Bankboks sikkerhed

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92563
    AnonymForfatter

    Hej.

    jeg har gået overvejet i noget tid, hvilken bank der tilbyder mest sikkerhed på deres bankbokse. Er der nogle der ved hvilken bank der har mest sikkerhed? Og hvilken bank der har andre finesser der er gode i forhold til at have en bankboks? Dvs. et rum så man kan være lidt alene med sine ting, osv.

    På forhånd tak.

    #177748
    AnonymForfatter

    I danmark er det således at hvis der er indbrud i din lejede bank boks er det din egen forsikring der skal dække dette.

    #177750
    AnonymForfatter

    Ja det er jeg med på. Det er også derfor jeg søger en bankboks hvor sikkerheden er større og ikke bare alle kan vade ind i boksen.

    #177758
    AnonymForfatter

    Det må et nemt overblik at besøge bankerne i din by, fordi du havde da ikke tænkt dig at vælge en storby langt væk.
    Jeg har haft bankboks i en bankkælder. Udenfor boksen var en tlf.boks der blev brugt stående.

    #177788
    HalliHalloForfatter

    Jeg kan anbefale Arbejdernes Landsbank i Helsingør, hvis du bor deromkring.

    #177790
    AnonymForfatter

    Jaaa, kan du fortælle nærmere hvad de har at tilbyde?

    På forhånd tak.

    #177800
    testForfatter

    mon ikke tyveri fra bankbokse mere er noget der sker i film ind i den virkeligeverden? Sikkerheden i en boks er helt sikkert mange gange højre ind i dit eget hjem. Selv har jeg haft indbrud to gange i min tid på trods af en relativ høj passiv sikkerhed i mit hjem.
    Der er helt sikkert ikke nogen banker der tilbyder en boks som man bare kan vade ind i, men du kan sandsynligvis ikke få nogen af bankerne til at tilbyde dig detajleret information om deres sikkerheds systemer.

    Så det logisk ville nok være at undersøg de lokaliteter der passer dig geografisk og så slet og ret besøg de banker og se på forholde og få en pris på den given størrelse af boks de kan tilbyde.

    #177856
    PD 99Forfatter

    Den var sjov 🙂

    #177858
    PD 99Forfatter

    Den var sjov 🙂

    Mystisk – citaterne forsvandt – jeg prøver igen:

    CITAT: En 70-årig tyv har vist, hvor let det er at skaffe sig adgang til andre folks værdier i Arbejdernes Landsbanks bankbokse i Helsingør, skriver Helsingør Dagblad.
    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-47158963%3Atyv-afslører-sikkerhedsbrist-i-bankboks.html

    En sag fra Sydbank tidligere:
    CITAT: Anmeldelsesprocenten i disse sager ligger kun omkring de 50 procent, fortæller han. – Når den ikke er højere, skyldes det formentlig flere faktorer. Undersøgelser peger på, at man (bankerne, red.) er bange for at tabe renommé og fremstå som nogle, der ikke har styr på sikkerheden, siger han.
    http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/12/20/152234.htm

    #177860
    AnonymForfatter

    Lige præcis PD 99! Tak! Det er derfor jeg gerne vil have en bankboks med god sikkerhed!

    #177866
    testForfatter

    Ja men da så behold sølvtøjet hjemme. Der sker jo aldrig noget. Hvor herre til hest

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.