Billigste/bedste bank

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87228
    AnonymForfatter

    Jeg ville høre om hvordan og evt. hvor jeg finder de bedste tilbud i forbindelse med opstarten af en ny forening…
    Om der er forskellige tilbud bankerne imellem, og hvordan jeg finder ud af hhva de kan tilbyde…?

    #107020
    MichaelForfatter

    Du kunne jo spørge nogle forskellige banker?

    #107088
    AnonymForfatter

    Det Michael prøver på at sige er, at der ikke findes en facitliste over hvor man går hen i dit tilfælde (eller i alle andre tilfælde for den sags skyld). Det handler din person, din forening og hvordan du kan sælge ideen til banken…

    #107107
    kallesoeForfatter

    Hej

    Det er rigtigt, at der ikke findes en facit-liste over hvem, der er den bedste foreningsbank, men derfor kunne der jo godt være nogen, der havde nogle gode erfaringer, så ikke alle behøver tage fat i alle bankerne.

    Jeg undersøgte selv ca. 5 banker, da jeg skulle finde en billig bank til en forening. Den klart billigste og med den bedste service var Ringkjøbing Bank
    – Fx. var det gratis at få udstedt FI-kort til medlemmerne.
    Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er et krav at foreningen er i Ringkøbing Amt – vores forening ligger i Århus Amt.

    Læs selv mere på http://www.foreningsnet.dk/

    mvh. Bjarne

    #107108
    kallesoeForfatter

    Hej

    Det er rigtigt, at der ikke findes en facit-liste over hvem, der er den bedste foreningsbank, men derfor kunne der jo godt være nogen, der havde nogle gode erfaringer, så ikke alle behøver tage fat i alle bankerne.

    Jeg undersøgte selv ca. 5 banker, da jeg skulle finde en billig bank til en forening. Den klart billigste og med den bedste service var Ringkjøbing Bank
    – Fx. var det gratis at få udstedt FI-kort til medlemmerne.
    Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er et krav at foreningen er i Ringkøbing Amt – vores forening ligger i Århus Amt.

    Læs selv mere på foreningsnet.dk/

    mvh. Bjarne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.