RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #107664
    AnonymForfatter

    hej mette

    vores kunder vider sender post til os efter at vi har overtaget en sag det betyder at når sagen er afsluttet ringer vi kunden op og oplyser at de ikke længer er registeret i Rki

    derefter kan kunden bestille en udskrift hos Rki og få det sort på hvidt at de ikke længer er registeret ellers sender vi bud efter papirne for dem gratis.

    grunden til at det er vigtigt at post skal vidre sende er hvis at vi indhenter oplysninger om en sag! det kan være fra
    Rki kredit information. retten. datatilsynet. kreditoren.
    eller politiet.

    vi modtær alt post i åbnet tilstand og det siger vi ikke noget til
    har ingen utilfresse kunder og hvis en kunde ikke får det at der er betalt for giver vi pengene tilbage inden 30dage.

    vi har som sagt mange tusind glade og tilfresse kunder både i danmark norge sverige og tyskland.

    Med venlig hilsen
    Rki-Sletning

    #107670
    AnonymForfatter

    Ja og endnu flere tusinde, som er utilfredse.
    Der kan ikke advares nok mod dit firma, det kan jeg se andre gør og jeg selv ligeså, såsnart jeg har en chance til det.

    Hilsen Mette

    #107672
    AnonymForfatter

    Hej.
    Og tak til alle som er kommet med deres mening ang. RKI-sletning!!
    Nu må han da snart finde ud af han er for dum, ved at blive ved med at komme med dårlige undskyldninger, om hvor ulovligt Rki er, og hvor lovligt hans firma er. Vi tror ikke på dig, for du kan ikke få folk slette fra Rki, andet end firmaet som har registret dig siger god for det. Så glem det. Der er jo en grund til at man står i Rki, jeg står der selv, og har prøvet at tage kontakt til firmaet, men uden held, betal først, og vi sletter dig, var beskeden.
    Men hold jer VÆK fra RKI-SLETNING

    #107674
    AnonymForfatter

    Jeg er ikke i RKI.
    Jeg har ikke gæld i Danmark.
    Tak

    #107748
    AnonymForfatter

    En ting er vel at henvende til et firma, der måske er lidt uldent. Men hvorfor ikke gå til de firmaer, der vitterligt har hjulpet mennesker der står i RKI. Har nogen prøvet Holm Finans, som hjalp mig.

    #107784
    AnonymForfatter

    Hej

    tjek http://www.Rki-fri.dk
    1200kr pr sletning og annonymt

    tjek også http://www.Rki-Sletning.dk
    250kr pr sletning/blokering og ikke annomynt

    vil da mene at en side som mebanker.dk
    ikke kan blive mere useriøs end den er i forvejen!

    Hvad gør en Ejendomsmalere? han gør noget som folk
    selv kan gøre gratis ved at kontakte en advokat.

    men aligeveld betaler folk gerne 40-50.000 kroner eller
    mere for at få ham til at sælge deres bolig!

    #107786
    MichaelForfatter

    Skrev du ikke før, at du ikke ville deltage i flere debatindlæg her på Mybanker Palle? Eller er du efterhånden ved at være desperat efter nye kunder? Hold nu op med dine ubehjælpsomme elendigt stavede barnlige indlæg – de fører dig ingen vegne. Iøvrigt er det temmelig ynkeligt, at du har stjålet en stor del af teksten fra http://www.rki-fri.dk og indsat den direkte på din ligeså ynkelige hjemmeside (hvor der STADIG står “Your company website" i vinduestitlen). Har du ikke lært at ændre det endnu eller har du haft for travlt i taxaen? Efterhånden er dit site ved at være godt og grundigt blacklistet. Når man “googler" dig, får man en hulens masse links til advarsler mod dig – bla. fra undertegnede selv, hvilket da glæder mig helt vildt.

    #107788
    AnonymForfatter

    Først et stort tak til Michael! ;-). Dejligt at læse dine fornuftige indlæg.

