RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #108862
    AnonymForfatter

    Jeg ønsker,at optage et lån

    #109000
    AnonymForfatter

    jeg håber I arbejder bedre end du staver – med de ting der er at læse om jer på nettet virker det dog ikke sådan.

    og nåh ja – RKI er ikke en inkassovirksomhed… tilbage til tegnebrættet gamle dreng… eller skolebænken.. vælg selv..

    #109002
    AnonymForfatter

    min besked er rettet heeeelt tilbage til den oprindelige besked… blev så harm at jeg ikke læste resten.. sorry 😉

    #109018
    AnonymForfatter

    Er der nogen der gerne vil have lidt inspiration til at få hjælp selvom man står i RKI? Jeg har lige kigget på http://www.rki-guiden.dk og der er mange spændende links, som jeg vil opfordre andre til at kigge nærmere på.

    #109130
    AnonymForfatter

    hejsa.. har lige læst lidt af det i skriver her.. og er et stort spørgsmåls tegn?? kan man blive slettet af rki.. og kan man låne nogle steder selv om man er i rki.. skal flytte og mangler desperat penge..

    #109154
    AnonymForfatter

    bliv boende… tjen nogle penge.. betal din gæld… kom ud af RKI.. begynd at tænke på at flytte..

    #109396
    AnonymForfatter

    Se nu her -Pølle Palle
    Om RKI er ulovlig eller ej (hvilket jeg næppe tror!) er pointen i det hele jo, at dem der står registreret skal selv tage ansvar for det gæld der er lavet, og ikke forsøge og få dig til det! Har du aldrig lært og tage ansvar for det du selv laver?? det tror jeg ikke. For kunsten er at man selv skal kunne noget, før man kan lære det fra sig! Måske der er gået noget galt i din opdragelse, for du må godt nok have et svært liv…. -Tænk at spilde det på, at tage røven på svage/desparate sjæle…

    #109398
    AnonymForfatter

    Hej navnesøster 🙂

    Palle er “out of business", hvilket du ved selvsyn kan se på hans side.
    Jeg mener der var noget med en retssag, han stod og skulle i gennem, men jeg er ikke helt sikker på, hvad det gik ud på.

    Men væk er han.

    #109400
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk\’s retningslinier.

    #109404
    AnonymForfatter

    Kære Palle!!

    For det første, hvis man er et firma der skal fungere og have positivt omtale, skal man ikke kalde folk, man ikke kender, for ludere, det er kun taber, der skriver sådan til andre mennesker.
    Behandle andre mennesker, som du gerne vil have at de behandler dig. Du får ALDRIG noget ud af det, ved at omtale andre på den måde. For det andet, jeg kan ikke forstå at du tror gang på gang at du er en verdens mand, for det er du ikke, du er ligeså meget taber som os andre. Indste inde, tror jeg du har større problemer end os andre, du ved bare ikke hvordan du slipper af med dem andet end ved at svine andre til, og tror at det hjælper på din selvtilid. Men nej Palle det gør det ikke! Fej foran din egen dør før du fejer foran andre`s. Tænk lidt over hvad du gør ved mennesker som lider nok i forvejen, og nej du, de får det ikke bedre ved at snakke med dig, for du ved ikke hvad du laver. og jeg vil nødig have dig som psykolog, man vil jo tage sit eget liv, efter det første møde, sådan som du taler og sviner folk til!!!

    #109406
    AnonymForfatter

    Lige en ting mere Palle FUP, lær at skrive og stave…..

    #109410
    AnonymForfatter

    Palle, syyyys nu har du alsløret hvor vi kender hinanden fra 🙂

    #109414
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk\’s retningslinier.

    #109416
    AnonymForfatter

    Kære taxi eller skal vi kalde dig Palle????

    Denne side er ikke en hade side, men et forum. Så derfor tal på til andre.

    #109418
    AnonymForfatter

    så tal pænt til andre!!!

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.