Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191554
    AnonymForfatter

    Vi forklarede hvordan deres hjemmeside var skruet sammen, og at vi var røget i fælden. Bare vær total ærlig og forklar det hele.

    #191556
    AnonymForfatter

    Ja det er korrekt, det med Tcms.

    #191558
    AnonymForfatter

    dejligt at vide giver lidt ro i sindet 😀

    er det ikke en god ide at tage mine mails mellem dem og jeg med til politiet???

    fik i desuden en sags nr???

    #191560
    AnonymForfatter

    Jo det ville jeg gøre. Nææh ingen sags nummer, det bliver lagt ind under dit Cpr.nr. Ved politiet.

    #191562
    AnonymForfatter

    nårhhh jeg troede de stadig brugte sags nr. jeg samle alt hva jeg kan på dvs hjemmesider og på deres så jeg få en kanon sag mod dem …. har du huskede kontant??? 😀

    #191564
    AnonymForfatter

    Kontakter kontant senere idag. Held og lykke

    #191566
    AnonymForfatter

    Jo tak lige over …. og tusind tak for alt din hjælp …. 😀

    #191568
    AnonymForfatter

    Velbekomme. Bare skriv hvis du har flere spørgsmål, vi må hjælpe hinanden;);)

    #191570
    AnonymForfatter

    takker skriver lige imorgen ved frokost tid efter at have været hos politiet …. ps grunden til jeg spurgte om din mail var så de rotter fra folkekassen ikke ved hvad vi skriver ….

    #191572
    AnonymForfatter

    men de må gerne vide hvad vi skriver. Jeg har intet at skjule overfor Folkekassen. Jeg er bare meget forsigtig med mine person oplysninger.

    #191574
    AnonymForfatter

    no probs ka jeg godt forstå …. forresten jeg snakkede jo som sagt med RKI de sagde til mig at de intet gøre i sagen så længe folkekassen ikke truer med RKI direkte …. men han forsikret mig til gengæld at de intet vil have med folkekassen af gøre og ikke tage sager fra dem af …. men ringer igen til RKI imorgen ….

    #191608
    AnonymForfatter

    Jeg gider egentlig ikke beskæftige mig mere med dem men læste lige korrespondancen igennem igen.
    Den ene dag får jeg en mail hvor der står at jeg skal betale via betalingslink. (der kommer en konto i Sparekassen Sjælland)
    Den næste dag har jeg fået en rykker hvor jeg skal indbetale til et konto nr i Lån og Spar.

    Jeg ser at jeg kun har skrevet med dem i to dage, i træk….. altså er det ulovligt at der nu kommer breve fra TCMS

    #191610
    AnonymForfatter

    Hej kolding123, jeg har snakkede med RKI de siger åben brevene fra dem altså kun fra tcms, ham jeg snakkede med sagde at lige så snart da stå noget med RKI i den skal man sende en kopi af den til RKI, desuden har TCMS os fået en påmindelse om dette af RKI at folkekassen.dk er et fup firma …. Ring evt. til RKI sørger for at have ren ryg ….
    jeg er pt på vej til politiet for at anmelde dette fup firma …. såkaldte FIRMA fupfirma ….

    #191668
    AnonymForfatter

    Hej Usman, hvad sagde politiet til det hele idag?

    #191670
    AnonymForfatter

    politiet har jeg snakkede med og anmeldt det til dem og de har startede en sag mod dem …. har sagt til dem os at RKI kender til folkekassen, jeg fortalte dem alt og sagde jeg har alt på skrift har informeret dem om alt …. de sagde til mig at jeg under ingen omstændigheder skulle betale en krone til dem har os oplyst dem folkekassens konto nr dvs, en anden update i sagen er at jeg snakkede jo som sagt med RKI igen de sagde at de har gjort TCMS opmærksom på at folkekassen reelt er fuskerkassen og det er det rene svindel og sagde til mig at jeg sgu åbne breve fra tcms da det der stå hvornår og hvis de truer med RKI for nårh de gøre det skal jeg sende det til RKI så de sætter en blokering på plads mod dem. Så man reelt ved hvad det endelig er TCMS gør plus man jo gøre dem opmærksom på at man har indsigelse til sagen …. Har en lang mail klar til dem altså TCMS.

    Forresten fik du klaget din sag hos DR Kontant???

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.