P Finans

Viser 9 indlæg - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Indlæg
  • #219046
    morsdrengForfatter

    At en bank fraråder at bruge P Finans fordi man ikke kender virksomheden, er en oplysning som ikke kan bruges til noget som helst, netop fordi den er baseret på manglende kendskab til P. Finans.

    I dag kan alt findes på nettet, gå blot ind og søg. Så vil man kunne se, at P. Finans ApS er stiftet i marts 2014 og at regnskabet for 2014 viste et underskud på 7 tkr. og en egenkapital på +44 tkr. Altså ikke en virksomhed med en økonomi i “småtingsafde-lingen", hvor man ikke kan være sikker på at få sine eventuelle indbetalinger retur hvis noget måtte gå galt.

    https://datacvr.virk.dk/data/ kan man også se hvem der er direktør i selskabet og hvad denne i øvrigt beskæftiger sig med.
    Resultatet medvirkende kun til at forstærke mystikken.

    #219048
    testForfatter

    “Vi samarbejder med store udenlandske finansgrupper, der gør det muligt, at hjælpe dig på fode igen.

    Det betyder, at du nu kan gøre dine drømme til virkelighed."

    fra P finans hjemme side.

    hvorfor skulle “store udenlandske finasgrupper" være interseret i at hjælpe RKI ramte Danskere på fode igen to “gøre dine drømme til virkelighed"

    for mig virker det som en reklame for nogen der lover vægtab uden sult eller muskler uden træning.

    Lyder noget for godt til at være sandt er det oftest tilfælde at det ikke er sandt.

    #220340
    AnonymForfatter

    Hej

    Vi var også til møde idag, og 5-8 år vil vi være gældfri , så spurte jeg om vi var ude af RKI ( frie ) og det vil hun ikke rigtig svare på. Der er noget som ikke er passer her.
    Puha så jeg skal tro efter at have betalt 7000kr brutto pr måned i 5-8 år at jeg ( Måske ) kan være gældfri
    Håber der er nogen der kan forklare deres forretnings metoder..

    Mvh
    Peter

    #220346
    AnonymForfatter

    Hej Peter
    Håber du læser hvad andre har skrevet og holder dig væk fra dette firma, du vil komme ud på glat is, og din gæld vil vokse, prøv at få dine afdrag ned, så du får lidt luft i økonomien.
    Du kommer i RKI og skal møde i fogderetten osv……..
    Hilsen Marianne

    #220348
    AnonymForfatter

    Hej Marianne
    Ja vi har bestemt os IKKE og bruge dem.
    På den her måde er det jo OS der låner dem penge ,
    hvis de forhandler med mine Kreditorer i 5-8 år før de vil betaler dem, 8år=96*7000=672000kr
    og så trækker de stikket ud efter 7år og forsvinder så er mine penge væk men mine trofaste kreditorer er stadige ved min side..
    Tak for en god side

    ‘Mvh

    Peter

    #220356
    morsdrengForfatter

    Hvis man vil have en løsning med sine kreditorer, skal man betale alt hvad man skylder. Hvis dette ikke er muligt, skal man forhandle en løsning på plads med sine kreditorer om kun at betale en del af gælden tilbage, afpasset efter ens økonomske formåen, det kaldes en frivillig akkord, eller også skal man søge en offentlig gældssanering, der går ud på det samme.

    At indbetale beløb til en rådgiver i håbet om, at de hos denne opsparede beløb en gang ud i fremtiden vil blive brugt til en løsning med ens kreditorer er INGEN løsning. At betale direkte til sine kreditorer, vil da være mere nærliggende.

    Får rådgiveren økonomiske problemer, kan man risikere at pengene slet ikke findes når de skal bruges og endnu værre kan det gå, hvis rådgiveren går konkurs. Man skal heller ikke regne med, at ens kreditorer ikke kan røre pengene blot fordi de er indbetalt til rådgiveren, idet kreditorerne normalt ikke skal respektere en såkaldt selvbåndlæggelse. Om ordningen er lavet så den holder overfor kreditorerne, kan kun guderne vide.

    Hvis man er i stand til at betale 7.000 k. månedligt, bør det være muligt enten at betale gælden fuldt ud over en årrække, få en frivillig akkord eller en offentlig gældssanering.

    Hvad er formålet med at spare op i 5-8 år hos en fuldstændig ukendt virksomhed, i håbet om, at man ad åre kan få en løsning med sine kreditorer, hvis pengene ellers er i behold til den tid?

    #220364
    testForfatter

    Igrunden interesant at så mange mere at gæld er noget man kan få rabat på

    #222660
    P FinansForfatter

    Hej
    Kan MyBanker hjælpe med sådan nogle ting som P-Finans kan ??
    Kh Sanna

    #222662
    P FinansForfatter

    Lort og lagkage de snyder en HOLD jer VÆK !
    Var til møde for noget tid siden og det lød super godt men faktisk for godt til det skulle være sandt.
    Jeg ringede dem op for nogle dage siden og der fik jeg en anden version som jeg ikke var blevet oplyst om til mødet.
    Meget mærkeligt glad for jeg fandt denne tråd !

Viser 9 indlæg - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.