RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #160122
    AnonymForfatter

    Brug du din tid på at få orden på jeres fejlregistringer i RKI, i stedet for at sidde her og skrive uforståelige indlæg.

    I har jo tilsyneladene haft ubetalt gæld siden datter og dig havnede der, at I så ikke er blevet slettet, kan I selv gøre noget ved, ved at henvende jer til dem.

    Palle var en stor fusker, tog betaling for ydelser, som man selv nemt kunne udføre.

    #160124
    MichaelForfatter

    Ingen fatter noget af dine indlæg Bjarne. Du må tage et VUC-kursus og få styr på dine formuleringer og især din manglende tegnsætning.

    Vedr. Palle og RKI-sletning kan Bjarne jo læse dommen her:

    http://domstol.fe1.tangora.com/media/-300011/files/V-0095-06.pdf

    Hvis Bjarne ikke er istand til at læse så svære tekster kan jeg oplyse, at Palle tabte sagen og skulle overdrage domænenavnet til Experian (RKI) og ydermere betale sagens omkostninger + en bøde på 10.000 kr.

    #166792
    AnonymForfatter

    Hej Mette.

    Ja jeg håber da også at han bliver dømt og stopper med at snyde folk, og RKI A/S er selvfølgelig blevet godkendt nok bare lidt højere i systemet end rigspolitiet, det er nok sket på politisk plan i stedet for, taget i betragtning, alle banker bruger RKI, og RKI har tilladelse til at gå ind og hente vores personlige papir/oplysninger, hvilket man ikke bare får lov til uden en eller anden form for godkendelse.
    Jeg vil også lige give ham fra RKI-sletning lidt medhold, jeg har stået registreret i RKI i 6 år, men det var fordi at der var sket en fejl, og de ikke havde fået slettet mig, jeg ringede til dem, og blev slettet før jeg fik lagt på igen, fejl kan jo ske, det er jo også mennesker der arbejder i RKI A/S.
    Det med hans navn ja det minder lidt om den sag imod DAD, de hed jo Disneyland after dark førhen i tiden, men Disneyland sagsøgte jo dem, og de ændrede deres navn uden at være på tværs. Desværre så skal der ikke så store ændringer til.

    Med Venlig Hilsen
    Dennis

    #169178
    AnonymForfatter

    hejsa jeg er en af mange der gerne vil have hjælp til af komme ud af RKI da det er såpenge jeg står for og for nogle ting jeg aldrig har bestilt og de ikke vil modtage igen ,derfor hvis nogen kunne hjælpe ville jeg blive meget glad hilsen førtidspensinisten

    #169196
    HalliHalloForfatter

    Luske, måske du lidt nærmere kan redegøre for hvad vi skal hjælpe dig med?

    Har du egentlig læst denne tråd godt og grundigt og andre tråde om emnet herinde igennem? Idet det mange steder er skrevet hvorledes man skal forholde sig, hvis man uretmæssigt er havnet i RKI-registret.

    Prøv evt. at ringe til deres kontor og forklar dem sagen, de vil sikkert også gerne hjælpe dig videre i din tilsyneladende fejlagtige registrering.

    #170746
    AnonymForfatter

    hejsa rki sletning hvorda kan jeg få hjælp til og blive slettet rki reg og hvad koster det ..

    #170748
    AnonymForfatter

    Betaler du din gæld ud – sker det automatisk efter en vis periode

    #178226
    AnonymForfatter

    hej hvordan kan jeg blive slett af rki tak

    #179388
    AnonymForfatter

    Sjovt og mærkeligt indlæg her, som om man har meget ondt et hvist sted. RKI er da ikke en inkasso virksomhed, men et skyldner register, hvilket er noget helt andet, så undskyld sproget, men fat det selv inden du udtaler dig om sager du åbentlyst ikke ved ret meget om.

