Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #192216
    testForfatter

    286 er ikke den paragraf man rejser tiltalen efter, det er den paragraf man bruger til at forsøge at skærpe staffen.

    Hvis i ikke har betalt hvordan er i så blevet bestjålet ?

    Hvis i har betalt og folkekassen har søgt bare et lån på jeres vegne hvordan er i så blevet besveget?

    Hvordan vil i bevise at de ingen lån har søgt for jer?

    At i har indgået en aftale med Folke kassen som de af jer der ikke har betalt har misligholdelse er til gengæld let at bevise.

    At folkekassen aldrig har lovet jer andet ind t søge lån til jer er også let at bevise.

    #192228
    AnonymForfatter

    De skriver jo netop at de self skriver enes data selv og ikke et system og det er i sig selv ulovligt …. læs tidligere indlæg det er direkte mails fra dem

    Men har netop ikke fået den ydelse da er tale om, og de vil have flere penge hvis man vil have det bevist så det virker da endnu mere fupppp ….

    Resten må tages op til en evt. retssag ….

    #192232
    AnonymForfatter

    PLUS at RKI ikke engang vil have dem som kunder, og de siger også, at folkekassen er det rene fup og snyd.

    #192234
    AnonymForfatter

    gugu …. præcis desuden vil TCMS heller ikke have dem mere ….

    #192238
    AnonymForfatter

    nu stå da på deres hjemmeside at det er 10 låne firmaer …. hold da oppp ….

    #192240
    AnonymForfatter

    Har lige tjekkede min mail og fandt en mail fra folkekassen, de har valgt at lukke sagen …. jeg vil ikke skrive mailen her dog som jeg har fået …. sagen er lukkede for mig ….

    Så over and out herfra ….

    #192252
    AnonymForfatter

    Aha… så kan folkekassen bare køre videre og snyde andre. Nahhh de skal lukkes, det fuskerfirma, så ikke andre kommer i fedtefadet. Men det sker nok helt automatisk i løbet af den næste uges tid, har jeg på fornemmelsen.

    #192294
    AnonymForfatter

    @test. Det er noget pladder du skriver. Det er ikke lovligt at snyde folk, og tilegne sig deres personfølsomme data på en ikke krypteret forbindelse. Det har vi jo datatilsynets ord på. Det danske datatilsyn, kan bare ikke gøre noget da folkekassen gemmer sig i tyskland. Det er ulovligt at sidde, og indtaste folks personfølsomme data hos dvs. låneselskaber, når man ikke har givet sin udtrykkelige tilladelse til det. Det er det samme som bedrageri.

    Så lad vær med at sidde, og udsprede din tågesnak her. Enter er du i lommen på folkekassen, ellers du er bare meget usympatisk.

    #192296
    testForfatter

    Så Carsten alle der ikke vil være til din sælsomme udlægning af virkeligheden er dumme=tågesnak eller i lomme på kriminelle=i lommen på folkekassen? Er det sympatisk?

    Nej det er ikke lovligt bevis at snyde folk men det er ikke ulovligt at tilbyde folk at sende låne ansøgning videre på deres vejne. Jeg er sikker på at i ved at indsende jeres låne ansøgninger har givet folkekassen rettigheder til at håndtere jeres data. Det er en simpel samtykke ærklæring kendt fra låne ansøgning og den bunke af papirer du skriver under på i processen.

    Det er heller ikke ulovligt at håndtere personfølsomme oplysninger. Det er så din påstand at folkekassen overtræder datatilsynets regler. Om det er rigtigt eller ej kan jeg ikke vurdere men det straffes ikke efter de paragraffer som 286 skærper straffe rammen for.

    Hvad jeg helt ærligt synes skulle gøre ulovligt, og nu må du så gerne kalde mig usympatisk, er at idioter som jer der tydeligt ikke kan gennemskue et helt åbenlyst bondefangeri sku ha lov at spilde politiets tid. De fleste af jer er ikke en gang bedraget for noget som helst da i ikke har indbetalt gebyret.

    #192300
    AnonymForfatter

    Du ved jo ikke en tøddel. Jeg ikke finde ud af om du spiller dum med vilje, eller det bare er din måde at være på. Jeg synes lige du skal sætte dig lidt mere ind i tingene, inden du sidder og skriver ukorrekte ting.

    #192600
    AnonymForfatter

    Weee Folkekassen blev nævnt i Kontant på DR1, her til aften. Nå men der kommer vel snart en hel udsendelse med dem.

    #192602
    testForfatter

    Ja det fantastisk som denne strøm af tv programmer om folk der falde bondefangeri kan forsættet. Som man siger det sidste fjols er ikke født nu.

    #192646
    BertelsenForfatter

    Mybanker har anmeldt Folkekassen for overtrædelse af markedsføringsloven.

    Se også nedenstående tråd:

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=Folkekassen.dk&id=6820

    #192670
    AnonymForfatter

    wuhuuuu …. så hjælp det sgu i sin tid det med at tag kontakt til DR KONTANT …. lækkert lækkert

    #192914
    AnonymForfatter

    SÅ har folkekassen taget nyt navn til Rentebasen: http://rentebasen.dk/

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.