Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Danske Bank nævner dog også at langt de fleste af de 11.000 kunder er af deres egne som blot flytter kontoform indenfor banken, – så nye kunder ???
Ja, Danske bank har bestemt ikke samme service nu som i gamle dage, eller som Bikuben havde førhen.
Vi har fået udskiftet vores bankrådgiver igen, og jeg føler mig bestemt ikke som “et kendt ansigt" i min afdeling.
Så vi besluttede at flytte de sidste PBS-betalinger fra Danske Bank til Eik Bank, og det benyttede Danske Bank lige lejligheden til at spærre vores privatgiro-konto, som havde 2 Dankort tilknyttet og for øvrigt stadig var min NEM-konto, men med Danske Banks latterlige lave indlånsrente brugte jeg kun kontoen til min internethandel på bl.a. QXL (fritidsinteresser). Kontoen var lukket over en måned, før end den igen blev åbnet (og så endda med negativ saldo!).
Håber ikke, at nogen af mine indbetalinger er gået tabt, Danske Bank!