Kassekredit

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #207990
    luffe palsborgForfatter

    uanset hvad syntes jeg at en rente på 17 procent er rent tyveri , er i enige ?

    #207992
    thsvForfatter

    Næh, de 16,75% som Nordea opkræver er deres pris for usikret kredit for en kunde med ringe engagement i banken.
    Og er du utilfreds med renten må du jo prøve om en anden bank vil overtage din gæld, istedet for at skrive om det her. Der er ingen på dette forum, der kan give dig en lavere rente.
    Vær istedet for glad for at du ikke har et kviklån hvor ÅOP kan beløbe sig sig til flere tusinde %.

    Og adskillige banker kører altså med fast rente, selv på kassekredit, mens andre banker bruger et interval, tilsyneladende kan opnå 8-15% i Danske Bank, så kan du komme under de 10,5% som Coop Bank tilbyder kan du jo spare lidt på renten. Der er dog et vist gebyr for at være kunde i DB nu om dage.
    http://www.mybanker.dk/sammenlign/daglig-oekonomi/loenkassekredit/

    PS: for kunder med større engagement er Nordea blandet de billigste med en rente på 10,25%, og denne tilbydes alle fordel+kunder, som jeg f.eks. er via min pensionsopsparing i Nordea, da det væsentlige krav er et engagement på over 250.000 kr.

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.