Netbanker – internet explorer

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #94503
    JydenForfatter

    Jeg har siden fredag morgen ikke kunnet komme på netbanker via internet explorer. Er der andre der har samme problem og er der nogen der ved noget om årsagen ?

    #210118
    testForfatter

    Har du checket din java? Kan gøres på java.com

    #210120
    JydenForfatter

    Hej test,
    Java skulle være iorden. Den er opdateret i sidste uge. Det er lidt forskellgt hvad de bankerne skriver om problemet på deres login sider – man må bare håber der hurtigt findes en løsning.

    #210122
    thsvForfatter

    Kan let komme på mine 3 banker, så må være et problem for dine banker eller din opsætning.

    #210132
    testForfatter

    Sidste uge er lang tid for java, check det igen. Der ef telefon storm mod danske bank f.eks hvis deres netbank er nede i bare 5min og internet Explorer er stadig en af de mest almindelige browsere så chance for at problemet er hos dig er høj.

    Du kan faktisk også let have fået skaffet dig mallware til. Scan maskine med lavasoft f.eks. Afinstallere browseren Og instaler evt en anden browser.

    #210136
    JydenForfatter

    Hej test.
    Tak for indput.
    Har fået løst problemet via en af netbankernes skriftlige oplysninger, der meddelte at der skulle sættes “hak" ved noget der hedder TLS under avancerede indstillinger. Så når FIH på deres login side skriver at NemId arbejder med problemet så ved jeg ikke om det også har noget med nemid at gøre – men nu virker det hos mig.

    #210142
    peter holm larsenForfatter

    Kære Jyden,

    Et godt råd, ring til din bank hotline de kan hjælpe dig – dette forum er ikke det rette 🙂

    #210154
    testForfatter

    Må man spørge hvad version af internet explore og windows du anvender.

    Der er sikkerheds risiko forbundet med ikke at opgradere.

    Jo det er svært at ude support når man ingen informationer har fra brugere. Det et en af grundende til at supportere tager kontrollen over brugerens pc.

    #210158
    testForfatter

    ps Det hak ved TLS indstillinger er enten noget du selv har fjernet eller et program har deaktiveret for dig. Så problemet er ikke hos banken eller hos nemide men i din opsætning af internet Explorer.

    #210164
    HalliHalloForfatter

    Igen et af Jydens surrealistiske spørgsmål, som kunne have været løst ved en opringning til bankens hotline.

    Jeg husker tydeligt hans langvarige hetz mod Føtex, da de og flere andre dagligvarebutikker begyndte at opkræve gebyr for at bruge mastercard, ligesom han et utal gange har spurgte om nogen kender til lokale indlånstilbud i banker rundt omkring i landet.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.