    Man bliver iøvrigt helt rystet over, hvad RKI-Sletning har begået af ting. Kiggede på Google, og der var så mange advarsler mod RKI- Sletning, at manden bag RKI-Sletning (har set andetsteds, at han vistnok hedder Palle Kristensen) burde skamme sig. Kigger man i f.eks. denne tråd: http://www.toflo.dk/forum.asp?traad_id=329, så findes der en indsat mail fra april 2006, hvor han skriver “FUCK DIG DIN USLE LUDER!".

    Men alle vil vide hvem han er, da han ikke kan stave – så han er da meget nem at genkende. Rent faktisk kom jeg til at grine lidt, da han forsøgte at beskrive en ejendomsmægler. Det kan være, at en ejendomsmægler ikke ved det, men ifølge Palle maler de ejendomme *griner* – så manden må da have en vis form for humor.

    #107820
    AnonymForfatter

    hej
    på mybanker.dk

    bliver lige nød til at smide en lille hilsen
    kan se at i har noget at skrive om det er da dejligt
    det er ellers en god griner for mine kunder får mange
    henvendelser hverdag fra folk som har læst disse indlæg
    og de bliver ellers ikke taget særligt seriøse Hehe

    jeg må tilstå at disse indlæg er guld værd for Rki-Sletning
    det er ikke bare god reklame men også gratis! det gør folk så
    nysgerrige at de straks kontakter Rki-Sletning Tak for det!

    jeg vil forslå at i laver flere indlæg på nettet da det er den bedste annoncering at vi inu har haft!

    disse indlæg har blandt andet været med til at gøre
    Rki (Ribers kredit information)så gale at de nu har sagsøgt mig
    for 50.000kr sagen kommer for retten i løbet af de næste par månder det er lige pracis det som jeg hade håbet på ville ske

    nu slepper jeg da for at lægge sag and imod Rki kredit information

    ser nu frem til at vinde retsagen over Rki kredit information A/S
    skulle det nu ske at jeg tabte sagen vil det aligeveld være
    Super godt for den omtale at der kommer efterfølgende er god reklame
    og igen GRATIS en stor Tak til RKI kredit information

    det Rki har sagsøgt mig for er at benytte navnet Rki-Sletning

    uanset hvad der sker vil Rki-Sletning ikke blive stoppet men vil skifte navn hvis vi bliver dømt til det

    jeg vil selvfølgelig kontakte pressen og oplyse dem tid og sted for retsagen det bliver en rigtig god dag.

    dem som ønsker at se stævning med bilag de kan møde op på adressen som står på siden http://www.Rki-Sletning.dk

    med venlig hilsen
    Rki-Sletning

    #107824
    AnonymForfatter

    Hvor ynkeligt Palle. Naturligvis bliver du dømt, det er ikke tilladt at bruge andre firmaers navn/varemærke.

    Jeg tvivler nu på at du får mange kunder ud af den dårlige omtale af dig og dit firma – folk kan heldigvis tænke selv.
    Det er kun et spørgsmål om tid, inden dit fupfirma falder til jorden med et brag og så er du færdig med at snyde dine medmennesker.

    #108096
    AnonymForfatter

    Hej,
    jeg er ved at kigge på RKI-Sletning og RKI-Fri, så jeg vil meget gerne tale med dig – også anonymt – om de problemer, du har haft.

    Mvh
    Sverre Quist
    Journalist på Ekstra Bladet
    Tlf 3347 2073

    #108098
    MichaelForfatter

    Hej Sverre

    Du må gerne lige droppe en besked her, når/hvis I bringer en artikel. Den vil jeg glæde mig til 🙂

    #108100
    AnonymForfatter

    Hej Sverre.

    Hvem ønsker du kontakt fra?
    Os som har været så dumme at tage kontakt til RKI-sletning?
    Eller firmaet RKI-sletning?

    #108102
    AnonymForfatter

    Jer der er så ‘dumme’ at have været i kontakt med dem.

    #108108
    AnonymForfatter

    Ser også frem til at høre mere om RKI-sletning m.v. fra medierne.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.