Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Det er meget underligt. Nå, men hvis vi antager det kan lade sig gøre, så er det vel ikke et problem – jeg ved jo hvad jeg kommer til at betale.
Hvis det i morgen viser sig at det kan lade sig gøre, så må jeg lige vende tilbage i debatten hvordan/hvorfor..
Mange tak for input!
Tør man spørge hvilken bank du har. Det er mere fordi hvis det er Amagerbanken så forstår jeg bedre det du skriver men så er dit møde nok aflyst…
Det her bliver årets gyser men desvære en af dem hvor man på forhånd ved hvornår der bliver sagt BØH!!!
Det kan IKKE lade sig gøre at optage lån med pant i fast ejendom med mindre man er ejer.
Mon ikke tavsheden betyder, at trådstarter havde misforstået noget vedr. udbetaling af lån inden overtagelsen?