Utroværdige SkandiaBanken

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 48 i alt)
  • Indlæg
  • #108842
    AnonymForfatter

    Py ha – er altså ved at nå kvalmegrænsen over dig, Michael. Har ikke været her inde i 2 mdr., skulle lige se igen – og ganske rigtigt. Det er det samme; du jagter indlæg, du kan debatere nedladende og bedrevidende på…

    Føler du virkelig så stor en tilfredsstillelse ved konstant at gøre dig “klog" på andre mennesker økonomi og viden om samme – eller er du bare en stakkels, lille mand der har fattet, at dette er det eneste forum, hvor du kan udøve en smule magt og føle dig bedre end alle andre ?

    Gad vide, om du overhovedet har et virkeligt liv ? Tvivler…

    #108844
    MichaelForfatter

    Hvad sker der så lige for dig DorteJ? Vil du venligst henvise til mine “nedladende kommentarer" i denne tråd? Det er da ikke nedladende at sige når andre skriver noget forkert, nemlig at alle kan få en kassekredit i Skandiabanken, som der var udgangspunktet i denne tråd.

    #108846
    AnonymForfatter

    Sig mig lige; er du herinde 24-7 ;o) Det virker sådan…

    Vores verden er sikkert meget langt fra hinanden, især vedrørende god takt og tone, overskud, forståelse og respekt for andre mennesker, søde Michael, men jeg opfatter helt klart nedenstående som nedladende og din personlige vurdering og ikke et seriøst og sobert svar:

    “Skandiabanken har åbenbart vurderet, at du (og andre du kender) ikke en god for en kredit på 10.000 kr. Er det så Skandiabankens skyld eller din økonomis?"

    Dette ordvalg kunne have været langt anderledes – det viser helt klart, at du nyder lige at komme med din personlige holdning og irrettesættelse til de mennesker, du foregiver at rådgive – det er ikke ansvarligt, moralsk korrekt osv.

    Jeg tror faktisk, at du er en mand med en meget høj gældspost, meget lav indtægt og MEGET dårligt selvværd – dette forum er det eneste sted, du kan hævde dig på.

    Sjovt nok, har overskudsmennesker, mennesker der har styr på deres liv, altid masser af tolerance og forståelse for andre mennesker.

    Mennesker UDEN overskud, elsker at være bedrevidende og kloge. Det er jo alment kendt, at fokuserer man meget på andre mennesker fejl og problemer, så slipper man for at tage stilling til sine egne…

    Så igen; stakkels dig, Michael – har oprigtigt ondt af din manglende indsigt og intelligens…

    #108848
    MichaelForfatter

    LOL!

    Du er helt forkert på den vedr. mig og min egen situation, men dig om det. Det behøver jeg slet ikke kommentere yderligere.

    Det er da muligt, at du mener mit ordvalg kunne være anderledes og det kunne det da vel også – det ændrer dog ikke en tøddel på, at det er rigtigt hvad jeg skriver. Eller du har måske en anden forklaring til den oprindelige trådstarter? Hvorfor tror du selv, at chris_bg16 blev nægtet kreditten? Det vil jeg da meget gerne høre dit svar på.

    #108850
    AnonymForfatter

    Må indrømme, at det ikke er det, der optager mig mest; hvorfor chris_bg16 blev nægtet kreditten…

    Synes din trang til at gisne om folks økonomi er sygelig… hvis du ikke har et reelt og konkret svar eller en konkret kommentar, så lad dog være med at følge op på tråden.

    chris_bg16 efterlyser andres erfaring med Skandiabanken, han efterlyser IKKE din eller andres tanker eller gætterier omkring hans økonomi ! Er det så svært at fatte ?

    Michael, det er det, der undrer mig dybt efter at have fulgt med i dine indlæg gennem et stykke tid; at du er så opsat på at “gætte og konkludere" istedet for kun at svare relevant.
    Du behøver jo reelt set ikke komme med dine synspunkter til hvert eneste indlæg, vel ?

    ..og så undrer det mig også meget, at du har så stort og indgående kendskab til gæld, RKI og bank-politik osv. Hvor dælen har du denne indsigt fra ? Må indrømme, at jeg ikke kender til regler omkring RKI – ligeledes kender jeg heller ikke samtlige bankers politik vedr. optagelse af nye kunder… men jeg har jo også mit på det tørre ;o) – Heldigvis..

    #108852
    MichaelForfatter

    Når Skandiabanken bliver anklaget for at være utroværdig pga. afslag på et lån, ja så må man jo nødvendigvis spørge om ikke det kan skyldes ansøgeren økonomi?! Hvad skulle afslaget ellers skyldes? Den høje luftfugtighed eller trafikken på vejene? Det er dog nogle mærkværdige anklager du kommer med her. Jeg er iøvrigt ikke den eneste der stiller spørgsmålstegn ved chris_bg16’s økonomi her, hvis du ellers lige gider læser tråden igennem igen. Kan du iøvrigt lige henvise til det sted hvor chris_bg16 spørger om andres erfaringer med Skandiabanken? For mig at se, er tråden blot et angreb på banken, som jeg ikke synes er rimeligt – derfor svarer jeg (og nej: jeg er STADIG ikke ansat i banken).

    Det her er et forum for privatøkonomiske spørgsmål – hvis man ikke skulle svare som sådan, hvad i alverden skal forummet så gøre godt for? Er det bedre blot at svare tilbage: “Ja, det er da også for dårligt at du ikke kan få den kredit" eller hvad synes du?

