kom ud af rki

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 80 i alt)
  • Indlæg
  • #117120
    AnonymForfatter

    Hør her gutter og gutinder.

    Det eneste rigtige at gøre når man er “medlem" af RKI, er at finde et job mere og smadre alle de penge man overhovedet kan ind på en konto i banken.
    På den måde kan din bank se at du virkelig gør hvad du kan for at komme på rette køl igen, det kan gøre at banken på et tidspunkt vil hjælpe dig med resten af beløbet.
    Hvis du ikke vil eller ikke har tid til et job mere så skal du lave et budget som inkludere ALT, jeg mener ALT hvad du skal bruge af penge om måneden, resten skal smides ind på en konto i banken, igen kan banken se at du gør hvad du kan og ikke bruger de ekstra håndøre på en ny bluse eller en øl på den lokale.
    Når du har ca. det halve af de penge du skylder væk, skal du starte med at snakke med banken, hvis de ikke vil hjælpe dig, så lister du alle dem du skylder penge, sætter beløb af til de enkelte og ringer til dem. Eksembel (Du skylder 6500 til Debitel. Du ringer og siger, jeg skylder jer 6500 for en telefon regning. Jeg sidder her med 4000 som jeg kan sætte på jeres konto hvis i vil kalde det en endegyldig aftale har i pengende i morgen) Sådan gør du med dem alle og hurtigt er du ude a lorte cirklen!

    Med Venlig Hilsen

    Patrick L. Niss

    #117128
    AnonymForfatter

    Det meget godt med det der økonomicenter, men vær lige opmærksom på hvad de trækker til dem selv, da jeg gennemgik vores budget over fra dem kunne jeg se de på et år træk over 10000 til dem selv. Mener det er for højt og er nu holdt op hos dem og indbetaler nu de 10000 til dem vi skylder.
    Vi var heller ikke i rki før vi kom der over og de ikke ville lave en aftale med dem vi skyldt og så havnede vi i rki. øv øv.
    Og ingen der ringer og rykker ………….. flere gange på en måned blev vi kimet ned fordi vi skyldte penge og fordi økonomicenteret ikke ville lave en aftale med dem. Vi sad som en lus mellem to negle.
    Så derfor tænk jer godt om inden går til nogen som vil overtage jeres økonomi.

    #117164
    AnonymForfatter

    Hejsa Alle.

    Jeg står i RKI og skylder 35000 kr væk. Jeg har fået snakket med min bank og lagt kortene på bordet, og har lavet den aftale med dem om at de trækker 1500 kr om måneder til div. klatgæld og det er sådan en lettelse 22 måneder og men gæld er væk..:-)
    Det er bare på med vanten og tage lidt overarbejde hvis det er muligt..
    Håber at i får det godt alle sammen..
    Skriv hvis i vil ha en at dele smerte med når det ser mørkt ud, kender det rigtig godt.

    #119124
    AnonymForfatter

    Hej Jeg har forsøgt at finde Økonomicentret Århus hjemmeside, men uden held.
    Er der nogen som kan hjælpe mig?

    Mvh. Bettina

    #119128
    AnonymForfatter

    Efter 5 sekunders søgen på google:

    http://www.okonomicenteret.dk/

    #121570
    AnonymForfatter

    hej michael det du skriver med at man kan gå op i fane dims og slette sig i rki hvor er det henne? kir

    #121572
    AnonymForfatter

    hvor er det faneblad hvor der står mig rki? har aldrig før været herinde så kender det ikke..

    #122308
    AnonymForfatter

    Nu har jeg selv prøvet at været i Økonomicentret, og må sige at det ikke var hvad jeg først troede. For det første i hvertfald i mit tilfælde slap jeg ikke for rykkere fra de forskellige kreditore, for det andet skal de have skyhøje gebyere for at varetage din økonomi, og der blev ikke lavet aftaler med halvdelen af dem jeg skylder til. Så jeg har gjort det at jeg har meddelt dem at jeg ikke ønsker at samarbejde med dem længere og har derefter selv taget kontakt til de forskellige kreditore og fået lavet betalingsaftaler. Samtidig har jeg så sparet en masse penge.Dette er bare min erfaring med økonomicentret.

    #122678
    AnonymForfatter

    Hejsa
    Tak for dit råd men hvilken side skal jeg gå ind på for at få mig slettet fra rki. håber du kan hjælpe m ig.

    #122682
    AnonymForfatter

    Hej

    Du kan ikke slette dig selv. Du kan selvfølgelig bare vente i 5 år, og så ryger du ud af RKI for det gældsforhold, som du er blevet indberettet for. Men du har stadig din gæld – og den vokser jo bare – så det er jo ikke løsningen. Prøv at læse de fine og konstruktive forslag, der er i denne tråd, for det er eneste måde at slippe for trængslerne. Når du i øvrigt har betalt for din gæld til RKI, så bliver du slettet automatisk (vel og mærke for den gældsfordring, du har betalt) – det er din kreditro, som meddeler RKI, at du skal slettes, når du har betalt, og så sletter RKI dig.

    MVH/Nuser

    #122684
    AnonymForfatter

    Ups

    Der skal selvfølgelig ikke stå “til RKI", men derimod til “din kreditor".

    MVH/Nuser

    #122686
    AnonymForfatter

    Hej igen
    tusind tak for din hjælp, det er sødt af dig, men ved du hvor man kan låne penge når man er reg. i rki, står og mangler 25.000 hilsen
    lillebob

    #122692
    AnonymForfatter

    Hej

    Der er mange, der har spurgt om det samme i diverse RKI-debat-tråde på Mybanker. Men nej….der er vist ingen, der kender nogen. Desuden er det normal-kotyme, at man ikke får lån og kreditter, når man er i RKI – hverken hos et finansieringsselskab eller i en bank.

    Men måske din bank vil være dig behjælpelig, hvis årsagen til at du er havnet i RKI skyldes, at du f.eks. ikke vil betale en regning, som reelt ikke er din, f.eks. kunne det være en telefonregning, som en eksmand/kone egentlig burde have betalt. Men er du kommet i RKI, fordi du har brugt for mange penge på forbrug o.lign., eller du vil låne til overforfaldne regninger, så er der nok næppe nogen som helst, der vil låne dig noget. Så er der selvfølgelig “rockerlån", men det kan ikke anbefales, så du er nok nødt til at knibe ballerne sammen og tage et ekstraarbejde eller noget i den stil.

    MVH/Nuser

    #122712
    MichaelForfatter

    For dem der har fulgt med i Pølle-Palles eventyr på http://www.rki-sletning.dk: Det ser endelig ud til, at domstolene har fået skovlen under fjolset. Prøv selv at gå ind på siden

    #122748
    AnonymForfatter

    Hvor fedt og endelig er Palle sat til vægs.

    Tak for informationen.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 80 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.