Ny bank ?

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #217616
    testForfatter

    Vi har jo haft diskussionen før men den type bank hænger ikke på træerne

    #217632
    HalliHalloForfatter

    Der er masser af banker, der kan opfylde dine krav, Luffe Palsborg, bare tag telefonbogen og ring rundt eller google lidt.

    Jeg syntes at kunne erindre dit navn, og mener du har spurgt om nok så kuriøse ting herinde før.

    Held og lykke med din nye bank!

    Måske du kunne berette lidt herinde om hvilken du så vælger, måske du allerede har fundet den, hvad ved jeg??????

    #217644
    luffe palsborgForfatter

    Hvis man ringer rundt til bankerne giver de alle samme besked, send det per email inkl scan af dit id samt lønseddler og årsopgørelse, det er standard procedure og det burde i da vide herinde, hvorfor tror i jeg spørg her i forummet istedet for at ringe rundt til alle bankerne ? Det er sku da for H…. fordi jeg ønsker gode råd fra brugerne som jeg troede havde en dybere indsigt og viden omkring disse “kuriøse" spørgsmål jeg stiller, men gang på gang bliver jeg skuffet og kun modarbejdet i det jeg egentligt spørger om.

    Så vi prøver lige igen.

    Jeg vil gerne skifte til en ny bank der kan tilbyde dankort, lave gebyrer, lønkassekredit på 20.000 med god rente for mig 🙂 og netbank.

    Hvem skal man se på som ny mulig bank ?

    #217648
    testForfatter

    Sidest jeg selv søgt ny bank var min konklusion at Ingen tilbyde det koncept du søger.. Jeg valgt derfor at blive hel kunde i danske bank. Jeg betaler ingen gebyr. Banker tager typisk et par hundrede kroner for et visa dankort og disse oprettelsgbyre på kasse kredit. Og ja et egentlig tilbud kan du første efter at ha aflever. Jeg kan forstå at du synes ar 120 plus 150 kr er for meget. Ja så var coop faktisk den eneste jeg har hørt om der var billiger. Den der Santader bank er måske sulten efter kunder? De tager godt nok 25 kr om måneden for en konto ser det ud til.

    #217650
    HalliHalloForfatter

    Luffe, du har helt ret, man får aldrig ordenligt svar herinde. Jeg stiller tit supplerende spørgsmål til en spørgers indlæg, men som hovedregel kan hverken denne eller andre besvare. Forummet er domineret af nogle ganske få personer, heriblandt Lollefamilien, som tit skifter pseudonym.

    Men nu til dit spørgsmål om bankskifte, Luffe:

    Kunne du ikke berette lidt om hvad der er sket med dit kundeforhold i CoopBank.

    Har du p.t.en kassekredit på 20.000 i banken?
    Hvor meget har du trukket din konto over med?
    Og hvor mange gange?
    Har du gjort det med vilje?
    Hvordan fik du besked fra banken om overtrækket?
    Hvorfor kontaktede du evt. ikke først banken for at høre, om et overtræk ville være muligt?
    og sidst men ikke mindst:

    Hvorfor kan du ikke bruge et debetCard fra denne bank?

    Så vidt jeg kan se er dette kort nemlig meget bedre end alle andre pengeinstitutters, idet du kan hæve penge i samtlige Coop-koncernenen forretninger, som f.eks. Kvickly og Fakta.

    Så hvad er ulempen for dig ved dette kort?

    Luffe, kan du ikke detaljer beskrive dette, så er der nok flere der kan hjælpe dig videre eller evt. blive i CoopBank.

    #217680
    Henny lundForfatter

    Hejsa, har idag et forbrugslån på 300000.- hos vores bank Alm.brand Bank, bet fra andelsboligsalg. Har regnet på det og kan se at jeg kan spare 20000.- ved at låne dem i Ikano Bank, er dette en god ide? Vil nemlig gerne skifte bank, da jeg ikke er så glad for Alm. Brand Bank.

    #217684
    testForfatter

    henny lund kender ikke ikon Ikano men har har læst at men ofte ikke kan låne til del lave sats eller i sidste ende ikke bliver godkendt.

    men er det en god i de at spare 20.000 kr ja hvis der ikke følger ulemper med.

    #217744
    HalliHalloForfatter

    Har du glemt mig, Luffe?

    Du plejer da altid, at være hurtig på tasterne.

    Måske en anden kan fortælle mig hvilket motiv en kunde kan have til at ønske sig et dankort fremfor et Mastercard. Især når det drejer sig om et kort fra CoopBank, som nok har flere hævemuligheder end nogen som helst bank har.

    Til Henny Lund:

    Du skal da tage det billige lån Ikano, da jeg ikke kan se nogen ulemper overhovedet ved dette skift. 20.000 kr. er da også en slags penge at spare.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.