kom ud af rki

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 80 i alt)
  • Indlæg
  • #109186
    AnonymForfatter

    Hej Tulle.
    Nej det gør de ikke. Ca det samme som din egen bank gør.
    Jeg kan kun varmt anbefale det til alle som ønsker at komme ud af deres gæld og få fred i hverdagen og ikke skal tænke over en masse.

    V.H
    christina

    #109190
    AnonymForfatter

    Hej igen, jamen så vil jeg da overveje at kontakte dem.
    Hilsen Lotte.

    #109266
    AnonymForfatter

    Hej Lotte.
    Det syntes jeg du skal gør.
    Har du andre spøgsmål om dem er du velkommen til at skrive igen.
    Alt held og lykke til dig

    christina

    #109268
    AnonymForfatter

    Tak skal du have.

    #109516
    AnonymForfatter

    jeg skylder rki 10000 ca hvordan kommer jeg ud af det
    så jeg kan leje noget iqen?

    #109518
    MichaelForfatter

    Vælg fanebladet “RKI". Vælg funktionen “Slet mig i RKI" og husk at sætte kryds i “Slet hele gælden" samtidigt. Indtast dit navn og cprnr. og vupti! Dine problemer er løst

    Ha’ en god dag

    #109522
    AnonymForfatter

    Smart Michael. Du har bare styr på det der med RKI. Er du ansat?

    Hvad sker der hvis man sætter TO X’er i feltet?

    #109524
    MichaelForfatter

    Så får du da selvfølgelig en check tilsendt…

    Himmel, hvor er jeg dog træt af de her RKI-indlæg.

    #109530
    AnonymForfatter

    Med så lille et beløb ville det typisk både være smart og tilrådeligt at få betalt selve gælden tilbage i størst mulig hast – hvorefter sletningen i RKI kommer af sig selv.

    Selve konceptet med at leje er stort set altid en urimeligt elendig forretning – for lejeren, men det er selvfølgelig op til hvordan man vil indrette sig og sin økonomi

    #109738
    AnonymForfatter

    hejsa det du kan gøre det er at tage ned i din bank og snakke med dem om der er en mulighed for at komme af rki, jeg er selv lige kommet ud af rki. hved hjælp af min søster og hindes mand de er kansonister for mit lån med jeg skiftede bank for den bank jeg var i.ville ikke hjælpe mig så jeg gik fra bank til bank for at finde en der ville hjælpe mig og det var der en der ville. og nu er jeg ude af det.
    jeg håber at det kunne hjælpe lidt

    #109880
    AnonymForfatter

    Hej Pia..
    Det nemmeste du kan gøre, er at ringe til dem du skylder penge, og prøve at presse gælden ned, ved at du betaler her og nu.. derefter går du i banken og fortæller at du har forhandlet din gæld så og så meget ned, og spør om de ikke vil hjælpe dig..
    Det vil de for det meste godt, da det jo også er i bankens interesse at du kommer ud af RKI så du kan låne penge af dem…

    Prøv at gøre det, ellers mail på Winther7@hotmail.com er villig til at hjælpe dig..

    Christine

    #110200
    AnonymForfatter

    Man kan også bare vente i 5 år fra “indmeldelsesdagen", så står man der ikke mere. Man kan nemlig højst være registreret for den samme gæld i 5 år.

    #110226
    AnonymForfatter

    Ja, Tiger.
    Så er man måske ude af RKI.
    Men gælden og problemerne er vokset. Its a wrong way track…

    #110238
    AnonymForfatter

    Ja man er ude af RKI. Så har man jo også pludselig mulighed for at låne penge, så man kan komme ud af den gamle gæld, og starte med nogle nye vilkår på den nye gæld. Vel at mærke uden at skifte bank.

    #116270
    AnonymForfatter

    Jeg er desvære kommet for vidt med mit firma, og er gået neden om og hjem. så nu skylder RKI ca. 9000,- til rki

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 80 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.