Indlånsrente 2022

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #393786
    JydenForfatter

    Det ser langt omlænge ud til at der er ved at ske noget positivt på indlånsrenten idet Kompasbank og Facit Bank er kommet med nye tilbud. Er der nogen der har oplysninger fra Ikano Bank, Santander , Bank Norwegian eller andre om deres planer ?

    #393805
    JydenForfatter

    Har lige fået nyhedsbrev fra Santander, men de omtaler overhovedet ikke indlån, og jeg har ikke kunnet få noget ud af dem på chatten.

    Der er godt nok stor forskel på tilbuddene fra Kompasbank og Facit Bank, men spændende hvad de øvrige kommer med, og hvordan det udvikler sig i nærmeste fremtid.

    #393814
    JydenForfatter

    Nu ser det ud til at Santander har en konto med 24 mdr. binding på trapperne og med en rente på 0,25 %. Det er godt nok meget nøjsomt, og jeg tror lige jeg vil vente og se hvad der kommer af renteændringer i den kommende tid. Mon ikke der skulle komme noget bedre, når vi er på vej fra negativ til positiv rente.

    #393902
    JydenForfatter

    Så har Santander åbnet for deres nøjsomme tilbud på 0,25 % med 2 års binding.

    Saxo Bank har meddelt at de afskaffer den negative rente. Så lidt sker der. Håber vi kan prøve at holde hinanden orienteret her i tråden om udviklingen og de tilbud der måtte komme.

    #394073
    JydenForfatter

    Det ser nu ud til at Santander har lavet deres konto med 2 års binding om så den giver 1,05 % i rente, så vi er da lidt på vej frem med indlånsrenten, så spændende hvad andre følger efter med af tilbud.

    #394746
    JydenForfatter

    Så er der kommet nye indlånsrentesatser på Kompasbanks hjemmeside, Højeste rente er 1,25 % med 3 års binding.

    Er der nogen der har hørt om ændringer fra Ikano Bank og Santander ?

    #394766
    JydenForfatter

    Så har Santander beskedne renteændringer på deres opsparing fri fra 1. september hvor renten ændres fra op til 0,05 % til 0,10 % af hele indeståendet. De har tilsyneladende også en ny konto plus i ovnen, der skulle komme inden for nærmeste fremtid.

    #394983
    JydenForfatter

    Der er nye rentesatser på Kompasbanks hjemmeside,( 1 % på 1 og 2 års binding) der endnu ikke er rettet på mybankers sammenligningsside.Blot til orientering.

    #395041
    JydenForfatter

    Så begynder der at komme nye indlånsrentesatser på flere bankers hjemmesider. På Kompasbank er der nu op til 2 % p.a., Danske Bank nye satser fra 1.oktober med  trapperenter op til 0,8 % og Nordea med op til 0,75 %. Nordea varsler også nye aftaleindskud med vist nok op til 1,5 % p.a.  Så der er en udvikling  i gang som ikke er som endnu ikke er opdateret på sammenlignings siderne. Santander og Ikano Bank der plejer at ligge i den gode ende har endnu ikke nye satser på deres hjemmesider, så spændende hvad de kommer med.

    #395073
    JydenForfatter

    Så har jeg set at der er kommet nye rentesatser på hjemmesiderne fra både Santander, Ikano Bank og Bank Norwegian, og nogle af dem er også med på sammenligningslisten.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.