Kom af med dyre kontokort

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 69 i alt)
  • Indlæg
  • #117110
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne kontaktes af dig… det kan være at du kan hjælpe mig…Hilsen Sylle

    #117112
    AnonymForfatter

    hej hvis det er rki du stå i der kan du bleve slette på http://www.rkisletning.dk

    #117116
    AnonymForfatter

    Hej

    Hold dig langt væk fra RKI-sletning.dk. Se f.eks. dette indlæg på Ekstra Bladet http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article234748.ece.
    Manden der står bag er simpelthen en snydepels.

    Og skriv f.eks. RKI-sletning i Google, og det vælter frem med advarsler. Man kan også finde på Google finde et indlæg, hvor Palle Kristensen, der står bag RKI-sletning, skriver “luder" som svar til en person. Så hold dig langt væk fra den mand og hans services.

    Der er også en lang tråd i Mybankers debatforum, hvor RKI-sletnings metoder tidligere er blevet debateret. Se f.eks. dette link: http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=564

    Og man kan selv bede om at blive slettet fra RKI – hvis man er blevet fejlregistreret. Men man kan ikke blive fjernet, hvis registreringen er korrekt. Gør man en indsigelse, så undersøger RKI indsigelsen, men er man registreret korrekt, så bliver man ikke slettet. Man kan på RKI læse reglerne for, hvornår man bliver registreret, og hvornår man bliver slettet.

    Mange venlige hilsner
    Nuser

    #117326
    AnonymForfatter

    Hejsa Sarita,
    Nu har jeg haft en del problemer med banker, bla hos danske bank er det et kæmpe problem, har du ikke mange penge så er du simpelthen bare et nummer, jeg er ikke den eneste desværre.
    Hvis jeg var dig, ville jeg tage fat i Nordea eller Nykredit og få samlet alle dine klat lån der.

    #117330
    AnonymForfatter

    Du må meget gerne skrive til mig..udbye@fritid.tele.dk

    #117344
    AnonymForfatter

    hejsa kan jeg få et eller et kerditkort igennem dig du kan skrive til tonnylarsen@vip.cybercity.dk

    #117346
    AnonymForfatter

    Jeg er lagerførende i et og et kerditkort i farverne blå, grøn og stribet gul/grøn. Pris per stk 723,45 ex moms. Mindste salg 2.500 stk. Du sender mig bare pengene, så har du kortene i overmorgen

    #117348
    AnonymForfatter

    hvad er det så for kredit kort du er dey med kredit på

    #117588
    AnonymForfatter

    Faldt lige over dette forum via en google søgning og jeg kunne ikke lade være med at undre mig over hvor triste og modløse nogen lyder..

    JA og vi har gæld hist og her, det har de fleste.. nogen mere end andre, sådan er det jo. Nogle gange har vi arbejde og andre gange har vi ikke. Nogle gange ender man i en situation hvor man ikke kan betale tilbage og det løbet op fordi incassofirmaerne lægger gebyere på. Men der er da ikke nogen grund til at gå helt i spåner over at skylde penge væk, vi lever i Danmark år 2008. Det er ikke som for 15 – 20 år siden hvor pantefoden kunne finde på at komme og banke på ens dør og tage ens ting hvis man ikke havde kunne betale i lang tid. I dag foregår det sådan at pantefoden enten ringer een op eller man bliver indkaldt til fogedretten til et møde.

    Som regel vil man blive spurgt om hvordan din økonomiske situation ser ud, med andre ord, har du nogen penge for tiden? Man bliver tit ikke engang spurgt om at bevise det på nogen måde hvilket man jo burde forvente. I flere tilfælde har jeg set at personer som har skyldt omkring 200.000 gennem en årrække hvor de ikke har kunne tilbage betale noget, at de simpelhen har fået slettet deres gæld. Her er det så vigtigt at understrege at man selvfølgelig ikke skal møde i fogedretten og spørge om dette. Men bedre at udvise ydmyghed og frustration over sin økonomiske situationen. Jeg har selv spurgt om ikke jeg har kunne få lov til at sidde det af i brummen som man også brugte for ikke så mange år siden. Men det kunne jeg simpelhen ikke. Det gjorde man ikke mere fik jeg at vide 😀

    Det er sådan at vi her i Danmark også skal have et minimum beløb til sig selv at kunne leve for, der er ikke nogen faste satser for dette, det står ikke skrevet nogle steder, men retten afgør ikke noget med hovedet under armen. Så man går ihvertfald ikke uretfærdigt behandlet derfra og dømt til at gå på gaden. Det er der ingen som er interseret i.

    Jeg har selv fået eftergivet gæld 2 gange, en på 46.000 til Ikano og en på 75.000 til et incassofirma hvis navn jeg nu har glemt.

    Så op med modet og glædelig jul 🙂

    Biker Hans

    #117606
    AnonymForfatter

    Jeg har en “bunke" små lån optaget gennem 3 år og jeg betaler helt vildt mange afdrag. Tit har jeg ikke råd til at betale afdragene til tider og det gør det jo endnu dyrere.

    Du må ringe til mig på 31950534

    Betina Andersen

    #118040
    AnonymForfatter

    Hej:

    Jeg har nogle dyrer lån,som jeg gerne vil samle til et lån og har mere overskud til min økonomi!

    Jeg arbejder som pædagog,og har gæld på 155000,og betæler 4.700 hver månede.Kan det lad sig gøre at samle mine lån kun på et!

    Med venlig hilsen
    Shirein Helmi
    shirienhelmi@hotmail.com
    Tlf:26965389

    #118298
    AnonymForfatter

    Jeg er en ung fyr på 20 år som er havnet i RKI

    Er der nogle der kan forklare mig om hvad det vil sige at gøre indsigelse til Rki?

    Og hvad det kræver at få gældsanering?

    Mvh Knægten

    #118300
    AnonymForfatter

    Hvis du fejlagtigt bliver indberettet til RKI (jævnfør det brev du får om at du er registreret), så kontakter du Experian (RKI) og fortæller at du ikke skylder disse penge. Du fotæller så ham der har indberettet dig det samme.

    Du finder flere enkle beskrivelser af proceduren om gældsanering og kravene du skal opfylde på http://justfuckinggoogleit.com

    #118606
    AnonymForfatter

    Hej Mette

    Jeg lånte i sommeren 2007 50.000 kr af Citibank. Jeg brugte de 30.000 til at betale klatgæld til bla. Leasy, resten brugte jeg på 14 dages ferie i udlandet for mig og mine 2 teenagere, med alt hvad det indebærer af pas m.m.

    De 50.000 kr jeg lånte, er blevet til 101.204 når jeg er færdig med at betale tilbage.
    Årlig omkostninger i procent er 21,9 %
    Årlig pålydende rente er 18,5 %

    Bitre penge.

    Mvh Binne

    #119080
    AnonymForfatter

    rie for helvede,! hvad vil du have vi skal gøre ved dine “dårlig valg" tidligere i dit liv? spole tiden tilbage? – sende dig et par hundrede tusinde? hvis du vil have hjælp til din økonomiske situration så læs her på forumet hvad andre er blevet opfordret til, ellers så gå ud og hop i hækken og pis op af en sten..

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 69 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.