Indexkontrakter

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • perskibForfatter
    Indlæg
  • #87315
    perskibForfatter

    Jeg er ophørt med indbetalinger og får månedligt udbetalt en sum fra Indexkontrakterne.
    Da jeg får en meget lav rente vil jeg gerne skifte bank.
    Kan man det når udbetalingerne er startet?

    Perskib

    #107576
    AnonymForfatter

    Jeg skal havde udbetalt mine Indexkontrakter fra 01-09-06
    kan man skifte bank eller sparrekasse når udb.er begyndt.

    Ove A.

    #107580
    AnonymForfatter

    Siden 1987 har man kunnet overføre indekskontrakter under udbetaling.

    #107774
    AnonymForfatter

    Da jeg ønsker den højeste indlånsrente på Indekskontrakter, bedes oplyst hvilken bank der kan være tale om.
    M.v.h.
    B.Elmkjær

    #107832
    Ole Hansen (2)Forfatter

    Spørgsmålet er tidligere stillet i dag, men jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvilkepengeinstitutter der giver bedst rente på
    indksopsparing ?

    Kan udbetalingen starte ved det fyldte 65. år lerre først ved det 67. år ?

    Med venlig hilsen
    Ole Hansen

    #107834
    AnonymForfatter

    Hvis du er fyldt 60 år efter den 1.7.1999 kan udbetalingen starte når du bliver 65 år. Men så falder statens indekstillæg med 17,5%.

    #107840
    AnonymForfatter

    Er der et svar på, hvilken bank der giver den højeste indlånsrenterente, på Indekskontrakter?

    #107844
    AnonymForfatter

    I Københavns Andelskasse er renten 3% 3,5% og 4% afhængig af hvor mange andelsbeviser kunden har.

    #107986
    AnonymForfatter

    Jeg undersøgte for en tid siden renten på indekskontrakter da jeg var træt af den latterlige lave rente Danske Bank giver. Mit resultat blev Nord Fyns Bank. Giver p.t. 3,25%

    #108056
    AnonymForfatter
    #111852
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej,

    Vi har netop lagt en oversigt over renterne på indekskontrakter ud på siden. Se listen under Bank->Ny konto->Indekskontrakter.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen, Mybanker.dk

    #111862
    AnonymForfatter

    Københavns Andelskasse vil kun tage Indekskontrakter, hvis man vil flytte alle sine bankforretninger derover.
    Men man bliver godt modtaget i Fyns bank, uden nogen krav.
    M.v.h.
    B.Elmkjær

    #111904
    RedaktionenForfatter

    På Mybanker.dk’s liste for Indekskontrakter/Indekskonti kan man se en “trekant", hvis der er særlige betingelser, der knytter sig til kontoforholdet.

    For så vidt angår Københavns Andelskasse har vi spurgt dem, om deres sats på en Indekskontrakt/Indekskonto forudsætter helkundeforhold. Og Københavns Andelskasse har svaret, at der ikke er krav om et helkundeforhold.

    Københavns Andelskasse har blot forskellige rentesatser afhængigt af, om kunden har 1 andelsbevis, 2 andelsbeviser eller 10 andelsbeviser. På Mybanker.dk’s sammenligningsoversigt, kan du se renten ved 1 andelsbevis og 10 andelsbeviser.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt

    #111910
    JydenForfatter

    Tak til My Banker for den gode nye liste over indekskontrakt rente. Så vidt jeg kan se på Skandiabankens hjemmeside vil de ikke have overført nye kunder på dette område.

    #115354
    AnonymForfatter
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.