GE Money bank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 38 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93186
    AnonymForfatter

    Hej igen, fik lavet en fejl i sidste indlæg, se bort fra det.

    Jeg har et relativt stort privatlån/forbrugslån, og har Danske Bank.

    Jeg har netop lige konstateret at de har hævet renter til over 13% på mit lån, og nu mit lån løber pludselig 12 måneder længere end for bare en uge siden.

    Jeg har hørt positivt om GE money bank, der kan overtage den slags gæld, til en relativ billig rente, om ikke andet billigere end Danske Bank, men jeg ved ikke om man kan regne med GE?
    Jeg kender dem kun for kvik lån m.v. men er det en sikker løsning, eller ligger der noget gemt i mellem linierne man ikke ser?

    #187648
    testForfatter

    Udfra hvad andre har skrevet er det svært at få de renter de reklamere med tilbudt? Ellers ved jeg ikke noget om dem. Nå jo jeg har skrevet en stor kontrakt med en ge fabrik engang 🙂

    #187664
    HalliHalloForfatter

    Der har før været en tråd om samme emne, og såvidt jeg forstod, så var der ikke en eneste kunde, der kunne få et lån til 3,95%.

    GE-Money er meget aggressive med deres lånetilbud til 3,95%, jfr. også deres annoncer her på sitet, men man har vist aldrig hørt om nogen, der har opnået denne gustige rentesats på 3,95%.

    Prøv dog at indsende en ansøgning, det koster vel ikke noget?

    #187676
    MichaelForfatter

    De få mennesker der kan få et lån til 3,95% kan få et bedre tilbud i banken så glem alt om GE. Der findes ingen mulighed for at få et usikret lån til 3,95% i rente medmindre man har en exceptionel god økonomi (stor indkomst, formue og friværdi) og så går man som sagt alligevel andetsteds.

    Ingen overhovedet med en negativ samlet formue vil nogensinde blive tilbudt 3,95% i rente af GE.

    Du har kun én mulighed for at spare renteudgifter: Betal af på gælden.

    #188502
    AnonymForfatter

    Kan kun sige, at det lugter meget af at være et lokke tilbud. Da vi prøvede at søge i foråret, kunne de kun tilbyde os 6,95 % i rente og det til trods for, at vi har en positiv formue på ½-1 mio eksklusive pensionsordninger og en millionindtægt.

    #188504
    MichaelForfatter

    @rm123

    Ja, det overrasker mig ikke. Det kunne være interessant hvis GE ville oplyse hvor mange der reelt får tilbudt 3,95%, men det vil de helt sikkert ikke oplyse.

    Personligt synes jeg, at deres tilbud er på kant med markedsføringsloven.

    #188538
    AnonymForfatter

    Nej det kan godt være der er lang imellem at man kan få 3,95% i rente hos dem, men et forbrugslån på op til 200.000 kr. får du ikke til under 10% åop mange steder.
    Hvis du har kapital, og giver dem de rigtig oplysninger FRA START, ikke noget med at pynte på tingene det giver bagslag, så tilbyder de ofte en rente på 6,95% og en åop på 8,1, hvilket er yderst fair som markedet ser ud lige nu.

    Derudover er GE Moneybank helt klart også nogle af de billigste ift. opstarts gebyr osv.
    Så der er kun ros fra min side af, at de “prøver" bare at gøre det en smule billigere end de “normale" banker som styre renterne som de vil i øjeblikket.

    #189088
    AnonymForfatter

    jeg vil spørge G MONEY BANK om iovertager ens gæld og hvor megetrenten er. jeg skylder nogle selskaber penge men jeg har hørt at det er både nemmere og billigere på denne måde jeg beskriver her mvh alma taabbel min e-mail er almasigga@hotmail.com

    #189152
    mr. umuligtForfatter

    Jeg har en restgæld hos GE

    Jeg har negativ formue.

    jeg giver 8,5% samt en forskrings præmie hvert år.

    renten startede på 10 % men er faldet
    renten i min bank startede på 10 % men steg til 14% også her er der forsikringspræmie.

    #189164
    AnonymForfatter

    Jeg har lige fået et lån i GE til 3,95 %. Det kan Nykredit ikke tilbyde, ikke engang indenfor 80% af ejendomsvurderingen. Vi har haft Realkredit, bank og forsikring samlet der i en længere årrække så vi er ikke nye kunder.

