Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #190816
    AnonymForfatter

    Hej , hvornår har du søgt. Talt med Bo andersen idag og han har sagt mit lån er der på fredag .. Så jeg håber jeg kan stole på ham nu … så efter fredag ved jeg mere.. men håber han er ærlig.. ved det er naivt men der er noget godt i alle personer..

    #190820
    AnonymForfatter

    Glæder mig til at vende retur til tråden fredag..

    Friet, har du overvejet at bruge tiden på efteruddannelse – i stedet for at jagte lån?

    Umiddelbart vil jeg tro din NPV vil være positiv, givet du kunne læse pensum 3-4 gange og stadig have tid til at lufte hunden..

    #190824
    HalliHalloForfatter

    Friet, nå det er sådan noget i retning af et kontorfællesskab din fine ven har lejet sig ind i, jeg beklager, men så kan jeg ikke rigtig hjælpe, da det sikkert er spild af tid at prøve at finde ham der.

    Men ellers ville jeg da gerne have gjort det selvom test mener det er usandt.

    Det forholder sig nemlig sådan, at jeg ofte færdes på de kanter. Min tidligere cykelhandler “Urania Cykler" bor på samme adresse, hjørnet af Gammel Kongevej og Trommesalen. Den sidste cykel jeg købte hos dem blev desværre, kort tid efter, stjålet af nogle banditter fra Amager. På modsatte side ligger endvidere Thyco Brahe Planetarium og det store hotel Scandic.

    Når man går ad Trommesalen op til Vesterbrogade, så har vi her Danske Bank på højre side og Nordea på venstre side. Mod venstre kan man se frihedstøtten, lige forinden har vi Vestre Farimagsgade v/buen på venstre hånd og på højre side af Vesterbrogade har vi Colbjørnsensgade , hvor jeg ofte frekventerer “Kakadu".

    Længere henne ad Vesterbrogade har vi Panoptikonbygningen, i hvilken Arbejdernes Landsbank har til huse (hovedsæde), modsat ligger Tivoli, som nogen sikkert kender, og måske har købt aktier i for at komme gratis ind, men om dette kan betale sig er nok mere tvivlsomt, da aktien vist stadig er ret dyr dog uden at vide det.

    Måske sagen går i orden på fredag, og håbet er stadig lysegrønt, men…………….

    #190826
    testForfatter

    Først håber vi så anmelder vi til politiet så taler vi med manden igen og håber igen,

    Her hjælper ikke en gang grafit

    #190834
    testForfatter

    Sikke en historie man siger bare halihalo 🙂

    #190836
    AnonymForfatter

    hey søgte for 2 uger siden men har først sendt min årsopgørlse i lørdags men fortalte at de bare ligger de 750 oven i lånet så jeg venter på svar håber du får dine penge friet men gir ret i at de er lidt dårlige til at tage telefonen og sådan så jeg ved ikke helt .. det var os bo andersen der sendte mig en mail ..men det er lidt mørkligt ik.

    #190838
    AnonymForfatter

    tror ik jeg får mine penge det er jeg os tilfreds med så skal jeg ik rende og tænke på det når jeg snart er gælds fri… det er så dumt heletiden at låne og købe på afdrag, fordi folk snyder det er bedst bare at spare op og bruge sine penge ordenligt men jeg håber jeg de penge hvis ikke bliver jeg os glad har nemlig ik givet dem 750 .. så kan de stikke mine oplysninger et hvis sted. der er alligevel ikke et sted i danmark jeg ikke er kendt.

    #190840
    AnonymForfatter

    der er da ikke noget der hedder nord finans i dag

    #190842
    AnonymForfatter

    HEJ IGEN, JEG HÅBEDE HAN LOVEDE AT SKRIVE TILBAGE.. OG HAR LOVET IGEN OM IGEN AT MIT LÅN STÅR DER PÅ FREDAG.. DER DER GØR MIG BANGE ER AT JEG VIRKELIG HAR BRUG FOR DETTE LÅN … MEN JEG ER NOK BLIVET TAGET DYBT I RØVEN – UNDSKYLD . JEG HÅBER DER ER NOGLE HER SOM JEG DER RIGTIG GERNE VIL MØDE HAM OG FÅ EN FORKLARING PÅ HANS BEDRAGERI…. MEN NU GIVER JEG HAM CHANCEN TIL FREDAG.. HAN HAR IKKE KONTOR PÅ GAMMEL KONGE VEJ MERE SMIDT UD DERFRA DE HAR UDSKRIFT LÅSE OG JA VORES PAPIR ER NOK LIGE TIL BRÆNDE OVN DERINDE… HAN SKRIVER HAN STADIG ER NORD-FINANS.

    #190844
    AnonymForfatter

    jeg vil lige sige at jeg modtog en mail idag fra bo andersen som sagde at han/de var flyttet i nogle større lokaler, men hvor ved jeg ikke. og så fik jeg at vide at vores sag var under udarbejdelse, hvad det så indebærer er ikk til at vide, bare lidt træls når man man giver tillid til nogle mennesker, at de så ender med at misbruge den, så jeg er spændt på om vi kan få nogle penge eller ej?

    #190846
    AnonymForfatter

    http://www.nord-finans.dk jo siden eksisterer men om firmaet er reelt??? tjekker man cvr nr står der nord finans men finder man noget som hedder top auto?? har de samme cvr nr. hvordan det så kan lade sig gøre.

    #190848
    AnonymForfatter

    vi håber da også at vi får det lån så vi kan komme af med en del gæld og starte på en frisk med noget mere til rådighed i hverdagen

    #190854
    AnonymForfatter

    jeg bor i ringsted hvor bor i allesammen henne … jeg ved efterhånden en del om ham. han har ikke oplyst mig om nye lokaler.. men talt med frist hotel de har smidt ham ud udskrift nøgle.. så ja vi er jo nogle der tror det bedste andre ikke.. man må håbe han har rent mel i posen .. har en aftal med efterforskingen i kbh polit hvis ikke mit lån forkommer fredEG SKAL HAN UNDERSØGES OG HVIS VI ER MANGE SÅ KAN VI JO FÅ LOV AT SE HAM SØGE ERSTINGING FOR SVIG OG SMERT TAB .

    #190856
    AnonymForfatter

    ALLE VORES PAPIR LIGGER PÅ KONTORET DERINDE OG JEG BLEV VED MED AT SPØRGER OM HAN HAVDE MIT KONTO NR. SIDEN HAR HAN VÆRET TAVS.. HAR I MODTAGET MAILS FRA HAM IDAG.. STÅR LOGO AF http://WWW.NORD-FINANS NEDUNDER HANS NAVN IKKE HOS MIG OG DER ER EN DEL STAVE FEJL I OGSÅ. JEG MÅ RINGE IMORGEN O SPØRGER HAM – HVIS HAN TAGER TELEFONEN

    #190858
    testForfatter

    Hvordan kommer du af med gæld ved at låne mere? Du skylde 100 kr du låner 100 kr og betaler 20 kr i gebyr. Selv hvis du indfri det første lån skylder du nu 120 kr? Hvordan er det en ny start?

    Du skal bruge mindre for på længere sigt at ha råd til mere.

    Du kan kke få råd til mere ved at opbygge gæld.

    Gæld betales med afdrag renter og gebyr. Renter og gebyrer REDUCERE det du har råd til.

    Kik på det og forsøg at lade det sssiivvee ind neeets1 og friet

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.