    Og så kan man vel godt have viden om RKI selvom man ikke er registreret: http://www.rki.dk

    #108854
    AnonymForfatter

    Michael finder frem til fakta på skandiabankes hjemmeside, og gengiver dette.
    Jeg syntes bestemt ikke der er noget galt med Michaels “stemmeføring".

    #108856
    AnonymForfatter

    Hov, glemte lige:

    Angående Skandiabanken, så er jeg kunde på 5. år.
    Jeg tjener ganske lidt, da jeg har været studerende i langt størstedelen af årene. Jeg har ingen lån, friværdi eller andre aktiver.

    Jeg er glad for skandiabanken, og håber den er glad for mig.

    #108858
    AnonymForfatter

    Dorte, mon ikke bare du er lidt misundelig på at nogen ved noget, om emner, som du ikke selv ved noget om?
    Jeg synes det er irriterende at du er nødt til at svine Michael til her og har endog meget svært ved at se hvad du mener – du er ikke et hak bedre så, er du? Sidder her og bruger vores tid på at hakke på en anden debattør.
    Det er dårlig stil.

    #108866
    BluntZForfatter

    HELT ENIG !

    Sagt så grimt at Dorte kan forstå det: HOLD DIN KÆFT. Du kan starte din flamewar et andet sted. Michael gengiver hans opfattelse af trådens spørgsmål, samt efter hans opfattelse det korrekte svar. Du kan bidrage til tråden eller bare klappe i.

    & jeg ved godt jeg lige her ikke bidrog selv til tråden, men du er bare for lam Dorte, og det måtte jeg bare fortælle dig.

    #108872
    AnonymForfatter

    Jeg er helt enig med Michael, og synes hans svar er fine. Hvis det var måden Michael svarer på eller det danske sprog generelt du vil debattere, Dorte, så er det et forkert forum du er kommet til!

    Jeg er ikke selv ansat i en bank, ikke engang i finanssektoren, men har også kunnet svare på nogle spørgsmål her en gang imellem. Jeg er faktisk en tilfreds kunde i Nykredit bank, som ofte er blevet skældt ud her, hehe.

    #108874
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Jeg synes at de fakta jeg har oplyst efterhånden er fordrejet en smule, og jeg vil lige rette op det – bare for en ordens skyld.

    Det jeg ansøgte om var en konto med dankort og kassekredit. Altså mulighed for at benytte en kassekredit.

    Månedsløn ca. 30.000, gældfri, aldrig været i RKI.
    og aldrig været kontanthjælpsmodtager. Bor pt. til leje
    og har et pænt overskud på budgettet hver måned.

    SkandiaBanken skriver om Alt i ET-kontoen bl.a.:

    Kredit
    Som udgangspunkt får kunder, der bestiller og får bevilget et betalingskort til deres Alt i Et-konto en kredit på 10.000 kr. tilknyttet kontoen. Kreditten afhænger af en automatisk kreditvurdering.

    Denne automatiske kreditvurdering “bestod" jeg ikke, og banken vil ikke fortælle hvorfor.

    Min konklusion er derfor at banken kun er for velhavere, og det den skriver til (måske) kommende kunder på hjemmesiden er UTROVÆRDIGT.

    Hvorfor næsten alle andre har fået de produkter de ønsker ved jeg ikke og kan heller ikke gætte det, da banken åbenbart har en hemmelig politik omkring kreditvurdering.

    Sådan er det altså!!!

    Hilsen
    Chris

    #108880
    AnonymForfatter

    @chris

    “da banken åbenbart har en hemmelig politik omkring kreditvurdering."

    Prøv at skrive rundt til samtlige andre danske banker og spørg pænt om de lige vil forklare dig de nærmere elementer og faktorer i deres kreditvurdering…

    Der er ikke noget odiøst eller chokerende ved at en bank ikke villigt udleverer den måde de driver forretning på.

    Har du i øvrigt oprettet den indlånskonto i SkandiaBanken for at udnytte de høje indlånsrenter uden gebyrer? Det var efter eget udsagn dit egentlige formål med at søge konto i SkandiaBanken.

    #108882
    AnonymForfatter

    TorbenDK

    Nej, jeg har da valgt en anden bank som min bank nr. 2.
    Det er korrekt at formålet kun er at få en høj rente.
    I øvring kan flere banker matche SkandiaBanken nu ser det
    ud til på mybanker’s oversigt.

    I øvrigt kunne det være interessant om SkandiaBanken kommenterede
    denne debat. Men det er måske ikke så godt da jeg kan dokumentere
    deres sagsbehandling (angående mig).

    Chris

    #108888
    AnonymForfatter

    Vedrørende alt den snak omkring SkandiaBanken!!!

    Alle steder bliver lavet fejl i sagsbehandlingen, på kommuner, skattekontorer, banker, m.m.

    Jeg ved at SkandiaBanken yder, de omtalte service/kreditter m.m.
    Prøv at chekke i de banker hvor i har fået rugbare tilbud, hvor mange andre med de samme økonomiske forhold som i selv – Det har modtaget etafslag i disse banker, måske det også er sket hos dem at de har begået en sagsbehandlings fejl!!!

    Venlig hilsen
    Jannick Søderdahl
    Andersen.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 48 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.