Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Tja og havde jeg lavet mit proritetslån i Nordea havde jeg haft en højre rente ind jeg har i dag og havde jeg tage det første tilbud fra danske BNP havde jeg haft 0,8 i dag.
Så basalt set ved vi det jo ikke, men udnytter man ikke proriteten gambler man kun oprettelses omkostningerne.
Et hurtigt tjek viser, at Nordea Prioritet koster 3,90% i rente for Fordel+ kunder. Forudsætningen er selvfølgelig at du holder dig under 80% belåning.
Det var måske værd at overveje?
http://www.nordea.dk/Privat/L%C3%A5n/Bolig/Nordea+Prioritet/1137032.html?WT.svl=mega-menu_lan_product_nordea-prioritet
Hvad betaler så en basis- eller bare en almindelig fordelskunde i rente, det er nok ikke billigt?
nuvel da jeg talte med nordea i 2011 var det langt dyre ind danske på deres p lån.
desuden har Nordea valgt at hæve tillægget til rente satsen for deres prioritets kunder hvilket danske bank pt. ikke har valgt. Om det vare ved vides naturligvis ikke
pps måske ku THSV oplyse hvad han betaler i dag?