Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191482
    AnonymForfatter

    har snakkede med rki de siger at folkekassen må ikke bruge deres navn og at de ik vil handle med folk som dem …. så fra dem er jeg rimelig sikker på at de ikke vil sætte mig deri desuden fik jeg navnet på den person jeg snakkede med fra rki så hvis da kommer kan jeg kontakte ham ….

    brevene skal jeg nok sende retur …. hvor længe siden skete dette for dig???

    #191486
    AnonymForfatter

    Det er en 3 mdr siden, men modtager stadig breve fra TCMS, men de ryger lige retur. Du skal huske at det ikke er nok bare at have snakket med RKI, du skal have det på skrift fra dem, at de har blokeret for at Folkekassen kan smide dig i RKI. Det er din eneste dokumentation

    #191488
    AnonymForfatter

    Du har ikke haft kontakt til TCMS ?

    #191490
    AnonymForfatter

    Nej. Prøv at google TCMS på nettet, dem er der ligeså meget svindel i:)

    #191496
    AnonymForfatter

    picanto jeg har snakkede med en fra RKI han siger de kan først blokere når de folkekassen og uanset tage de ingen sager fra dem da de ved at det er en fusk sag …. har du en privat mail add hvor vi ka skrive sammen???

    #191498
    AnonymForfatter

    min sidste mail til dem ser sån ud …. de har ikke svaret på den i nu ….

    what a joke …. bedrageri er hvad det er …. det er jo løgn og fup ….

    ingen beviser rettere sagt hahahahahaha

    Hilsen,
    Usman

    Date: Tue, 13 Nov 2012 11:05:37 +0100
    To: uzi_@hotmail.com
    From: info@folkekassen.dk
    Subject: Re: kan i sende mig bevis for at i har sendt mine ansøgning videre til 20 forskellige banker

    Nu sender vi ikke til 20 steder. Der står klart på vores side at vi sender til OP MOD 20 steder. Antallet afgøres af hvor mange steder der tilbyder hvad du søger, og hvor mange steder du opfylder deres krav. Dette afgøres automatisk af software.

    Vi udleverer gratis liste over alle lånefirmaer vi har sendt din ansøgning til.
    Vi kan også dokumenterer dette. Vi tager nemlig et skærmbilled af alle ansøgninger efter vi har indtastet dine oplysninger, og vi tager også et skærmbilled af den besked der kommer fra lånefirmaer på at de har modtaget den. Hvis du ønsker disse billeder skal der en teknikker på sagen og hente dem fra vores server. Da dette koster penge tager vi et gebyr på 299,- for dette.
    Ønsker du at bestille dette ?

    mvh
    folkekassen support

    —–Original Besked—–
    Fra: “Usman
    Til: info@folkekassen.dk
    Dato: 13-11-2012 11:00
    Emne: kan i sende mig bevis for at i har sendt mine ansøgning videre til 20 forskellige banker

    hej,

    kan i sende mig bevis for at i har sendt min ansøgning videre til 20 forskellige banker???

    hilsen,
    Usman

    #191500
    AnonymForfatter

    Jeg oplyser ikke private mail mm.

    #191502
    AnonymForfatter

    fair nok …. har du læst den der mail???

    desuden kan tcms godt kræve en retssag???

    #191506
    AnonymForfatter

    kan tcms ik sende en i RKI???

    #191508
    AnonymForfatter

    Skriver ikke privat mail mm. herinde for man ved aldrig hvem man kan stole på;)

    #191510
    AnonymForfatter

    tcms sender ikke en i Rki bare fordi de kører sagen videre for Folkekassen.

    #191512
    AnonymForfatter

    det bliver sagt i kontant at de gører tjek denne link …. http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/09/21132718.htm

    #191514
    AnonymForfatter

    er der ikke en mail adresse på folkekassen dem mail adresse der er på suport den duer ikke

    #191516
    AnonymForfatter
    #191518
    AnonymForfatter

    prøv læs dette …. om folkekassen.dk

    11. oktober 2012
    Fuskerkassen!

    Jeg kan stå inde for alt det som Jesper nedenfor skriver.
    Det er præcis samme oplevelse jeg har.

    Jeg tog kontakt til en tilfældig låneudbyder som folkekassen har aftale med. Det var i hvert fald sådan jeg forstod det på mail.

    Men der er f.eks ingen aftale med Ekspress Bank og de kan ikke se at der er kommet en ansøgning igennem Folkekassen. Men de kan finde en ansøgning fra mig. Jeg har bare ikke ansøgt..
    I betingelserne står der at alt personlig information bliver gemt elektronisk. Men i virkeligheden sidder han og tilmelder mig helt almindelige låneansøgninger. Det kunne jeg jo så selv havet gjordt.

    Ekspress Bank fortæller mig at de tager denne form for dokumentfalsk meget alvorlig

    Han udgiver sig for at være mig og han erkender i hver ansøgning at det er mig som person som har skrevet ansøgningen.
    Hvis alt dette stod skrevet i betingelserne, så tror jeg ikke på at man ville tage imod tilbudet.

    Hvem vil betale 599 kr. for at en anden person sidder og misbruger dine personoplysninger.

    Jeg kan kun opfordre andre til at holde sig langt væk fra Folkekassen.dk

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.