Hjælp!

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 57 i alt)
  • Indlæg
  • #225664
    MichaelForfatter

    Stop nu det her. Banken vil alligevel ikke sætte et telefonmøde op med en ligegyldig anonym debattør som absolut ingen myndighed har. Phl’s “bidrag" her er komplet og aldeles useriøst.

    Trådstarter vil ikke oplyse os grunden til spærringen og så er det ingen her der kan hjælpe. Der er ikke mere substans i denne historie mere

    #225676
    BangeeForfatter

    ALt det Michael sagde 🙂

    #225730
    B-MForfatter

    Jeg har læste emailkorrespondencen mellem trådstarter og Banknordik.

    Kunden beder Banknordik dokumentere, at de er berettiget til spærringen. Det vil banknordik ikke.

    Dertil kommer, at Banknordik bruger spærringen som pressionsmiddel for at få kunden til at indgå i et arrangement, som kunden på ingen måde er forpligtet til at indgå.

    #225734
    BangeeForfatter

    Stop nu dig selv.

    Banken spærrer ikke uden grund og vi er stadig ikke blevet oplyst grunden.

    Selvfølgelig har banken oplyst denne grund til trådstarter

    #225766
    B-MForfatter

    Ja, mit indlæg var måske ikke helt tydeligt. Jeg prøver igen.

    Det fremgår af de sendte emails, at kunden beder Banknordik dokumentere, at de er berettiget til spærringen. Det vil banknordik ikke.

    Dertil kommer, at Banknordik bruger spærringen som pressionsmiddel for at få kunden til at indgå i et arrangement, som kunden slet ikke er forpligtet til at indgå.

    Jeg håber for Jer alle. at I ikke er kunder hos Banknordik.
    Rigtig god weekend!

    #225768
    testForfatter

    Vel og du har kun oprettet en profil for at svine banken til.
    Naturligvis har de en god grund til spærringen.

    #225826
    B-MForfatter

    Det er jo forståeligt at bankerne er repræsenterede på debatørsiden på dette forum.
    Men at man forsøger at agitere for, at det nok er helt OK, når en bank forhindrer en kunde i at bruge sine egne penge til at betale husleje og foretage indkøb, synes jeg ærlig talt er afskyeligt.

    Jeg ønsker for Jer alle, at I ikke er kunder hos Banknordik.

    #225834
    testForfatter

    Tak for dagens grin b-m, tvivler på ar nogen af dem der udtaler sig i tråden er ansatte i en bank.

    men da du nu påstår at ha set korrespondancen må du da kun oplyse grunden til spærringen.

    #225870
    B-MForfatter

    Åh, det var da så lidt.

    Jeg har igen læst korrespondancen.
    Kunden har nu 3 gange anmodet Banknordik om at dokumentere, at de er berettiget til spærringen. Det vil banken ikke.
    Banknordik bruger stadig spærringen til at presse kunden.

    Er du den næste, Banknordik tvinger til at blive hjemløs?

    #225872
    BangeeForfatter

    Stop nu med at gentage der sammen hele tiden

    VI er ikke i tvivl om at banken har spærret kunden
    Vi er heller ikke i tvivl om at kunden mener det er uberettiget
    Banken mener naturligvis at spærringen er på sin plads

    (tænker nu alligevel at banken har styr på sin jura)

    Men eftersom kunden ikke vil oplyse årsagen kan vi ikke komme videre i denne sag.

    Banken tvinger ingen til at blive hjemløs, kunden kunne flytte sin nemkomto til anden bank og få dem til at overføre hans engagement.

    #225882
    B-MForfatter

    Bangee, jeg må bede dig lade være med at fremsætte misinformation.

    Banknordik gør kunde hjemløs. Sådan er det.

    Her er virkelig ikke behov for, at fejlagtig information gør det endnu sværere for kunden at stoppe bankens ulovligheder, så kunden igen kan få adgang til sin indtægt.
    Vær sød og prøv at forstå, at kunden er i knibe, og har brug for en løsning. Nu.

    #225884
    BangeeForfatter

    Hold nu op

    Der er ingen misinformation fra min side, ligesom der heller ikke er bevis for noget form for ulovlighed.

    Hvis I nu ville oplyse grunden til spærringen, så ville vi alle blive klogere, men det ønsker I ikke hvorfor jeg alt andet lige tænker at banken er i sin gode ret til at spærre.

    Alle har ret til en konto i et dansk pengeinstitut hvorfor kunden ALTID kan flytte sin nemkonto til en anden bank. Det er muligt at dette er bøvlet eller gebyrpålagt i en anden bank, men ikke desto mindre er det muligt. Dette kunne kunden jo gøre og dermed for adgang til sin indtægt.

    Så nej banken gør ham ikke hjemløs

    Såfremt der ikke kommer konkret information om årsagen til spærringen er dette mit sidste indlæg i denne debat.

    #225916
    B-MForfatter

    Jeg har igen fået lov til at læse korrespondancen i sagen.

    Kunden har nu 4 gange bedt Bankdnordik dokumentere, at de er berettiget til spærringen. Det vil Banknordik ikke.
    Banken fortsætter den ulovlige spærring af kunden, som bl.a har medført, at Banknordik er blevet meldt til politiet.

    #225918
    MichaelForfatter

    B-M:

    Trådstarter oplyste d. 10/02 kl. 12:58 at han har fået oplyst to grunde til at banken ikke vil ophøre med at spærre kontoen. Eftersom du åbenbart har læst hele korrespondencen kan du jo oplyse os disse to grunde. Det ser vi frem til…

    #225920
    BangeeForfatter

    @Michael

    Tror du virkelig selv på at du kommer det nærmere?

    Debatten har kørt i ring i flere uger og trådstarter har ikke skrevet herinde siden B-M pludselig meldte sig på banen

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 57 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.