Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #190632
    AnonymForfatter

    hej mit lån skal stå på konto imorgen.. fra nord finans….. håber at Bo Andersen er et sandt menneske og føre en sund forretning…

    #190638
    testForfatter

    kære krtiske. At ksalat snyder med deklartion er klart.

    hvis jeg nu oprettede et ekstra login her kunne jeg jo poste indlæg med hvad som helst.

    personlig forstår jeg ikke hvorfor man vil betale gebyr for at få et firma til at sende ens låne ansøgnign videre og hvorfor man tror at det giver flere penge at låne flere penge. Der er bare en endeløs strøm af renter og gebyre oven i.

    men held og lykke med at grave et nyt hul til den jord der var i overskyd da i gravede det første.

    #190644
    testForfatter

    ps hvordan er det en økonomisk håndsrækning at låne folk der e ri bundløs gæld flere penge til forbrug de ikke har råd til har jeg altdig forstået.

    det er lige som at hjælpe en alkoholiker ved at gi ham en tår af flasken

    her er et råd fra hjemme side som i brude følge:

    “Undgå ”alternative lånesteder” – det kan hurtigt forværre din situation med øget
    gæld."

    så gå i banken med et budget. Siger de nej så undgå alternativ rki låne steder.

    #190646
    AnonymForfatter

    Hej

    Hvis man har en del gældsposter som løber op i både renter, uoverskuelighed og skjulte gebyrer så kan det bestemt værten stor hjælp at samle sine lån et sted, der er mange penge at spare i renter, såfremt der er tale om et lån til en fair rente.

    Jeg venter i spænding på at høre nærmere fra friers om lånet går igennem.

    Tror ikke man skal kalde et firma for et fusker firma før der er belæg for dette…

    Venligst

    Den kritiske

    #190664
    testForfatter

    Argh hvis man er bare lidt kritisk og læser deres hjemme side.

    I øvrigt er det en kan vrøvl at det der med at samle lån skulle være den evigelykke. Du ignorere alle omkostninger ved skifte. Nej det evige lykke er afdrag. Men samle du dine lån hos rki lån as til din personlige rente på 25%

    #190672
    AnonymForfatter

    hEJ ALLESAMMEN , MIT LÅN STOD IKKE PÅ KONTO TIL MORGEN OG SIDEN IGÅR HAR Bo Andersen været tavs , jeg talt med ham fysisk i telefon mandag og sagde mit lån ville stå der Tirsdag.. Han lovede dette og jeg er meget undre overfor hans udspil at gøre andre menenske så ondt på sæjlen og gøre at dette firma ikke er noget firma men bare noget af et spil evt. Jeg har underskrvet sendet alt ind af oplysninger på min person er ikke naiv men håbede at han var sandfærdig og en man kunne stole på .. Jeg ved ikke en eller ud nu..

    #190690
    AnonymForfatter

    jeg har ansøgt om et lån på 20000 kr som er blevet godkendt..
    men jeg skulle sende nogle oplysninger først og de 750 kr!

    jeg vil mene at mit lån er godkendt, meeen jeg tror han er en hustler!

    jeg har ikke hørt fra ham i 3 uger, efter jeg sendte årsopgørelse..
    nu har han mine oplysninger og han svare ikke pr mail…

    Kan han hustle med mine oplysninger på en måde??

    håber på noget brugbar hjælp..

    #190694
    AnonymForfatter

    Hej , JEG VAR INDE FYSISK PÅ HANS KONTOR IDAG FIRSTE HOTEL PÅ GAMMELKONGE VEJ 1 – HAN HAR VÆRET VÆK I FLERE DAGE OG TAGER IKKE TELEFONEN OG HAR 14 MOBIL NR… OG HAN ER TAVS OM SIG… VED HAN HAR ADS PÅ bOGØ HOS ET FAMILIE MEDLEM OG JEG VILLE GERNE STÅ MED ANDRE OG POLITI ANMELDE HAM – FÅR HAN HAR OGSÅ MINE PERSONLIG OPLYSNINGENER….. SKULLE HAVDE HAFT MIT LÅN IDAG… HVIS VI SOM HAR SENDT 750 ,- OG HAN BARE HAR BRUGT DEM ER DET JO BEDRAGERI .

    #190696
    MichaelForfatter

    Sjovt som der altid er en sammenhæng mellem desperate lånere og total mangel på formulerings- og staveevner.

    Kære venner: Jeres 750 kr. er tabt. Jeg advarede allerede d. 19/10 om dette firma, men det forhindrer jer åbenbart ikke i at lade jer narre alligevel.

    #190704
    AnonymForfatter

    Hej allesammen….. Hvis der er nogle her der har prøvet at låne penge af nord-finans så skriv hertil mig.. Jeg har idag været inde på Frist Hotel.. og de har smidt Bo Andersen ud – jeg har fundet 15 mobil nr på ham og et på Bogø hos en han har ads hos til aften har han truede mig med at lægge mig ud og skriver til dem jeg har gæld og været rigtig grom i sin mund.. Jeg har kontakt kbh. politi og det er bedrageri han har gang i og jeg har et gældes brev hvor der er to cv . nr et på det konkurs selskab og et andet nu nedtegnede .. men snyd jeg er snydt og politi vil bede alle om at rette henvendes og idag har der været flere på gammelkonge 1 der ville høre hvor han var henne og ja han truede med at anuller mit lån smil . han sagde til mig i forgåers at han taste mit lån i fredags og dum som han er tansaktioner køre om natten og han ahr aldrig taste noget og skrev på mail han ikke var der i fredags… advare jer dybt imod denne person ..

    #190710
    testForfatter

    Tjo måske skulle man også advare mod dig? Gad vide om du nogen sinde kunne ha betalt lånet retur hvis der havde været noget at låne?

    Folk som dig spilder efter min bedste overbevisning politiets tid.

    #190712
    AnonymForfatter

    desværre ikke ..

    Og hvis du skal skriv så grimt hvorfor er du overhovede på denne side.

    #190722
    HalliHalloForfatter

    Hvor er det han bor ham Bo Andersen, er det i Codanhuset på Gl.Kongevej? For så skal jeg tage ind og snakke med ham i morgen, når jeg kommer til staden i morgen. Og har han snydt dig, så skal jeg nok tage ham med ned på politigården.

    For sikke da en opførsel, hvis du da er ført bag lyset?

    Har du andre muligheder for at låne, hvis nærværende lån “år i vasken"?

    #190742
    AnonymForfatter

    hej til Friet. jeg har også haft kontakt til den kære bo andersen, og vi fik også faktisk lovning på at kunne låne over 100000 til bla at komme ud af rki samt andet. men har så ikke betalt de 750 eller andet. har heller ikke modtaget nogle papirer, og da vi står for at skulle flytte skulle vi også låne til dette, men har så intet hørt. Forsøgte så sent som idag 6.11 at ringe på det nr han havde ringet fra og fik så fat på en dame som sagde at han var fraflyttet adr og de intet vidste om ham, så min tillid til mennesker bliver desværre mindre og mindre

    #190744
    testForfatter

    Det bliver jo morsommere og morsommere, du søger lån ved en låne formidler og betaler aldrig gebyret men venter på lånet ? Morsomt

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.