Det store finanscirkus. DR 2 temaaften lørdag kl. 20.
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Lørdag den 24.3. har DR2 temaaften om Det store finanscirkus. hvor bla. filmen Wall Street indefra ifølge programmet bliver vist fra kl. 20.45. Blot til orientering for interesserede. Det skulle efter sigende være en særdeles afslørende film.
Ja, man savner jo helt Neptun med tanke på hvilken debat vi kunne have haft her efterfølgende… Nej, seriøst: jeg savner ham faktisk, selvom jeg godt ved at hans konspirationsteorier irriterede mindst halvdelen af brugerne, og at han sågar endte med at blive banned. Men han gav mig ikke desto mindre det bedste investeringstip jeg nogensinde har fået – som jeg dog, ak, desværre ikke fulgte: nemlig at købe guld før end prisen eksploderede.