Gode råd til bådlån

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #213200
    AnonymForfatter

    Samme oplevelse som mig Michael.
    Og danske bank siger det samme.

    Rise spar var derimod positive overfor det hos mig. Men de har bare ikke kunnet tilbyde et godt nok lån rentemæssigt / løbetidsmæssigt i mit tilfælde.

    Hvis du tager fat i Middelfart sparekasse, så send gerne en privat besked. Er meget interesseret i at høre hvad din oplevelse bliver der evt 🙂

    Mvh
    Lasse

    #213222
    HalliHalloForfatter

    Mikael R,

    det var imponerende at du kunne svare på mit sidste indlæg efter blot godt en time.

    Du skrev, at vi er blevet kaldt til samtale på tirsdag, hvorefter du så oplyser, at Nordea alligevel ikke tilbyder bådlån.

    Så kan jeg bedre forstå, at der skal meget planlægningstid til……..

    Men jeg tror så at I skal have fat i Middelfart Sparekasse, hvis I tror I kan få det et lån på bedre vilkår der.

    Hvis man er en god kunde i Nordea eller en anden bank, så ville de nok også kunne strikke et tilsvarende produkt sammen, det er jeg ikke det mindste i tvivl om.

    #213232
    AnonymForfatter

    @ Lasse

    Jeg kan ikke lige umiddelbart se at der er en PB-funktion, eller er det mig der er helt væk? 🙂

    @HalliHallo

    Det er jo ikke min skyld at Nordea ikke oplyser at de ikke udbyder bådlån (hvilket i øvrigt er et næsten helt nyt tiltag/"aftag" om man vil 🙂 ) når man sætter møde op til netop dette.

    Definer en god kunde, for det kunne være du måske skulle så en smule tvivl i dit sind om Nordeas vilje til at “strikke et tilsvarende produkt sammen".

    #213234
    AnonymForfatter

    Mikael : min mail er : mail@r-coding.dk 🙂

    Mvh
    Lasse

    #213284
    HalliHalloForfatter

    Lasse Rasch, man bør aldrig oplyse mailadresser eller telefonnumre etc. på offentlige fora endsige oplyse sit rigtige navn, men det har du måske aldrig hørt om før?

    Det har “morsdreng" også tidligere nævnt herinde.

    #213294
    AnonymForfatter

    det gør ikke mig noget 🙂 dey kan man finde på Google på 2 min alligevel.

    #213324
    HalliHalloForfatter

    Ja Lasse Rasch, du har ret, det kan man meget “rasch" finde.

    Jeg håber, at Mikael R har henvendt sig på din opfordring og at I kan bruge hinandens erfaringer til noget, så I kan få den optimale finansiering, så I ikke behøver at “rebe sejlene".

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.