FIH netbank

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • BertelsenForfatter
    Indlæg
  • #92573
    BertelsenForfatter

    Andre der har problemer med at logge på FIH netbank?

    Både med explorer og firefox får jeg fejlmeddelelse.

    #177910
    Lars K.Forfatter

    – Jeg kan da komme så langt som at skulle til at bruge nøglekoden (mere anser jeg ikke for

    #177912
    Lars K.Forfatter

    – nødvendigt :-))
    Jeg bruger Explorer (Google-browseren virker aldrig for mig)

    #177914
    OBSForfatter

    Jeg kan fint bruge Mozilla Firefox (v. 8.0) til at logge på FIH’s netbank.

    #177920
    AnonymForfatter

    Jeps har haft mange problemer med firefox og en bestemt version af linux. Symptomerne ligner (ved det ikke 100%) at det drejer sig om at FIH’s netbanks kode bruger nogle ikke standard java ting som ikke virker med alle java versioner/implementeringer.

    Ikke særligt imponerende når f.eks. nordeas netbank har virket for mig i et utal af browsere og linux distributioner igennem snart 13 år.

    Mvh,
    Thomas

    #177934
    PD 99Forfatter

    FIH bruger netbank udviklet af BEC (oprindeigt Bankernes Edb-Central)

    Erfaringer med FIH/BEC Safari: Hvis man ikke accepterer cookies fra alle inklusiv tredjepart, skal man logge ind 2 gange (dvs bruge 2 nøgler fra papkortet) før det virker.

    Da jeg prøvede tidligere i dag hos FIH, kunne jeg dog slet ikke logge ind via Safari.

    Med Chrome virkede det.

    BEC’s netbanksystem, der bruges af mange andre banker end FIH, virker generelt noget forældet og bruger-uvenligt sammenlignet med f.eks. SDC’s. Hos sidstnævnte kan man f.eks. se saldi uden at bruge nøglekort (kun betalinger mv kræver nøglekort)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.