eget hus og lejebolig

Viser 14 indlæg - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Indlæg
  • #173208
    testForfatter

    Formålet med din hjemme side er at tjene penge til dig selv og formålet med at skrive her er at tjene flere penge.

    #173216
    HalliHalloForfatter

    Test, det er muligt at spørgeren ikke skal “tage sig af mig".

    Men når både du og din gode veninde Tove kommer med urigtige oplysninger, så bør man vel korrigere:

    Selvfølgelig kan man da som gift modtage ydelser som enlig, forudsat selvfølgelig at hver person har selvstændig husførelse.

    Vedr. “sikring" af en evt. tjenemandspension eller for den sags skyld en arbejdsmarkedspension med ægtefællepension: Spørgeren, den ældre dame, oplyser at hun er pensionist og fmt. vil indgå ægteskab med sin meget yngre mand. Hertil er blot at oplyse, at når ægteskabet er indgået efter at man er gået på pension, så er der ingen ret til ægtefælldepension længere.

    Alt ialt så vil jeg bede jer om at holde jer til emnet og ikke komme med halve svar.

    #173218
    HalliHalloForfatter

    Test, det er muligt at spørgeren ikke skal “tage sig af mig".

    Men når både du og din gode veninde Tove kommer med urigtige oplysninger, så bør man vel korrigere:

    Selvfølgelig kan man da som gift modtage ydelser som enlig, forudsat selvfølgelig at hver person har selvstændig husførelse.

    Vedr. “sikring" af en evt. tjenemandspension eller for den sags skyld en arbejdsmarkedspension med ægtefællepension: Spørgeren, den ældre dame, oplyser at hun er pensionist og fmt. vil indgå ægteskab med sin meget yngre mand. Hertil er blot at oplyse, at når ægteskabet er indgået efter at man er gået på pension, så er der ingen ret til ægtefælldepension længere.

    Alt ialt så vil jeg bede jer om at holde jer til emnet og ikke komme med halve svar.

    #173224
    testForfatter

    Halihalo nu ved vi jo ikke om en evt. Tjenestemand af de to er pensionisten. Men umidebart er en ægtefællede pension som tjenestemand den eneste grund jeg kan se til at gifte sig i den alder udover naturligvis kærlighed. Venter så stadigt spændt på hvad det er for nogle urigtige oplysninger du mener der er givet information om din nye rolle som modorartor. Hvis der er nogen der har spammet der her forum er det sku dig. Så hvad ind i h giver dig ret til at skose trådstarteren?

    #173226
    testForfatter

    Ps halihalo. Du beder mig om at holde mig til emnet hvad fanden ska din perfide bemærkning om at tove er min veninde til for? Hvad med at du fuldte dine egne råd dit løgnagtige perfide fjols

    #173230
    HalliHalloForfatter

    Test, nu må jeg sgu le……

    Tror ikke jeg vil kommentere yderligere udover at det klart og tydeligt fremgår at spørgeren er pensionist og har fundet en mand, der en del år yngre, ligesom de ligeledes rejser en del.

    Dit sprogbrug ligner i øvrigt til forveksling generalens, en person som flere har bemærket skriver under mange forskellige navne, herunder undertegnede.

    #173234
    HalliHalloForfatter

    Test, jeg glemte at læse dit indlæg før jeg svarede:

    Dit svar er i og for sig ikke forkert, men det var jo ikke det spørgsmålet gik på. Toves svar indeholder desværre fejl, hvilket jeg prøver at gøre opmærksomhed.

    Spørgeren, en ældre pensionist, som ikke kan ikke sikre sin unge mand en livsvarig ægtefællepension, men hvad glæde kunne spørgeren evt. have af have en ægtefællepensionsret fra den yngre person med en pensionsordning hvad enten det nu er en privat ordning eller en tjenemandspension, når der er en betydelig aldersforskel? Jeg spørger bare pænt……

    #173242
    AnonymForfatter

    til indslaget om hvordan man kan sikre hinanden så vil jeg lige komme med et par kommentarer selv om det er den yngre der har en pension så kunne der tilstøde ham noget så hans tjenestemandspension skulle udbetales til den efterladte ydermere er det sådan at hvis man ikke er gift så skal man betale en stor del af ens arv til staten, men det oprindelige spørgsmål gik på hvorvidt man har lov til at have 2 boliger og der kan jo være mange grunde til at man gerne vil bo hver for sig det meste af ugen

    #173244
    HalliHalloForfatter

    Goddag mand økseskaft…….

    Hvis du er 70 år og din loverboy er 23, hvad siger dødsstatistikken så?

    Vedr. arveafgift:
    Hvis man laver testamente og er samboende, så er arveafgiften jo nøjagtig den samme.

    Men hvis I er så formuende at I skal betale arveafgift, så er der måske råd til en prof. rådgiver fremfor at sidde at chatte om emnet her på Mybanker.

    #173246
    AnonymForfatter

    Hallo båtnakke sæt dig ordentlig ind i arveloven inden du besvarer spørgsmål du alligevel ikke har en pind forstand på og hvem snakker om de aldersforskelle som du her kommer med tumpe

    #173248
    HalliHalloForfatter

    Find nogen andre og chatte med, slut herfra.

    Jeg håber du får rigtig mange brugbare svar på dit meget, meget intelligente spørgsmål, som kunne være besvaret ved blot at tage telefonen og ringe til kommunen.

    #173250
    AnonymForfatter

    Jeg håber du får lejlighed over for andre til at vise hvor dum og ubehagelig person du er
    dejligt at det ikke kun er ubehagelige personer man møder her i dette forum Slut

    #173256
    AnonymForfatter

    Hej test
    Jeg vil da gerne være din veninde! 2 boliger er ikke den eneste ældre dame, der synes om yngre mænd:) Men jeg vil helst bo sammen.
    Venlig hilsen
    Tove

    #173258
    thsvForfatter

    Er dette nu blevet et datingsite?

Viser 14 indlæg - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.