reservation af beløb ?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Pernille (17)Forfatter
    Indlæg
  • #92613
    Pernille (17)Forfatter

    hejsa

    hvordan er det med dobblet reservation af ens penge hvis man har bestilt/købt noget over nettet ? kan man få disse penge ophævet igen som er blevet dobblet reserveret og netbuttik har fået deres betaling eller skal man vente de 30 dage ?

    #178260
    pppedeForfatter

    Du skal kontakte dem der har reserveret pengene.

    #178262
    Pernille (17)Forfatter

    er gjort mere end 1 gang men de snakker uden om synes jeg, de siger at min ordre er kommet så langt så den kan ikke annuleres så skal jeg sende varene retur og at da de har trukket pengene er reservationen ikke aktuel.

    fik varene delt i 2 (har ikke bedt om dette) da den ene var i rest ordre så de har trukket beløb pr del plus porto og ikke det beløb som der var blevet reserveret ved bestillingen plus at det ene beløb for pr del også er blevet reserveret selv om pengene er modtaget hos sælger.

    fik varene den 7 og 11 januar.

    så det er det beløb som der blev reserveret ved bestillingen som ikke er hævet plus at det ene beløb pr del er trukket men også reserveret.

    #178268
    pppedeForfatter

    Ja, det lyder uheldigt og rodet, men det er altså som udgangspunkt en sag mellem dig og forhandleren. Er der foregået svindel eller lign. skal du kontakte din bank

    #178270
    Pernille (17)Forfatter

    min bank er kontaktet men de kan ikke ophæve reservationer før de har fået en skriftlig tillades fra netbutikken via mail

    #178272
    JydenForfatter

    Den besked har jeg også fået fra banken på et tidspunkt hvor en hotelkæde i England havde reserveret et beløb 12 gange. Men da det var umuligt at få en skriftlig bekræftelse fra hotellet, annullerede banken pr. konduite, da det var då oplagt at der var koks i hotellets system. Jeg havde brugt et kort mere i forbindelse med denne bestilling, og der blev det reserverede beløb frigivet efter ca. 7 dage uden nogen henvendelser fra mig.

    #178274
    Pernille (17)Forfatter

    oki på den måde men nu drejer det sig om et par cder som er købt i dette her tilfælde men da træls at man kunne have brugt pengene til noget andet isteden for at vente 30 dage på dem.

    #178276
    Pernille (17)Forfatter

    nu har jeg da langt om længe fået svar fra dem skrev til dem den 11 januar og nu er der svar at de vil sende min mail videre til deres økonomi afdeling og jeg vil høre nærmere.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.