlig tilladelse hertil. Jeg skrevunder, puttede brevet i svarkuverten og har aldrig hørt noget om det sagen igen. Til gengæld blev jeg slettet fra RKI hvor jeg var optaget på grund af en fejl 🙂

    #159336
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #160646
    AnonymForfatter

    Her skal det lige tilføjes at fogedretten ikke har kompetence til at afgøre juridiske tvister. Fogedretten vil sende dig et brev, hvori du gives 14 dage til at komme med indsigelser. Såfremt du kommer med indsigelser er fogedretten forpligtet til at afvise sagen. Sonofon vil blive informeret om dette og vil derfor have to muligheder. Enten at opgive kravet eller fremsende en stævning til civilretten.

    #160648
    AnonymForfatter

    Såfremt du ønsker vejledning vedr. proceduren for akkord osv. er du velkommen til at kontakte mig på casperbech@hotmail.com

    Mvh. Casper

    #182280
    AnonymForfatter

    Man kan spørge hvorfor emneopretter har et så stort behov for at nedgøre folk, der ligger ned i forvejen og hvad der konstruktivt kan opnås

    #182286
    MichaelForfatter

    Må man spørge hvorfor du hiver utallige åregamle tråde frem?

    #182288
    AnonymForfatter

    Kæft hvor mangler folk viden på deres indlæg!! Ikke alle der blir reg i rki er dårlige betaler, og kan tit være dårlig rådgivet,været uheldig med firma osv osv ! Og tit er det både familie og børn der blir fanget i det. så læs lidt på jeres lektier inden i mener folk der blir reg i rki ER dårlige betaler. jeg så heller rki gjorde en forretning ud af og hjælpe folk ud af gæld og reg hvis det sku være uheldige. Kender flere der sagtens ku komme ud af deres gæld ved og få betalt det de skylder ved hjælp af deres bank men reg i rki gør banken ikke vil hjælpe dem før rki er slettet så det jo surt så mange kreditore sidder og ku få deres penge men at rki forhindrer det. Så jeg mener rki sku Ku gå mere ind i hver enkelt sag inden de bare reg folk og kigger den anden vej. hjælp er vejen frem. og ved og vurdere mere hver sag fik man suteret dem fra der virkelig bare tror de ikke behøver betale tingene tilbage og bare laver regning på regning og lån på lån.

    #182468
    PD 99Forfatter

    Løsningen til alle RKI-registrerede, som jeg gerne gentager:

    Få et EKSTRA job, man kan sagtens arbejde MEGET mere end 37 timer om ugen.
    Børnene kan blive passet af venner og familie.
    Lad børnene få et fritidsjob (når de er gamle nok).
    Drop smøgerne (ingen grund til at bruge penge på at begå langsomt selvmord).
    Drop udlandsferien.
    Bliv hjemme og oplev egen by/egn.
    Drop cafe/restaurant-besøg.
    Drop andre dyre fornøjelser.
    Sælg fladskærmen og lignende (med 2 jobs bør der alligevel ikke være tid til fordummende/indoktrinerende TV).
    Køb brugt tøj – og skift det ikke ud før det er udslidt.
    Drop colaen.
    Drik vand.
    Drop den dyre/usunde mad.
    Spis havregryn.
    Drop bilen.
    Brug cyklen eller gå.
    Flyt til noget billigere – evt. i anden landsdel.
    Osv. – listen er ikke udtømmende.

    Det er IKKE sjovt, men DET VIRKER! 🙂

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.