P Finans

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 39 i alt)
  • Indlæg
  • #216266
    Alice171Forfatter

    Lyder skummelt, syntes ikke om ideen med at skifte bank, hemmeligt nr. Osv.,
    Lidt det samme jeg fik af vide, men vil jo bare betale mine kreditorer ikke gemme mig for dem.
    Og hellere betale kreditorerne end til dem i mange år.

    Men vil meget gerne høre mere når du har været derinde, eller hvis du finder en anden løsning, da jeg også ønsker at få det samlet.

    #216270
    MichaelForfatter

    RedRoll: Hvis du stopper med at betale på din gæld og i stedet smider 3500 kr/md til P-Finans må du være godt og grundigt retarderet. Ja undskyld, men jeg kan virkelig ikke finde andre måder at sige det på. Du kommer til at miste hver én krone til de svindlere.

    Glem alt om P-Finans! Glem alt om lette løsninger på jeres problemer – de findes ikke

    #216280
    RedaktionenForfatter

    Kære Redroll alice og septer.

    Det I beskriver er ulovlig bankvirksomhed, idet man tager imod indlån og det er kun pengeinstitutter der må tage imod indlån.

    Da der ikke står noget om det er en bank, vil vi stærkt fraråde at lægge pengene i noget eller pantsætte værdier. Vi har set lignende før hvor låntagere er blevet bedt om at komme med penge og hvor der har været tale om at snyde danskere som har ondt i økonomien og derfor er blevet desperate og det er aldrig gået godt.

    Michael, test og Halli hallo er gamle i gårde og har fuldstændig ret. Hold jer væk.

    Med venlig hilsen

    John Norden

    #216320
    AnonymForfatter

    Hej Michael.

    Jeg er ikke retarderet.

    #216324
    AnonymForfatter

    Til John Norden

    Tusinde tak for dit svar. Hvis det de gør er ulovligt, burde de meldes, så der ikke er flere der går i fælden. Hvor gør man det ? Der sad en del i deres venteværelse.

    #216378
    Alice171Forfatter

    Kom du til mødet og kunne du bruge det til noget

    #216398
    AnonymForfatter

    Jeg var til møde. Det de kan tilbyde er at låne os et beløb, til reservation/køb af optioner. Til det lån kan jeg stille min bil som sikkerhed. På den måde kan mine kreditorer ikke få fingerne i den. Når der så er gået 5-8 år, bliver alle mine gældsposter betalt. I den mellemliggende tid presser de mine kreditorer ned i pris. Jeg ved ikke om det er en god ide. Der er nogen ting, jeg lige skal undersøge og tænke over.

    #216400
    testForfatter

    Og hvis dine kreditore ikke går ned i pris hvad så? Hvad sker der så med de penge du har betalt? Du har jo sådan set pengende

    #216402
    MichaelForfatter

    Ufatteligt at nogen herinde bare ikke kan se skriften på væggen selv ikke når John Norden personligt går ind i denne tråd og advarer mod P-Finans.

    “Når der så er gået 5-8 år bliver alle mine gældsposter betalt"

    NEJ!! Så absolut IKKE! Det er absolut ingen naturlov, at kreditorerne bare afskriver X% af gælden og tager imod et kontant engangsbeløb. Glem det dog og hold jer langt væk fra P-Finans.

    Hvad er det i øvrigt for nogle optioner P-Finans gerne vil sælge jer? Lad os få det frem i lyset

    #216844
    AnonymForfatter

    Jeg er totalt rystet i at dette firma gør disse ting,dette firma er det samme som lavede disse ting for flere år siden og TV2 lavede bla. en udsendelse om det, nu hedder det bare Pfinans. Vi har prøvet dette før, vi troede at det var det rigtig at stoppe med at betale sine kreditor, og betale til et firma som ville hjælpe med at samle ens små lån til et stort. GØR DET IKKE HOLD JER LANGT VÆK.

    Det der sker er at Pfinans ønsker jeres skatte oplysninger, de vil have jeres kode til skat, hvad de så gør ved jeg ikke, for har stoppet dette, da jeg fik en mail om at de behandle dette først, før de kunne hjælpe

    Jeg kan fortælle at man skal være meget stærk for at kunne gå dette igennem, man kommer i RKI og fogden banker på døren så er det i fogedretten, ud over det bliver gælden ikke mindre tvært imod.

    tal med jeres kreditor og få lavet en fornuftig ordning, bede dem om at stoppe rente skrivning og lav et mindre afdrag.

    Hilsen Marianne

    #218826
    AnonymForfatter

    Er der nye erfaringer med p finans

    #218828
    AnonymForfatter

    Hej red Roll jeg har også været til møde med dem men er meget i tvivl… Kunne du have lyst til at tale med mig så vi kunne vende ting fra mødet

    #218830
    AnonymForfatter

    Hej Regnbuen. Det vil jeg da meget gerne.

    #218832
    AnonymForfatter

    Hej RedRoll
    Kontakt mig på
    22568170 glæder mig til at tale med dig

    #219044
    AnonymForfatter

    Hejsa. Det sjovet jeg har også været til “møde" hos dem, for 1 uge siden, det lød sgu meget godt det hele, så jeg to en sluder med en anden bank end den jeg er i tildaglig, hun råde mig til ikke at gøre brug af pfinans da hun ikke kendte dem.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.