Krig på indlånsrente

Viser 10 indlæg - 61 til 70 (af 70 i alt)
  • Indlæg
  • #110610
    AnonymForfatter

    Northern Rock tilbyder (foreløbig) ikke andre produkter end denne højrente-opsparing. Så der er nok ikke så meget at snakke med dem om.

    I øvrigt er den også gebyrfri. Netbank, overførsler, kontoudtog osv. er alt sammen gratis.

    #110620
    AnonymForfatter

    Jeg hørte på TV2 News, at de formentlig kunne tænkes at komme med flere opsparingsprodukter: børneopsparing og en erhvervsrettet opsparingskonto. Men det var ‘kun’ en redaktøranalyse, som vist ikke var bekræftet fra NR’s side.

    #116266
    AnonymForfatter

    Deres hidtidige produkt – en 5% opsparingskonto for private – matches allerede nu også af et helt tilsvarende produkt som virksomheder kan oprette. Jeg har en sådan selv.

    Børneopsparing har jeg ikke hørt om endnu.

    #116274
    AnonymForfatter

    Hvad med Morsø Sparekasse. De giver 4,61 procent hvis du har 250.000 på deres toprentekonto (hvis den er åben stadig??) Deres højrentekonto giver 4,25 procent for de første 50.000 kr.

    #128602
    AnonymForfatter

    Jeg har tegnet en opsparingskonto igår – uden binding – hos Fionia Bank. Min rente er 4,25% med årlig rentetilskrivning og der er ingen binding. Dog kræver det, man har 25.000 kr på kontoen.

    #128622
    thsvForfatter

    LOL!!!

    Prøv at se FIHs rentesatser, 4,75% på dag-til-dag kontoen.

    Eik Banks lønkonto:
    Renten på Eik Banks lønkonto, Alt i Et-konto, er herefter 4,35 procent p.a.

    BRF højrentekonto:
    Fakta:
    P.t. 5,00% p.a. i rente
    Kan bruges som løn-, budget- og opsparingskonto
    Ingen binding – hæv og indsæt som du vil
    Du kan få netbank og Visa/Dankort tilknyttet
    Renten er variabel og kan ændres af BRFbank

    #128626
    Michael01Forfatter

    Nu her kl. 13.48 har de FIH slettet alle rentesatserne, der står blot

    “Gælder ved indskud over 50.000 kr. for beløb modtaget førstkommende bankdag"

    Hvad sker der mon ?

    #128640
    AnonymForfatter

    Nu har jeg været kunde i Fionia Bank i snart 2 år, hvilket var grunden til mit valg. Men jeg leder efter en ekstra bank, hvor man kan nøjes med at oprette en opsparingskonto, da jeg får 50.000 kr, der skal ind et andet sted, men UDEN de har krav til andre konti.

    Jeg kunne få 4,75% i Danske Bank uden binding, hvis jeg ville flytte det hele – men jeg er ved at se nærmere på det hele, hvordan det bedst muligt kan svare sig. For at presse Fionia eller flytte hele lortet 🙂

    #128646
    AnonymForfatter

    Rentesatserne fremgår altså på http://www.fih.dk

    6,75% ved 12 mdr. binding m.v.

    #128648
    AnonymForfatter

    Jep, de fremgår ganske tydeligt: http://www.fih.dk/privat/

    Ingen binding – 4,75%
    1 mdr binding – 6,00%
    3 mdr binding – 6,50%
    12 mdr binding – 6,75%

Viser 10 indlæg - 61 til 70 (af 70 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.