Uvildige.dk – en god ide?

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #212642
    AnonymForfatter

    Hej

    Overvejer at købe sommerhus med lån i sommerhuset + friværdi i vores hus.
    Er i tvivl om vi skal vælge F5 eller fastforrentet (løbetid 20 år). Vi har prøvet at sætte os ind i bidragssatser, ÅOP og omkostninger i øvrigt, men vi kan ikke finde en gennemskueligt vej i “junglen".

    Gode råd modtages : )

    #212658
    HalliHalloForfatter

    Her ser man, at der findes mange fattige mennesker, der ikke har andet udover masser af penge!

    #212730
    VinelskerenForfatter

    HalliHallo – hvad laver du på dette forum udover at genere folk? Du lyder som en bitter mand!

    #212732
    HalliHalloForfatter

    Hej vinelskeren, nej, nej, jeg er absolut ingen bitter mand, der tager du ikke fejl.

    Men hvad laver du på sådan et forum?

    Men hvis du havde kikket lidt i gamle svar, så har stort set samme spørgsmål været stillet tidligere.

    Skal man da ikke lede i gamle indlæg før man selv stillet et helt identisk spørgsmål?

    #212748
    VinelskerenForfatter

    tja – hvad laver jeg på forum – hvad tror du egentlig? Jeg er uddannet på Handelshøjskolen og interesserer mig økonomi. Jeg er nysgerrig efter, hvad andre tænker og søger råd, vejledning og inspiration. I al den tid jeg har været på forum har jeg set mange kiksede bemærkninger fra dig, som i bedste fald kun har til formål at provokere. Du må gerne undlade at kommentere på mine indlæg i hvert fald. Eksempelvis denne:

    "
    15-02-2015 23:27
    Her ser man, at der findes mange fattige mennesker, der ikke har andet udover masser af penge!"

    hvad vil du sige med det? Min tolkning er, at du antyder, at folkene på denne tråd, mig selv inkl., ikke har andet livskvalitet end penge. Er det korrekt opfattet? Til jer andre – bliver der ikke kørt censur herinde eller kan man egentlig bare fyre af, hvad man har lyst til?

    #212750
    VinelskerenForfatter

    Hej vinelskeren, nej, nej, jeg er absolut ingen bitter mand, der tager du ikke fejl. 🙂 Læs lige den igen

    #212752
    thsvForfatter

    Drop at læse hvad vores troll: Halli Hallo skriver…

    Det er tit det rene galimatias.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.