mybanker.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91662
    AnonymForfatter

    jeg vil låne 10.000 kr fordi jeg manler og købe julegaver og jeg vil betale mine rengninger og det vil jeg gerne

    #164794
    AnonymForfatter

    Det er jo ikke en bank, det her *SS*
    Så det kan ingen herinde hjælpe med.

    Men hvad med at snakke med din egen bank – de kan bedst vurdere om det vil være rigtigt af dig at låne penge.

    Mvh Henriette

    #164810
    AnonymForfatter

    min bank kan ikke låne mig penge fordi jeg star i rki så vil de ikke låne mig 10000 kr

    #164814
    ForbrugerenForfatter

    Så er der ingen der vil låne dig penge. Det at man står i RKI er en rød advarselslampe, som viser, at man ikke er kreditværdi.

    Den eneste mulighed man har som registreret i RKI, er hvis man har et hus med friværdi, så findes der nogle udbydere på det grå marked, som gerne vil låne penge med pant i friværdien mod høje renter og store gebyrer.

    #164816
    PD 99Forfatter

    Du bør faktisk være glad for at stå i RKI. På den måde undgår du at låne penge til ting, du ikke har råd til.

    Du bør dog nok lære lidt mere om at bruge mindre end du tjener.

    Som man kunne læse i dette gamle indlæg:
    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=145

    “Hvis banken har sagt nej, så er det fordi du ikke har råd."

    Jeg ved godt at det ikke er det svar, som du har lyst til at læse, men nogle skal jo sige sandheden. Jeg beklager dybt.

    #164818
    AnonymForfatter

    Hej Jette.

    Tænkte det nok – desværre.
    Jeg ville betragte RKI som en hjælp. Netop fordi den hindrer dig i at stifte mere gæld.

    Da jeg var ung, studerende og på su (samtidig med mine søskende) fik vi store pakker af vore forældre (gerne jakker, støvler, make-up o.lign) og vi havde så mindre pakker med, som blev til en gang (meget voldsom) pakkelej.

    Hvad med at foreslå dem du skal holde jul sammen med noget lignende. Og så sig at du bliver nødt til at spare sammen til at få betalt nogen regninger.

    Håber du kan finde ud af

    #164836
    testForfatter

    hvordan kan det være at nogen tro man bliver glad for gaver som giveren ikke har råd til? hvad har det med jul at gøre

    #164842
    HJLForfatter

    Jeg læste lidt i bladet hus forbi i går, købt af en sælger foran Bilka efter at jeg og konen havde slebt en fuld indkøbsvogn ud gennem kassen…

    Heri stod lidt om hvor stor andelen af folk der søger hjælpepakker op til julen var steget osv.

    De havde bla. interviwet en førtidspensionist der var nedslidt pga. hårdt arbejde.

    Han største ønske her til jul var blot for en gangs skyld at give lidt tilbage til familien der igennem de sidste mange år havde givet ham, julemad, julegaver osv. Hans største ønske var at kunne give en lille symbolsk gave og lidt godt julemad. Han var ikke istand til at spare op til julen.

    Konklusionen er derfor at det måske knap så meget handler om, om modtageren af gaven bliver glad for at modtage gaven. Men om giveren får glæden ved at give en gave. Om det så har noget med julen at gøre må være en tros sag. Ihvertfald fik gutten vidst afslag på hans ansøgning for 2 år i træk, med begrundelse om at I år er det kun børnefamilier der får hjælp fordi julen er børnenes fest…

    Husk på max 2,4 børn pr. familie ellers er det ikke en rigtig dansk jul iflg. regeringens politik om børnefamilietilskud.

    #164848
    testForfatter

    Rigtige venner bliver ikke glade for gaver købt på klods. Hvad med og gi et gavekort på hjælp til noget praktisk.eller lave en gave selv?

    #164870
    thsvForfatter

    Det er derfor, at man skal lægge et budget, så der bliver råd til julegaverne, og alle regningerne.
    At du står i RKI ser jeg som en fordel, da du så ikke kan gældsætte dig mere.

    Personligt ville jeg blive glad for en gave, der f.eks. af en god middag, det er mere tanken bag gaven, der tæller, end værdien.

    #164886
    AnonymForfatter

    Er der overhoved nogen der ved hvad penge i dag er??

    #164892
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne låne 20kg plus renter af hvem som helst om det så skulle være af rocker, og er villig til at betale 2kg måske mere om månedet.. Er der nogen derude der kan hjælpe så skriv endelig til Min-oliver@hotmail.com..

    #164896
    MichaelForfatter

    Vorherre bevares…

    #164898
    AnonymForfatter

    Der er selvfølgelig en god grund til mit valg..

    #164900
    MichaelForfatter

    Det er sgu da dybt latterligt at tro, at nogen overhovedet vil låne dig 20K eller trådstarter 10K for den sags skyld. Det her er et anonymt debatforum for crying out loud! Hvad sker der lige for dig? Ville du selv låne 20K ud til nogen her hvis du have pengene? Nej, det ville du nok ikke vel.

    Så stop nu de her meningsløse forespørgsler. Eller så skal Mybanker ændre navn til noget der intet har med en bank at gøre.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.