Spørgsmål til de kloge hoveder :-)

Svar
  • This topic has 3 stemmer and 3 svar.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Anonym
    Forfatter
    Anonym

Hej alle , jeg har været nede i 2 forskellige banker med min mand , fordi vi ønsker købe en lejlighed , min mand er restaurant ejer og jeg er studerende + deltids job .
    Stor af vores indkomst kommer fra min mand MEN han har kun haft den i 8 måneder , og vi bliver gang på gang afvist pga hans restaurant er for ny 🙁
    Vi har et stort rådigheds beløb og meget fin økonomi med stor udbetaling . Men det der bremser os er at den er for ny?

Er her en bankmand som kan fortælle os hvornår hans restaurant er gammel nok ?

Håber i gider hjælpe 🙂
    Camilla

Anonym

Hej Camilla. Hvad siger bankerne selv? Afviser de jer blankt eller kommer de med et udspil til, hvordan I kan komme videre? Hvis de reelt interesserede, så bør de jo svare med det sidste. Besøg et par banker til og spørg ind til, hvordan der skal være på plads, hvis de skal yde jer et boliglån.

Anonym

Min 2 års regnskab udarbejdet af reg.revisor !

TobiasAK89

9 maaneder er ihvertfald ikke holdbart. For det foerste skal der foreligge et aarsregnskab, som JET45 ogsaa paapeger (og gerne flere, saa man kan se tendensen) og for det andet saa har han ingen ide om hans indkomst er fast. Det kan vaere at han blot har sin fine indkomst nu, fordi resturanten er ny og spaendede, men naar der har ligget der i et par aar, kan det vaere han kun faar en broekdel af de besoegende han oplever nu.

Pengene til side, og saa giv det til i har 2 regnskaber (med revisorpaategninger)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.