Nogle erfaringer med “ikano bank”

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Indlæg
  • #183946
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke forstå at Ikano Bank får så dårlig omtale i denne debat.
    Jeg overvejer faktisk at få sådan et forbrugslån her: http://ikanobank.dk/laan for at finansiere min bil, istedet for min normale bank som har ladet renten stige to gange i løbet af et år på mit billån, så den nu ligger på hele 8,2%.

    #183948
    AnonymForfatter

    så må du se om de overhovedet vil give dig et lån…. det vil de næppe… er mit gæt

    #183962
    lpxForfatter

    Man kan vel altid ansøge, så man har noget at gå udfra og noget man kan bruge til at sammenligne med bankens tilbud.

    Jvf. http://www.3forbrugslaan.dk/hvordan-du-finder-det-billigste-forbrugslan/

    #183972
    AnonymForfatter

    det får du næppe noget ud af – de giver dig et forhåndstilsagn og når du så har indsendt pairer osv så siger de at de alligvel ikke kan give dig noget. Det er der mange eksempler på på nettet.

    Bemærk så også lige at Ikana Bank ligger på en 38. plads ud af 40 mulige på Trustpilot.dk’s hjemmeside

    http://www.trustpilot.dk/categories/banks

    utroligt at et velrenommeret firma som Ikea henviser til dem som låne mulighed

    #183980
    PD 99Forfatter

    Det skyldes at Ikea og Ikano er stiftet og kontrolleret af samme familie/koncern.

    #183982
    AnonymForfatter

    ja det må være årsagen

    #184038
    AnonymForfatter

    Ikano låner kun ud til folk der tjener over 225000 kr om året plus du minimum skal eje hus der har værdi på 2,5 millioner samt du skal have 50000 på din bankbog og 2 biler der tilsammen har værdi af 600000 kr og en ren straffeattest.

    #184040
    AnonymForfatter

    Rettelse 2 biler der tilsammen har værdi af 600000 kr.

    #186418
    AnonymForfatter

    Sikke noget fis. Jeg har indfriet 2 lån hos Ikano uden rente betaling. Ikano er ok hvis banken ikke kan hjælpe. En børne familie med 3 børn skal have 14000 i overskud for at låne noget i Danske Bank. Vis mig den familie!!!

    #186428
    MichaelForfatter

    Raalind: Her

    #189982
    AnonymForfatter

    Som gældsrådgiver kender jeg Ikano “Bank" fra mine klienter, der har optaget forbrugslån. I modsætning til alle andre selskaber, der giver forbrugslån, er Ikano Bank fuldstændig iskold. Det er umuligt at forhandle en afviklingsaftale med selskabet. Hvis du bliver arbejdsløs eller syg, det er lige meget, Ikano vil have deres penge og deres ublu rentesatser. At arbejdsløse og syge mennesker kommer i bundløs gæld, det føler Ikano bestemt ikke, er noget der kommer dem ved. Så hold dig langt væk fra foretagende.

    #189986
    AnonymForfatter

    Hold dig langt væk fra Ikano “Bank". Hvis du bliver syg eller arbejdsløs og ikke kan betale dine sædvanelige afdrag er Ikano “Bank" fuldstændig iskolde. Selvom du skriver og fortæller om din situation, overgår din sag straks Til advokatfirmaet RÜtzou, der har samme addresse som Ikano “Bank". Rykkergebyrer og incassoomkostninger løber på i en svimlende hast, og kommer du ikke i arbejde mere, ender du dybt forgældet. Den eneste måde man kan komme ud af Ikano “Bank"‘s kløer er via en gældssanering. Og gældssanering kan du ikke få, hvis du er syg eller arbejdsløs. Ovenstående er erfaringer indhentet som gældsrådgiver hos et anset firma i København.

    #189996
    AnonymForfatter

    Utroligt at Ikea samarbejder med dette firma

    #189998
    AnonymForfatter

    Ikea, Ikano og advokatfirmaet Rützau tilhører alle samme koncern.

    #190010
    AnonymForfatter

    ubegribeligt alligevel – at Ikea vil henvise til denne bank… ganske uforståeligt

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.