Svar til lillekaj vedr. aktieinvestering

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #108584
    AnonymForfatter

    Jeg bliver meget skuffet over, at høre, at du forveksler mig med en anden, nemlig lillekaj.
    Lillekaj har jeg aldrig mødt, men ville selvfølgelig håbe at det kunne ske, engang herop til jul.

    Jeg er lige kommet hjem fra en endagsbustur til tyskland som jeg påbegyndte i morges kl. 05:30 så jeg er død træt. Var nede og købe mandler, gåsebryst og sukker sager og et par helt nye zepperliner sko.
    Hvis jeg og kaj skriver med mellemrum og vi ligner hinanden er det måske vores skæbne som er kollideret på vores nye fælles landevej.
    Jeg holder meget af lillekaj allerede, men jeg har jo aldrig set ham før og ved ikke hvem han måtte være og kender ej heller lillekaj´s ophav.
    Kære Michael, tro er en ting, viden noget andet, ja, sådan forholder det sig.

    Jeg håber nu at vi har fået denne misforståelse ud af verden.

    Hilsen lillianirene, lollandfalster

    #108586
    MichaelForfatter

    Jeg troede det var en økonomidebat det her, men nu er det åbenbart blevet til et mødepunkt for skizofrene sjæle?!

    PS til lillekaj/irene/ludvig/denhjælpsomme/og de andre personligheder i samme krop: 24 karat betyder at det er rent guld – der findes ikke højere karat og det har intet at gøre med om det har ligget 1000 år i jorden eller 14 dage i A38…

    Og så tror jeg at jeg er ude af denne meningsløse tråd nu.

    #108596
    AnonymForfatter

    Jeg syntes godt nok, at du er ubehøvlet i din fremturing med, at kalde folk for skizofrene sjæle osv. Michael tag dig sammen, det tror jeg der er bred enighed om her på debatten hvor du jo kommenterer ALT.

    Lad være med at siganere folk på den måde, du kan ødelægge mangt og meget.

    venlig hilsen christian.

    #108598
    AnonymForfatter

    Nu er jeg, efter at have læst dit indlæg, nødsaget til, at sige at jeg ikke vil vil debbatere med dig her på siden.
    Jeg tror selv, at du lider af paranoja eller sådan noget ligende!!

    Man skal tale pænt også dig her på debatten og hvis man har problemer med det så skal man nok holde sig fra at begive sig ud i svar.
    Jeg tror at du har fået opnået det at flere debatører er blevet skræmt væk, var det virkelig din hensigt??

    #108600
    AnonymForfatter

    De fleste kommer herind for et råd eller 2, så det med at de bliver skræmt væk, er helt hen i skoven.

    Sitet kommer desværre til at fremstå som meget useriøst, når der pludselig skrives om clairvoyance osv.
    Så lilleirene, vær sød at finde et forum. hvor dine indlæg er af relevans, for de brugere, der benytter den slags.

    De 7 chakraer har intet at gøre på en debatside om banker mm.

    #108608
    MichaelForfatter

    Det er da muligt, at jeg har taget fejl vedr. nogle personer der evt. skulle være den samme her på debatten – det skal jeg selvfølgelig undskylde hvis det er tilfældet.

    Jeg bliver bare irriteret over, at lillekaj søger hjælp til nogle problemer, som tilsyneladende/med stor sandsynlighed er opdigtede. Først siger han, at han skylder 650.000 væk, som han betaler mindre af på end rentetilskrivningen udgør?! Dernæst kommer en åbenlyst opdigtet historie om ligrøverier, numerologi og jeg ved ikke hvad. Det er da temmelig frustrerende, at man giver seriøse råd til nogle hjemmestrikkede historier. Det kunne man godt holde væk fra debatten.

    Og nu ser jeg så, at Palle’s RKI-sletning tilsyneladende er på spil igen her på debatten. Jeg troede ellers, at Mybanker ville sørge for at holde den slags reklame-indlæg væk, men det er åbenbart ikke tilfældet. Hvad der er mig fuldstændig uforståeligt er, at der STADIG er folk som er interesserede i hans “service", selvom 245.726 indlæg her på debatten har fastslået, at det er fup og fiduser.

    #108628
    AnonymForfatter

    Nøøj hvor bliver det her forum mere og mere useriøst…
    Det er et utroligt dårligt træk af mybanker de ikke sætter nogle klare retningslinier op for forumet eller hyre nogle forum admins… USERIØST!

    #108734
    AnonymForfatter

    Ja Michael, stedet her er “underholdning" på højt niveau.

    Meget prisværdigt at du tager dig tid til at hjælpe folk herinde.

    Desværre er kaj m.fl så bare noget man skal leve med.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.