    #183284
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg står i rki fordi jeg ikke har råd til at betale, end jeg gerne ville, så nu har jeg valgt og få fat i dem på mandag og høre, hvor meget der står der og få fat i de kreditorer om en evt afdragslån. Jeg er fanget i et net det meste er min egen skyld, men man bliver ældre og er 43 år idag og man kan ingenting, når man står i r.k.i.
    Min ven som har et entreprenørfirma synes jeg skulle få det tjekket igennem. Min email adresse izabel1969@yaahoo.dk

    Med Venlig Hilsen
    Charlotte Hardenfeld Bak
    aulum/herning

    #183880
    AnonymForfatter

    Halå
    Debatten om RKI- sletning firmaet er da godt nok gået helt ud af gevind i min verden .. Stop dog med at bruge så meget krudt på ham!!!Anmeld hellere fjolset, hvis der er reelle ting der kan anmeldes altså. fubmagere bliver som regel ofte udstillt på google med stor succes..
    Jeg syntes hellere vi skal fokusere på det faktum at der her på debatten ligger uvurderlig information omkring, hvordan man SELV kan komme fri af en RKI registrering.

    Jeg takker for de rigtig gode råd med hensyn til hvordan man bliver slettet.7Disse råd er jo dem som hjælpefirmaerne ikke giver os der sidder i fedtefadet, fordi de derved kan tjene kroner på vores elendighed. Det er jo kanon at høre at man skulle kunne følge denne formel og så være ude af RKI registreringen…Her følger hvad jeg har forstået og agter at prøve:
    Ring RKI op, bed om information omkring hvem of hvor meget du er registreret for.
    Når du har modtaget infoen vender du tilbage og gør indsigelse mod registreringen ved at give dem sagsnumre osv. på hver enkelt sag. Herefter skulle du så stå uregistreret i den tid sagen indersøges. I dette tidsrum er det så at du kan optage lån andetsteds og disse penge kan du så bruge til at tilbagebetale det du ifølge RKI skylder. Når dem du skyæder har fået pengene bliver du slettet men sidder så selvfølgelig tilbage med nyindstiftet gæld som du så skal sørge for at tilbagebetale i det du ellers igen igen havner i RKI registret!!!jeg vil afprøve om det virker for det vil være et rent mirakel og bare så godt for min økonomi at komme ujd af skønt det jo ikke løser gældsproblemet. De nyoptagede lån skal jo tilbagebetales ikke !? men så blot lidt lettere at gøre hvis over et par år end hvis duj skal hoste op med hele beløbet med det samme!!

    #186382
    svend kristensenForfatter

    jeg kan ikke komme ud af rki trods min skyld er 6 år gammel og vis jeg for en slættet så sætte inkasso fima lindolf mig i igen med den samme gæld også når jeg har protoster at jeg ikke skylde penge også klage til rki men det hjælpe ikke

    #186384
    AnonymForfatter

    Og hvis du er lidt smart, så prøver du at forhandle din gæld ned ved samme lejlighed. Eks. du bliver slettet midlertidigt for en gæld på 100.000. Søg så evt om et tilsvarende lån på 100.000. Når du har pengene, så tilbyder du den gamle långiver eks. 60-70.000, til fuld og hel indfrielse, så sagen kan afsluttes en gang for alle. Ofte vil de sige ja (afhængigt af selskabet). Lykkedes dette, med eks. 70.000, så nedskriver du så det nye lån med de resterende 30.000, så du ikke blot skylder 100.000 til en ny långiver. Din gæld er derved mindre og mere overskuelig. Husk så i øvrigt at få en oversigt over betalte renter fra de sidste 5 år på det lån du indfrier, da mange selskaber IKKE indberetter renter til Skat. Så kan du måske få et rentefradrag, du ikke har fået fra skat, når året er omme. Har lige selv fået dette sidste år, for en femårig periode. Det gav næsten 9.000 kr, samlet set.

    #193282
    AnonymForfatter

    Sikke en tone gud bevare mig er der ingen der har en ordentlig tone herinde
    Anne

    #193976
    AnonymForfatter

    hej svend du skal bare ringe til RKI for der er ikke noget der hedder lindof mere så de skal slette alt efter 5 år

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.