    Hvis vi gjorde “boet" op er der minimum overskud på 1.700.000,- (Friværdi+pensionsopsparing)

    Lånet fra GE skal forøvrigt bruges til at indfri et mindre boliglån i Nykredit på 100.000,- til 7 %
    GE moneybank handler hurtigt og effektivt, Nykredit er langsomme og ved ikke rigtigt hvad de kan tilbyde, så 5 STJERNER til GE Moneybank herfra.

    #189306
    AnonymForfatter

    Jeg ser fire muligheder her

    1. I har ikke en almindelig økonomi, som du påstår i et andet indlæg. Alene en friværdi på 1.7 mio tyder på dette.

    2. Du eller din partner er ansat I GE money bank og det er i virkeligheden et medarbejderlån, i så fald tilbyder de dårlige vilkår til deres medarbejdere.

    3. Du har fået lånet, mod at “reklamere" for det på blandt andet Mybanker.

    4. Du er rent faktisk ansat hos GE money bank, har aldrig fået lånet, men skriver som “almindelig" kunde, for at hjælpe din arbejdsgiver.

    Herfra kan jeg kun sige, som kunde der har søgt et lån hos et GE money bank, med et samlet overskud på mindst 2 mio, når pensionsordninger tælles med, samlet husstandsindkomst på +1,4 mio om året, samt et rådighedsbeløb på ca. 30t/måned, som kun kunne tilbydes 6,95 i rente og ca 9,5 % i ÅOP, at dette er et svindelfortagende. Jeg kan kun tildele dem – (minus) 5 stjerner.

    #189318
    MichaelForfatter

    Indlægget fra perh er løgn og latin.

    Før det første kan man få et F1-lån til ~½% i rente + bidrag hvilket er langt under de 3,95%. Så udsagnet om at Nykredit ikke kan tilbyde noget bedre inden for 80% er et falsum. Selv hvis Nykredit forlanger et F5-lån inden for 60-80% belåning vil tilbuddet være bedre end GE.

    For det andet påstår perf, at lånet fra GE skal bruges til at indfri et boliglån på 100K. Altså et lån over 80%-belåning. Det må jo så betyde, at perf ikke har en specielt stor friværdi og en pensionsordning bliver aldrig talt med i en kreditvurdering for den kan kreditor ikke bruge som sikkerhed. perf’s økonomi er med andre ord i en helt anden og langt mere jævn boldgade og så får man ikke et lån til 3,95% !!

    Jeg skal ikke udelukke, at der vil være nogle der vil kunne få et lån til 3,95% i rente, men det vil dreje sig om forsvindende få antal mennesker der alligevel ville kunne få et RK-lån til en lavere rente.

    GE’s tilbud er og bliver vildledende markedsføring som burde afstedkomme en sag og en god gedigen tur mediekværnen.

    #189320
    AnonymForfatter

    @Michael

    Kan kun være enig i det du skriver. Jeg skrev det bare på en lidt anden måde 😉

    Vi har løst vores situation ved en låneomlægning + lidt ekstra oven i. Om vi gjorde et godt valg, ved at gå fra et flekslån til et 3 % obligationslån med en ÅOP omkring 4 %, kan kun fremtiden vise.

    #189336
    AnonymForfatter

    Bare lige for at gøre opmærksom på det, så svare perh alias Henrik F kun herinde

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=6311

    #189338
    thsvForfatter

    Hvis RK-lånet kommer til at ligge som tillægslån i 60-80%, som F3 eller F5-lån bliver adm.bidraget jo ganske højt, ligesom stiftelsesomk. ved et RK-lån nok er højere end et lån hos GE-money.
    Kunne være sjovt, at du lavede et regneeksempel på et 5-årigt lån incl. alle omk. for begge lån, da en boligejer med sikkerhed under de 80% vel må være forudsætningen for den billigste rentesats.

    Belåningen hos Nykredit kunne jo netop være standard, så der er afdraget på RK-lånet istedet for boliglånet.
    Alternativt kan ejendommen være steget i værdi siden købet, f.eks. var kvm.priserne i 2004 jo blot 8.000 kr for huse, hvor de nu er oppe i 11.000 kr pr. kvm.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.