Kom af med dyre kontokort

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 69 i alt)
  • Indlæg
  • #115058
    AnonymForfatter

    Hej Mette. Jeg kan af en eller anden grund ikke skrive til dig på den adresse du har opgivet. Jeg ville derfor være glad hvis du ville kontakte mig istedet på belindalmadsen@hotmail.com

    #115140
    AnonymForfatter

    hejsa

    mig og min kæreste er i en meget håbløs situation og kunne bruge noget økonmisk vejledning eller bare gode råd

    med venlig hilsen glenn og anne

    #115148
    AnonymForfatter

    Gode råd til hvad – til at komme ud af klemmen eller ???

    #115162
    AnonymForfatter

    Du er sku alligevel ikke helt uden humor…. ;o)

    #115166
    AnonymForfatter

    Til Lone! Jeg skrev indlægget samme dag som jeg blev oprettet herinde, hvilket vil sige at jeg er temmelig uerfaren bruger, og desuden ikke havde læst de andre indlæg. Kan man ikke regne den ud, er der vidst flere steder studenterhuen ikke trygger…
    By the way: Hvad med at få dig et liv siden du har tid og lyst til at kommentere den slags ligegyldigheder!

    #115196
    AnonymForfatter

    S U K

    #115556
    AnonymForfatter

    Hej Mette. ja, jeg har ladet mig friste nogle gange det startede med et lån på 19000kr. Hos handels finans, Nu skylder jeg 265000 væk til både handelsfinans 40000kr. cittibank 125000kr. DER 25000kr. veko 40000kr. Green kredit 15000kr. jeg ønsker mig at kunne samle disse lån bare et sted så jeg engang for alle kan få det nedbragt, da det tynger på både samvittigheden og sjælen. nogle af pengene er gået til udbetaling på biler, nogle er gået til renovering af hus, nogle er gået til advokatomkosninger i forbindelse med skillesmisse. Og det var nok der det hele startede. Efter 2,5 år er jeg så blevet gift igen. Vi har ikke samme bank, vi har hus ( salgs værdi ca 975000 ) gæld til nordeakredit er pt. 660000kr. ejreskiftelån er 190000kr. privatlån på 54000kr. alt i nordeabank. min kone har danskebank og skylder der 130000kr.
    vi har lige købt bil min er en seat cordoba stella vario diesel skylder 74000kr. på den endnu. Min kones er en vw turan 140hk diesel, hvor hun skylder 170000kr. Desuden købte vi også en campingvogn hvor vi skylder 40000kr. Det var vist alt men det er også nok. jeg har ca. 16500 udbetalt hver måned og min kone ca. 19000 kr. udbetalt men jeg synes stadig at vi har store problemer med at få det hele til at hænge sammen. Så hvis du har en løsning så er du meget velkommen til at give den til os. Venligst Bjarne Nissen.

    #115572
    AnonymForfatter

    Oh my god, den har fået alt hvad den kunne trække hva’?

    #115576
    AnonymForfatter

    Kære Anonym. Jeg skrev indlæget for at få et svar som evt. kunne hjælpe mig og andre som er i samme situation, og ikke for at få en dum kommentar fra din side. Du Burde skamme dig over at disse os mennesker der skriver ind til denne debat med ordentlige indlæg, og beholde din mening for dig selv, hvis du ikke har noget relevant at sige og som kan bruges til noget fornuftigt. Mig imponerer du ikke ligefrem med dumme kommentarer og ligegyldige svar. Tænk før du taler, overvej det nøje, ellers er du bare en sludder papegøje.
    Hilsen Bjarne

    #115578
    AnonymForfatter

    Nu tror jeg mest det er noget Bjarne Vinther Nissen finder på for at indynde sig hos forlængst hedengangne Mette Guldagger.

    Bjarne Vinther Nissen er tydeligt udenfor pædagogisk rækkevidde med sin fortsatte uansvarlige livsførelse, så jeg kunne foreslå en udskiftning af campingvognen med en autocamper.

    Det gør pinen kortere.

    #115580
    AnonymForfatter

    Igen en plat kommentar fra vores Kære anonyme ven. Jeg vil gerne vide hvilke problemer du har, så jeg evt. kunne hjæpe dig med at komme videre i dit ellers så problemfrie liv.
    Hilsen Bjarne

    #115584
    AnonymForfatter

    Efter det oplyste er Bjarne Vinther Nissen langt ude i uansvarlig låneoptagelse da han anskaffer biler og campingvogn. Med andre ord: Det rigtige råd – “hold igen" – vil prelle af som vand på en gås.

    Desuden ønsker han “samle disse lån bare et sted så jeg engang for alle kan få det nedbragt" hvilket vel nok er den hyppigst forekommende dumhed her. Bare læs 10 tråde – så ved man at der ikke kommer noget fornuftigt forslag ud af dette ønske – simpethen fordi der ikke findes noget fornuftigt forslag.

    Jeg skal gerne gentage det Bjarne Vinther Nissen:
    1. Nedsæt dit forbrug
    2. Afdrag din gæld
    3. Forøg dine indtægter

    #115588
    AnonymForfatter

    Hej. jeg må give dig ret i dine forslag til Bjarne v. Nissen
    Men det har han jo nok regnet ud.
    Og hold så op med at gøre folk dumme.

    #115592
    AnonymForfatter

    Problemerne er foreløbig løst. Jeg ville jo også bare sætte en debat igang. jeg har som sagt fået en løsning på mit problem. Og kan kun håbe at i kan få løst jeres problemer. Og en ekstra lille tak til Anonym for div. påmindelser om at det er stor forskel på opfattelsen af at hjælpe. Nogle gange er det bedre at tie end at tale.
    Tak for denne gang.
    Hilsen Bjarne

    #115610
    AnonymForfatter

    “Anonym" er altså ikke en og samme person Dumbo?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 69 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.