Danske Bank leger forbrugere og skamroser egen Mobile Pay app

Svar
  • This topic has 2 stemmer and 2 svar.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • PD 99
    Forfatter
    Indlæg
  • #93715
    PD 99

    Danske Bank tør ikke overlade det til forbrugerne at vurdere bankens nye Mobile Pay app.

    Læg mærke til hvordan app’en allerede havde fået talrige skamrosende “anmeldelser” i App Store allerede FØR den var offentligt omtalt.

    Simpel google-søgning af brugernavne på disse ekstremt positive “anmeldere” afslører en stribe ansatte hos Danske Bank, og hos Danske Banks app-udvikler In2media.

    Måske burde Danske Banks ansatte overlade det til rigtige kunder at anmelde?

    Mange andre virksomheder gør nok det samme – men det bliver det ikke mindre pinligt af.

    #198500
    Mr R

    Ansat i Nordea 🙂 ?

    #198510
    Anonym

    Muligvis, men når det er sagt så er det faktisk en ret god app – så snyd eller ej, er minder vigtigt for brugeren, der er jo ikke fordi de har konkurrence med alternative produkter til DB apps vel.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.