Ny bank ?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • luffe palsborgForfatter
    Indlæg
  • #95096
    luffe palsborgForfatter

    Jeg har et års tid været kunde i coopbank, jeg var tilfreds med deres rente på kassekredit på 9,5%
    Jeg havde så kommet til at overtrække et par gange og nu har de spærret mit dankort og vil kun give mig et debet kort, det kan jeg ikke bruge i min hverdag, jeg går ud fra de ikke vil have mig som kunde mere da de tog dankortet.

    Jeg har altid dækket overtræk ind efter få dage.

    Jeg vil gerne skifte til en ny bank der kan tilbyde dankort, lønkassekredit på 20.000 med god rente for mig 🙂 og netbank.

    Hvem skal man se på som ny mulig bank ?

    #217568
    OBSForfatter

    Uden at ville pege på nogen bestemte banker, så tror jeg ikke at du skal forvente at andre banker vil være mere venligt stemte over for overtræk, uanset hvor mange eller få dage du trækker over. At trække over på kontoen er at bruge penge du ikke har, så måske kunne dette også være en anledning for dig til at se på din økonomi.

    Hvorfor kan du i øvrigt ikke bruge et debetkort i stedet for et Dankort?

    #217570
    KillernetdkForfatter

    Jeg vil helt klart anbefalde Nordjyske Bank, super god bank billige renter, man kan dog kun få en kassekredit på det der svare til en mdr. løn efter skat.

    #217572
    KillernetdkForfatter

    Debet kort, kan man også bruge stort set alle steder i dag der tager dankort.

    #217574
    luffe palsborgForfatter

    debit kort kan ikke bruges til online betaling der hvor jeg betaler nogle af mine regninger desværre.

    jeg ønsker et dankort igen.

    #217576
    luffe palsborgForfatter

    nord jyske bank : 120 om året for netbank, 150 for dankort, 1200 i oprettelse, det er vist et no go.

    #217578
    KillernetdkForfatter

    ikke hvis du flytter alle din bank forretninger over, jeg giver ikke noget, jeg ejer ikke noget. Hvis du har kassekredit i forvejen og flytter den over så koster det ikke noget.

    #217580
    KillernetdkForfatter

    Hvis du både har nemkonto og visa og netbank det giver gratis netbank.

    #217582
    luffe palsborgForfatter

    aha jamen så er det da en mulighed, er det generelt for bankskifte at man ikke betaler oprettelse ?

    #217584
    KillernetdkForfatter

    de fleste banker tager ikke oprettelses gebyr, hvis du i forvejen har kassekredit i din gamle bank.

    #217590
    MichaelForfatter

    Du spørger jævnligt herinde Luffe, men du lytter jo aldrig til de råd du får

    https://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/5481-naegtet-laan-af-banken
    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/7866-rente-paa-kassekredit
    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/5112-kreditkort

    På nogle få år er du skiftet fra Danske Bank til Nordea, videre til Coop og nu ønsker du at skifte bank igen. Prøv nu at forstå, at du ikke kan løse dine grundlæggende problemer ved at flytte fra bank til bank. Ingen bank gider rode med en kunde med en minimal økonomi der ikke kan sætte tæring efter næring. Coop var et fint valg for en beskeden kunde som dig, men så vælger du aktivt at ødelægge det for dig selv.

    Der er ikke mere nogen herinde kan gøre for dig. Du har fået alle de råd du har behov for. Resten er op til dig selv.

    #217592
    luffe palsborgForfatter

    Beklager jeg er her michael, jeg skal straks hoppe i havnen 🙁

    #217594
    MichaelForfatter

    Beklag over for dig selv for det er dine egne bevidste og gentagne overtræk der ødelægger det for dig selv. Jeg er såmænd ligeglad med din tilstedeværelse.

    #217602
    luffe palsborgForfatter

    Jeg ønsker ikke en person debat, men blot gode råd til at finde en ny bank der har en lav rente og som ikke tager gebyr for oprettelse.

    #217614
    thsvForfatter

    Lad være med at overtrække din kassekredit, så er bankskiftet jo ikke nødvendigt. 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.