må man bare lukke dankort

Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Indlæg
  • #143060
    AnonymForfatter

    Hi.
    Jeg kan godt se hvad du mener, men nu ligger landet sådan at jeg ikke har noget minus på nogle af mine konti´s, og har aldrig haft det.
    Jeg har Vestjysk bank (stor fejl), og bor i københavn, og der ligger ikke nogle af deres banker på sjælland, så inden jeg får mit kort igen bliver det ihvertfald onsdag. Jeg har sukkersyge, og står og SKAL købe medicin i morgen (Mandag).
    Så for at være ærlig, syntes jeg de er nogle værre svin.
    Men de kunne jo have valgt at spærre min konto mandag, frem for en fredag, så jeg står foran en hel weekend uden penge.

    Mvh Jesper

    #143062
    AnonymForfatter

    Kan godt se det er en træls situation, specielt fordi du har brug for medicinen. Men af hvad du fortæller, må det også gå hurtigt med at få løst det, når du så får snakket med dem.
    Kan du ikke ringe til dem imorgen? Over telefonen, og så låser de op igen?

    #159154
    AnonymForfatter

    Vil også anbefale jer at skifte bank, jeg har selv haft dårlig oplevelse med deres unge smilende piger som nordea selv kalder for bankrådgivere

    #174262
    AnonymForfatter

    Apropos Nordea 🙂
    Jeg er gift med en murermester vi har haft fuldstændig særeje fra det øjeblik vi skrev under oppe på rådhuset.
    Hver gang der er noget galt med min mands økonomi, så skal jeg også bøde.. vi har hver vores og passer hver vores. total opdelt. Hans hus,hans firma…min bil min husholdning.
    Nu sælger han huset for at prøve at redde stumperne, så vi flytter og sådan er det.. vi overlever og skal bare fremad.
    Jeg har været til møde ang .. som de siger.. “et årligt tjek". “Alt ser fint ud med din økonomi rigtig fint" siger den lille brede lyshåret bankrådgiver og så drejer hun hurtigt samtalen ind på min mands firma osv hvor jeg gør hende opmærksom på at vi ikke deler økonomi. Der bliver ringet (til min mand) om hun ikke lige skal overfører penge fra min konto til min mands og hun ringer og fortæller hvis enten min mand eller jeg har fået et større beløb ind f.eks overskydende skat.
    Vi har så lige været til endnu et møde, da min mand skal have afviklet sit firma og solgt huset, der beder hun så om min mands dankort og så fandme også mine.. Jeg overholder altid mine aftaler og laver ikke overtræk. (der har været bøvl med det nye lønsystem på arbejde, men da har jeg enten ringet eller mailet banken, og det har der ikke været nogle problemer med.)Men jeg sætter en ære i at have styr på mine ting!
    Men fordi vi er gift, ser de sig ikke i stand til at stole på mig.. det blev der sagt ml linjerne. HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS? Jeg har så fået det her ViSA ELEKTRON, som man ikke kan bruge ret mange steder og det er pi.. træls. Mit Dankort var uden gebyr.
    Jeg har så lige betalt 150 kr i gebyrer for ELEKTRON-kortet. De tvinger det på mig og så pisser de på mig bagefter ved at opkræve gebyrer!! What??!!

Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.